header image
 

[1.9] Dreadgion: új questek és a train védelem

További megjelent érdekesességek az 1.9-ről:

Korábbi postban már leírtam azokat az infókat, amiket tudni érdemes a Dreadgion 1.9-es változtatásairól. Ha kimaradt volna: Dreadgion és Abyss fortress változások :: Variance :: Blog. A koreai tesztelőknek már volt lehetőségük ezeket élőben is kipróbálni.

Első és legfontosabb dolog: A korábban már említett train védelem tényleg bekerült, a következő helyeken a csata elindulásakor automatikusan generálódik egy-egy shield, amin csak úgy lehet átmenni, ha szétvered azt. Ezek hasonló erősségűek, mint amiket a Ready Roomoknál lehet generáltatni. Tehát az egész csapatnak kell ütnie egy darabig, hogy át is szakadjon. Ennyit a repülőrajtról…

Aion 1.9 update - Dreadgion battleground - new "train protection" shields

A másik érdekesség, hogy a patchnotes szerint bekerül a játékban néhány új quest, amikért “medálokat” is lehet kapni. Spekulációm szerint itt egyértelműen gold és silver medalokról van szó, nos beigazolódott a feltételezés, tényleg azokról van szó:

Aion 1.9 update - Dreadgion battleground - new quests (gold, silver medal rewards)

A három quest szövegét Corival közösen próbáltuk megfejteni, de egy-két dolog még homályos, kb a feladat ilyesmi:

  • Gold Medal: Minden surkana mellett vagy lesz plusz egy mob, vagy a kapitány fog dobni egy quest itemet (Signet), ebből lesz összesen négy féle. 6-6-ot kell gyűjteni a kisebb signetekből és 1-1-et a nagyobbakból. Mivel összesen van 10 surkana, ezért tippre, meg kell csinálni 2-3x Dreadgion-t ahhoz hogy teljesítsd a questet.
  • Silver Medal: A quest teljesítéséhez meg kell nyerni 3 dreadgion-t és valamit kell csinálni 8 lvl45-ös elittel. Ez az utóbbi rész nagyon zavaros. Majd EU-ban kiderül. Ha tippelnem kéne: meg kell ölni 8 kapitányt.
  • Food Reward: A quest teljesítéséhez két nevesített (valószínűleg random) surkanát kell leütni.

A cikkben még foglalkoznak a többi változtatással is, de ezeket már leírtam korábban, úgyhogy csak a lényeg: a mobok tényleg gyorsan mozognak, esélytelen őket trainelni, a mobok tényleg simán látják a Hide II-őt, szóval nincs több ninja surkana.

~ by Menorel on .

Aion

10 Responses to “[1.9] Dreadgion: új questek és a train védelem”

  1. “nincs több ninja surkana” VÉGRE! Vége lesz annak, hogy bejön 3 assasin asmo, és mire leérünk az első surkanánkoz, ők már behúztak 2-t. Castoron előszerettel jönnek az asmok 2-3 (volt hogy 5) assasinnal egy csoportban. Mi meg viszünk 1-et (max 2-t), mer elyos oldalon esélytelen többet összeszedni.

  2. Igen, ráadásul ha assa van a partyban, akkor ő mással nem is foglalkozik, csak a surkanákkal. Ergó annyival kevesebb ember van a partyban…

  3. De tele van a daxom ezzel az asmo így elyos úgy dumákkal! Emberek játszanak mind akét oldalon, így mind a két oldalon van normális és kevésbé normális is. Sőt az sem kizárt, hogy két ismerős ellentétes oldalon játszik. Ez egy játék! Nem háború!

  4. Azon kevés gerinccel rendelkező assassinok közé tartozom, aki 2x csinalta ezt az undorito dolgot. 1x amikor bejött ez a ninja surkana , csak hogy tényleg mukodik. Másodszor amikor egy pretses assa csinalta ezt ellenunk és csak ugy nyerhettunk (legion premade) hogy én gyorsabban ninjaztam mint ő… :(

    örülök hogy berakjak a Hide II detectet dredgionba!

  5. Pedig mekkora fun volt széttrainolni az ellenfelet nekifutásbol :)
    Épp tegnap este nyertünk igy egy dredgiont . Gyakorlatilag 2 sin és én, többiek afk.
    Hozzáteszem nem volt sem clericünk sem pedig chanterünk , szóval így volt csak esélyünk.
    De végülis örülök a változásoknak .
    Nincs annál kiábránditób mikor jól szervezetten haladunk(haladnánk) erre egy tank azon élvezkedik hogy nonstop trainolja a groupra a mobokat.
    az assasin efektröl nem is beszélve. 😐

  6. en sem lopkodok surkanat, csak akkor nehanapjan ha puggal vagyok pug ellen, ninjazik ossze vissza meg trainel az ellenfel es felidegesitem magam, bar alltalaban instant bezarom a jatekot ilyenkor van jobb dolgom is :)

  7. Úgyis mindenki szét fogja verni az új falakat, mivel így nem jutbna hozzá a középen lévő surkanak-hoz.

  8. Malacithe: A két kapunak ugye az a lényege:
    – hogy ne lehessen egyből indulásnál letrainelni az ellenfelet. (templar felkapja a nezekan shieldet és átrushol)
    – ne tudjon az assa átninjázni és az ellenfél első surkanáját szétverni ninjában
    – Ne történhessen az, hogy valaki az ellenfélre húzza a kezdőtermet meg a gravity roomot és addig a csapatából a többiek leverik gravity-t, majd a sajátjukat. És ha jól jön össze a train akkor még az ellenfél kezdőhelyén lévő surkanat is.

    Ezek irritáló bekezdések nélkül Dreadgion sokkal szebb és jobb lesz. A templarok továbbra is fognak próbálni trainelgetni, de a mobok megnövelt sebessége miatt ez eléggé limitált lesz. Ráadásul nem nagyon elsz értelme végig rusholni a shurkanakon sem, hiszen egyrészt a surkanak körüli mobok sokkal erősebbek lesznek, így nem elsz olyan lazán lekezelhető 4-5 mob, másrészt meg a kapitányt mindenféleképpen meg kell ölnöd, hiszen az abból járó Signetért fogsz kapni gold medal-t.

    Nekem eddig tetszenek a változások és a koreai fiatalok is csak pozitívumokat irnak erről.

  9. Csak aztán majd, nehogy betegyenek egyszer Hide 3-at. :)
    Amugy én végigninjaztam az elmult hónapokat, lehet köcsög dolog, de 3x annyi ap jött dredgionbol igy mintha hagynam, hogy elyos a földbe döngöljön minket. Amig pedig 10 mecsböl 9x premadet rak be a pick up ellen, illetve ha nem premade akkor is elyos kap 2 clericet 2 sm-el, mint ma is, mi meg mehetünk cc nélkül 3 assassinnal meg 46-os chanter healerrel, addig meg pláne nem érdekel, hogy zavar e valakit a ninja.

    Amig pedig a félisten Tangmanék ellen a végén több ap-t kapok mint ök, és aztan besir fórumon nekem böven elég kárpotlás azért, hogy utálják a pofámat a ninja miatt. Asmo oldal meg igyis nagy elönyt engedett elyosoknak, én ott teszek keresztbe nekik ahol csak tudok. :)

    Ettöl függetlenül nem bánom ezeket az ujitásokat, már rohadt unalmas volt a ninjazas, de sajnalnam otthagyni a sok ap-t, csak hogy ne ninjazzak, igy megvan oldva a dolog, és alapbol több ap-t kapunk akkor is, ha elyos az elsö fél órában nem csinál mást, csak kezdönk elött várja, hogy lemenjünk.
    De ezek mellé még kellene pár dolog, 50-töl mehess csak be, mert nem nagy élmény ha bekapod a 46-os chantert healernek 4k hp-val, ne csak healert rakjon fixen a csapatba, hanem mindig tegyen CC-t, tankot stb., a premadet premade ellen tegye csak be, és szerverösszevonás, hogy ne mindig ugyanaz a 3 csapatot rakja ellened mert nincs más, esetleg lemásolhatnák a wow-os bg rendszert, és a szerverek közös dredgion groupban lennének.

  10. Ellenben azok a setupok, ahova nem jut cleric, sőt esetleg még chanter se … azok ezek után tényleg maximum végig ülik DG-t :(
    Tehát vagy premade-el mész vagy berizikózod hogy végig ülöd. Ha nem találsz a légióban illetve LFG-ben healer classt akkor igy jártál és kimarad a DG :(

Comments are closed.