header image
 

(^_^)

Március 22-23-án zajlott a második game chosun által rendezett pénzdíjazásos PvP bajnokság Koreában, pontosabban még csak az elődöntők mentek le 8 Elyos és 8 izé, szóval annak a másik fajnak résztvevőivel, a legjobb Elyos és Asmo csapat összecsapására 27-én kerül sor. A dolog érdekessége hogy a meccsek a teszt szerveren folytak ahol az 1.9-es patch futott minden featurejével együtt, új skillek, 15-ig enchantolható cuccok, összegyúrmázható fegyverek és az új karakter magasság szabályozás (ezt már a versenyen is meg lehet figyelni mert nincs 1m feletti karakter). Ez a verseny csak az előszele/kedvcsinálója annak a jóval nagyobb, már live szerverre tervezett tournamentnek ami az ottani Siel szerveren lesz és már él rá a jelentkezés.

Szabályok

Aki nézte még anno az első bajnokságot annak nem lesznek újak a szabályok, akik meg kihagyták volna annak gyorsan leírom a lényeget. Egy csapat 3 főt+1 tartalékost jelent, potik/scrollok/kaják/DP skillek használata limitálva van, nincs repülés se stealth. A mérkőzések úgy zajlanak hogy minden csapatban kisorsolnak egy számot a játékosoknak 1től 3ig (duh) és ebben a sorrendben kell pályára lépniük. A meccsek 1v1-ben (ezt pár komment után kénytelen voltam kiemelni) zajlanak és amint az egyik játékos kiesik a soron következő csapattársa lép a helyére és máris ütheti az imént diadalmaskodó ellenfelet, nincs várakozási idő, pihenés etc…
Amelyik csapat játékosai előbb elfogynak azok veszítenek (ki hitte volna), és minden csapat 2x játszik egymással. Akinek nem lenne világos azt majd a videóknál meglátja miről van szó.

Fail

Ha már a videóknál tartunk akkor azt kell hogy mondjam, szánalmasak, az előző tournament videói ezerszer jobbak voltak, látszott ki harcol kivel, mennyi a hpja, hogy áll a csapat blabla… és nem voltak összevágva. Nagyon remélem hogy a sieli fő bajnokságra visszahozzák a régi stylet.

Ez volt régen:

Most meg képesek voltak kiadni 2 videót oldalanként, összevágva, minden info nélkül:

Igazából mikor elkezdtem ezt a postot akkor a videók a coming soon státuszban voltak, gondoltam majd utólag beszúrkálom őket, hát elég csalódás volt mikor előálltak ezzel a kettővel mert így sok értelme nincs. Na mindegy ezt a postot már befejezem az Asmot meg szerintem kihagyom, max majd ha lement a döntő is leírom mi volt röviden. Mivel nem csak nekem hiányoznak a normális videók lehet összekapják magukat és ha van anyag akkor megcsinálják őket rendesen, ebben az esetben majd updatelem ezt és megcsinálom sötét daeva társaink civalkodását is. Ha valakit érdekel hogy a két videóban mettől meddig ki harcol akkor kérdezze meg kommentben mert nincs kedvem egyenként feliratozni.

Elyos Tournament

Mint az már korábban írtam 8 csapat küzd,szóval 7 csapat, WTF van ezekkel a bohócokkal már??? TEHÁT _6_ csapat küzdött a döntőbejutásért ugyanis az egyik csapat feladta egy másik meg nem tudom hová lett.  Íme a 6 csapat összeállítása:

Team Blabla: Chanter, Ranger, Sorcerer
7979:  Chanter, Templar, Gladiator
Legends: Chanter, Gladiator,  Spiritmaster
Hukasi: Gladiator, Templar, Sorcerer
Elite: Spiritmaster,  Gladiator, Ranger
Yamae: Templar, Gladiator, Cleric
És a Blood Oath akik feladták:  Chanter, Assassin, Gladiator

1 csapatot kivéve mindegyikben van gladiátor, nyilván ennek semmi köze a 1.9es kombinált bicskákhoz. A no stealth kellemetlen az assassinoknak de ez korábban se tartotta vissza őket szóval kicsit meglepő hogy egy darabot nem fogunk látni. Még a clericet találom kevésnek, mind az egyet, majd kiderül hogy ő hogy teljesít.
U.I.:Egyes csapatnevek és/vagy karakterek neve a képzeletem szüleménye, amennyiben ez nem tetszik legközelebb írom Koreaiul a neveket.

A mérkőzések – Legjobb nyolc:


Az eslő epikus küzdelem a Team Blabla (bal oldalt) és a Blood Oath (tippelj) között zajlott, pontosabban zajlott volna de a Blood Oath észrevette  hogy csak ők próbálkoznak Assassinos felállással és teljesen esélytelenek szóval visszaléptek.


A Blood Oath erőfeszítés nélkül feladta a küzdelmet így Blabláék kerültek a negyeddöntőbe.

A második összecsapást a Legends vívta a 7979-el, senkit ne tévesszen meg az Assa a Legends soraiban, véletlenül sem engedték pályára.
Az első forduló alakulása:

Legends 7979

1. Spiritmaster
2. Chanter
3. Gladiator

1. Templar
2. Gladiator
3. Chanter

Spiritmaster Templar
Spiritmaster Gladiator
Chanter Gladiator
Gladiator Gladiator
Gladiator Chanter

Első körben semmi váratlan nem történt, Templart szét kiteolták/cc-zték aztán egyszer csak meghalt, utána jött XG a gladiátor aki egy Aerial Lock alatt összecsomagolta az SM-et, a kombinált fegyverrel felszerelt gladiátor ellen szegény chanter se tehetett sokat és ő is gyorsan bedobta a kulcsot, utána lépett pályára a friss Legends-es gladiátor akinek nem okozott problémát a leharcolt XG legyőzése, utána még jött a 7979 chantere de épp pislogtam és lemaradtam arról hogy meghalt.
Jött a második forduló:

Legends 7979

1. Spiritmaster
2. Chanter
3. Gladiator

1. Chanter
2. Templar
3. Gladiator

Spiritmaster Chanter
Spiritmaster Templar
Spiritmaster Gladiator
Chanter Gladiator
Gladiator Gladiator

A második fordolóban sem tudtak hozzátenni lényegesen a játékhoz a chanterek vagy az egy szem templar. A Legends spiritmastere magabiztosan fearelte a halálba a 7979 két játékosát és XGt is sikerült legyengítenie, ahoz azért nem eléggé hogy a chanter végezhessen vele szóval ismét egy gladiátorra várt a feladat hogy megállítsa a másikat.

2:0-ás eredménnyel a Legends jutott tovább, a 7979 gladiátora XG mindent megtett amit tudott de a Templarjuk mindig a spiritmasterrel került össze így sokat nem nyújtani. Chanterek se szerepeltek túl fényesen de belőlük még van pár szóval kiderül hogy ez mennyire normális.

7979-től búcsúzünk, Legendsel meg a legjobb négy között találkozunk.

A 3. körben a Hukasi küzd az Elite ellen, mind a két csapatban van gladiátor szóval most kiderül hogy továbbra is úgy dominál e a klassz mint ahogy azt az előző mérkőzésekben láthattuk. Nézzük az első összecsapás leosztását:

Hukasi  Elite

1. Gladiator
2.Templar
3. Sorcerer

1. Spiritmaster
2. Gladiator
3. Ranger

Gladiator  Spiritmaster
Gladiator Gladiator
Templar Gladiator
Templar  Ranger

Kemény küzdelemben a Hukasi gladiátora Naru legyőzte Spiritmaster ellenfelét, Narunak elég kevés HPja maradt de a soron következő gladiátor elfitymulta az időt (ha menni kell hát menni kell) ezzel értékes felkészülési időt adva Narunak akinek ugyan ez nem volt elég még egy győzelemhez de kellően meggyötörte az Elite gladiátorát ahoz hogy templar csapattársa komolyabb probléma nélkül legyőzhesse.  Templar vs ranger küzdelem a megszokott módon zajlott, a ranger kiteolás közben nem tudott elég dmget kiosztani és szép lassan elfogyott. Szép játékkal 1:0-ra vezet a Hukasi.

Hukasi  Elite

1. Gladiator
2.Sorcerer
3. Templar

1. Ranger
2. Gladiator
3. Spiritmaster

Gladiator  Ranger
Gladiator Gladiator
Sorcerer  Gladiator
Sorcerer Spiritmaster
Templar  Spiritmaster

Naru komoly sérülések árán legyőzte a hülye nevű rangert viszont 2. ellenfelével nem tudott mit kezdeni , Hukashi sorcerere pályára lépve mindenét elhasználva gyorsan kiütötte az ellenfél gladiátorát de a spiritmasterben már nem tudott sok kárt tenni így a küzdelem befelyezése a templarra várt amit végre is hajtott.
Szintén 2:0ás eredmény született , itt azért kevésbé domináltak a gladiátorok de érzésem szerint az Elite gladiátora láma volt és csak arra volt képes hogy Narut kivégezze. Ezzel szemben Naru képes volt legyőzni egy SMet és egy rangert is ami szerintem elég szép teljesítmény volt. A templar is meglehetősen jó kiegészítőnek bizonyult, szépen be tudta fejezni a mérkőzéseket.


Az Elite meglehetősen közepes játékával csak eddig jutott, a Hukasit pedig viszontlátjuk a negyeddöntőben.

A nyolcaddöntő 4. és egyben utolsó mérkőzésében a Yamae küzdött meg aaaa…senkivel. Hogy mi történt az ellenféllel azt nem tudom, gondolom valahol el van rejtve az info a koreai hold szimbolumok közé de nem sikerült kihámoznom.


A Yamae mérkőzés és ellenfél nélküli negyeddöntőbe jutása legalább akkora sokkot jelentett a nézőknek mint Rukia kivégzésének előre hozása.

A mérkőzések – Negyeddöntő:

Legends vs Team Blabla, Blabláékat eddig még nem láttuk játszani mivel meccs nélkül jutottak be a legjobb négy közé. Ő az egyetlen csapat akiknél nincs Gladiátor, és úgy általában a legérdekesebb a csapat összeállítás.
A kérdés az hogy ez az exotikus csapatösszeállítás meghozza e nekik a győzelmet vagy elbuknak.


A válasz pedig az hogy elbuknak, de embertelenül. Őszintén szólva nem is akarok erre az összecsapásra túl sok szót fecsérelni, az történt hogy az első fordulóban a Legends kezdő játékosa Gombóc az SM fogta magát és ledarálta az egész csapatot, 1:0 a Legendsnek. A második körben pedig szintén a kezdő játékos, de ezúttal a gladiátor írtotta ki bohócékat mármint Blabláékat.

Flawless victory a Legends részéről, megérdemelten jutnak a döntőbe.

Hukasi a kedvencemmel Naruval az élen küzd meg a Yamae csapattal akik szintén küzdelem nélkül jutottak át a nyolcaddöntőn, bízzunk benne hogy ők azért többet tudnak mint a Team Blabla. Pontosabban én nem bízom benne mert már unom ezt a sok írást és rohadt hosszú döntőnk lesz. Viszont több érdekesség is történt, Hakushiék lecserélték a templarjukat a tartalékos spiritmasterre, igazából nem tudom hogy ennek mi oka volt, lehet a templarra lett valami vagy csak látták az spiritmasterek jó szereplését. Pedig az ő templarjuk volt az egyetlen értelmes a mezőnyben, kár. A másik érdekes dolog hogy megnézhetjük akcióban az egyetlen Clericet is aki a yamae csapatot erősíti.

Hukasi  Yamae

1. Spiritmaster
2. Sorcerer
3. Gladiator

1. Templar
2. Cleric
3. Gladiator

Spiritmaster Templar
Sorcerer Templar
Sorcerer Cleric
Sorcerer Gladiator
Gladiator Gladiator

Hát egyelőre nem tűnik túl nyerőnek az új spiritmaster mivel az első körben kikap egy templartól, de jön Juliet helyrehozni a dolgokat, és nem is csinálja rosszul, megfekteti a Templart és ráadásként gyorsan szénnéégeti a clericet, sajnos az ellenfél csapat névadóját Yamaet (duh) aki történetesen gladiátor már nem sikerül legyőznie, de arról gondolskodik hogy Narunak ne legyen sok gondja a befejezéssel. 1:0 a Hukasinak.

Hukasi  Yamae

1. Spiritmaster
2. Gladiator
3. Sorcerer

1. Cleric
2. Gladiator
3. Templar

Spiritmaster Cleric 
Gladiator  Cleric
Gladiator Gladiator
Sorcerer Gladiator
Sorcerer  Templar

A második körben se alkot valami nagyon a helyettes SM, kapásből megöli a Cleric, de Naruval már nem tud mit kezdeni, sokkal több dmget kap mint amennyit ki tud healelni. Narutól megszokott módon egy meccset hoz aztán a következő bukja is Yamae ellen, de semmi gond mert Julie jön a megmentésre és elpusztítja a gladiátort a templarral együtt. Persze a dolog nem volt ilyen egyszerű mert nagyon sokáig szenvedett a templarral mire kierőszakolta a 2:0-át és ezzel együtt a továbbjutást.
A behozott SM nem sokat tett hozzá a játékhoz de Juliet skilles játéka és Naru szokásos egy győzelme meghozta a sikert a Hukasi-nek.


Yamae kiesésével már csak két csapat maradt játékban, következzen hát a Hakusi vs Legend döntő.

A döntő

A Legends részéről nem volt változás az elmúlt 2 mérkőzésükhöz képest, a Hukasi viszont ismét templarral szerepel a korábbi spiritmasterrel szemben, gondolom rájöttek hogy láma volt. A korábbi fordulóktól eltérően most nem 2x játszanak a felek egymás ellen hanem 5x. Kezdjünk is neki.

Legends Hukasi

1. Chanter
2. Gladiator
3. Spiritmaster

1. Gladiator
2. Templar
3. Sorcerer

Chanter Gladiator
Gladiator Gladiator
Gladiator Templar
Spiritmaster  Templar
Spiritmaster  Sorcerer

Naru szokás szerint megnyerte az egy kört utána visszavonult pihenni, nem mintha túl nehéz dolga lett volna túldmgelnie egy chantert, az őt elverő gladiatort a visszatérő templarunk állította meg kiteolós taktikával,  nehéz helyzet elé került Gömbőc mivel 2 játékossal kellett felvennie a versenyt, persze korábban már láthattunk bravúros dolgokat tőle és most sem okozott csalódást, legalábbis azoknak akik a Legendsnek drukkoltak, én nem, fújfúj. 1:0 a Legendsnek.

Legends Hukasi

1. Spiritmaster
2. Chanter
3. Gladiator

1. Gladiator
2. Templar
3. Sorcerer

Spiritmaster Gladiator
Chanterr Gladiator
Chanter Templar
Gladiator  Templar
Gladiator Sorcerer

Ismét Naru kezd és őt nem érdekli hogy ki az ellenfele mikor azt a bizonyos egy győzelmet kell szállítani, Gömböc eddigi teljesítménye alapján nem volt kétségem hogy ő nyer, de tévednem kellett mivel Naru behúzta a mérkőzést ezzel kiütve a Legends legveszélyesebb játékosát.

A halálsugár ami kivégezte Gömbőcöt.

Szokás szerint Naru pihenni tért győzelme után ezúttal a chanter kezei által aki ezután egy epikus 4 perc 55 másodperces csatát vívott a Hukasi templarjával, a dolog érdekessége hogy van egy 5 perces limit ami után döntetlen lesz, de templarunk egy spártai mozdulattal kivégezte a chantert 5 másodpercel az idő lejárta előtt.

Remek kép a chanter utolsó másodpercéről.

Az hosszú harc után a Legends gladiátora gyorsan kispadra küldte a leharcolt templart de ez is csak szépítésre volt elég mert Julie jött, látott, győzött. Kiegyenlített a Hukasi.

Legends Hukasi

1. Spiritmaster
2. Chanter
3. Gladiator

1. Gladiator
2. Templar
3. Sorcerer

Spiritmaster Gladiator
Spiritmaster Templar
Spiritmaster Sorcerer
Chanter Sorcerer

A felállás ugyan az volt mint az előző körben de sajnos Narunak most nem sikerült megismételnie a bravúrt és Gömbőc megmutatta mire képes, Narun átgyalogolva még a templar se volt képes megállítani így Julienak kellett szembenéznie a megmaradt 3 Legendesel, az első akadályt még sikeresen vette de a chantert nem sikerült már legyőznie, mondjuk egy hangyafasznyin múlott. 2:1 a Legends javára.

Legends Hukasi

1. Gladiator
2. Spiritmaster
3. Chanter

1. Gladiator
2. Templar
3. Sorcerer

Gladiator Gladiator
Gladiator Templar
Spiritmaster Templar
Spiritmaster Sorcerer
Chanter Sorcerer

Naru az utolsó két mérkőzésen slackelt, őt érezem a jobb gladiátornak mégis kikapott Legendses class társától, a legyengült gladit a templar könnyen kivégezte csak hogy aztán percekig rohangáljon fearbe amíg meg nem halt. Ismét Julienak kellett feltakarítania a maradék 2 játékos amit meglehetős gyorsasággal, és szerencsével meg is tett. Ismét kiegyenlített a Hukasi, az állás 2:2, jön a mindent eldöntő utolsó összecsapás.

Legends Hukasi

1. Gladiator
2. Chanter
3. Spiritmaster

1. Sorcerer
2. Templar
3. Gladiator

Nem is lehetne tökéletesebb a sorsolás, Julie eddig szinte hibátlanul végzett a gladiatorokkal és chanterekkel, ha sikerülne megszorongatnia őket akkor a templar és Naru öszpontosíthatna Gömbőcre és lenne esély a győzelemre.

Julie kicsit sok sebzést kapott de ebben a pillanatban már biztosnak tűnik a győzelme…DE

MIIIIIIIIIIIIII???….2 támadás közbeni leheletnyi szünetet kihasználva a gladiátor kivégzi Juliet!

Megtörtént az elképzelhetetlen, Julie hibázott és ez lehet a Hukasi győzelmébe került, a Legends gladiátora a halálból küzdötte vissza magát és jócskán javított a nyerési esélyeiken.  A templar ugyan hozza a tőle elvártakat és végez a leharcolt gladiátorral majd a chanterrel is de most jön az igazi kihívás, egy 2 meccset megélt templar és Naru képes lesz e megállítani Gömbőcöt aki eddig rendkívüli skillről tett tanúbizonyságot.
Természetesen a templarunk nem húzza sokáig de vajon képes volt e elég kárt tenni Gömbőcben hogy Naru megismételhesse korábbi bravúros győzelmét és szállítsa a korábban rendszeres 1 győzelmét.
Sajnos a válasz nem, Gömbőc a spiritmaster végez Naruval 3:2-re változtatva az állás ami egyben a Legends győzelmét is jelenti. :(

Hát igen, kicsit csalódott vagyok hogy nem a Hukasi nyert, nem azt mondom hogy a Legends nem megérdemelten győzött csak nekem kicsit egyhangú volt az a csapat, úgy érzetem mintha Gömbőc vitte volna a hátán, szemben a Hukasi csapatmunkájával, de nézzük mit mond a statisztika:

Spiritmaster Gladiator Sorcerer Templar Chanter
Legends 13 11 2
Hukasi 8 6 9

Úgy látszik csak a chanter teljesítménye miatt tűnt úgy mintha egyoldalú lenne a killek száma. Na mindegy, gratulálunk a Legendsnek, ők küzdhetnek meg a legkiválóbb galambok csapatával.

Összegzés

Mert hát ilyen is kell elvégre a statisztika olyan mint a bikini, sok mindent megmutat, de a lényeget eltakarja.

Classok száma:

Spiritmaster Gladiator Sorcerer Templar Chanter Ranger Cleric Assassin
Összesen 2 6 2 3 4 2 1 1

Killek száma:

Spiritmaster Gladiator Sorcerer Templar Chanter Ranger Cleric Assassin
Legends 13 11 2
Hukasi 8 6 9
Yamae 2 1 1
7979 4 0 0
Elite 1 2 0
Blabla 0 0 0
Összesen 14 27 6 10 2 0 1

Igazából ennyiből túl sokmindent nem lehet leszűrni, de jó összehasonlítási alap lesz az Asmos eredményekkel és az eljövendő live tournamenten született végeredménnyel.

The End

U.I.:Nem jutott eszembe ennél jobb cím sry. ^^

~ by baaldroth on .

Aion

14 Responses to “(^_^)”

  1. “…a meccsek a teszt szerveren folytak ahol az 1.9-es patch futott minden featurejével együtt…”
    “A Legends spiritmastere magabiztosan fearelte a halálba a 7979 két játékosát és XGt is sikerült legyengítenie,…”

    Hogyisvanezígy??? SM fear nem szakad meg már jópár patch óta arrafelé?

  2. Engedtessék már meg az “írói szabadság” a szerzőnek (jelen esetben Z-nek). Próbálj elvonatkoztatni a szavak szó szerinti jelentésétől és képzeld el a konkrét jelenetet, ahogy egy szál SM előbb halálba “fearel” két tagot.

    Egyébként látom sikerült megragadni a lényeget.

  3. Egyébként a post számomra több érdekességet is tartalmazott. Jól látszik, hogy a Solo PVP királyok (cleric, sorcerer) egy 3v3-as felállásban labdába sem rúgnak. A sok nyafogás tárgyát képező Gladiator viszont 3v3-ban (ahogy 6v6-ban is, lásd Dreadgion) a legjobb class.
    Még érdekesebb az assassin. Elvileg neki egy ilyen gálán jó helyen kéne lennie. Namost az egy dolog, hogy a 6 csapatból összesen volt egyben egy szem Assa, az meg még érdekesebb, hogy senki nem tudott megölni. Ilyen az élet.
    Remélem előbb utóbb bekerül az Aionba is valami aréna szerűség (kiscsoportos Dreadgion pl.) érdekes lenne megnézni, hogy nálunk hogy alakulnának az erőviszonyok.

  4. Márhogy a “nálunk” solo PVP királyok odakint labdába sem rúgnak. Okés, hogy ez úgy 3v3, hogy valójában egyszerre csak 1v1 küzd :)

  5. Igazán jó írás! Gratula hozzá, élvezetes volt olvasni.
    Köszönjük.

  6. Ha “írói szabadság” volt, akkor értem. Bár úgy erős mákfaktorral jött össze a 2+ kill neki. Ezért tudtam csak fearrel elképzelni a 2 teljes killt, és a harmadik feldotolását is.

    A lényeg valóban nem ez, csak érdekelt, hogy netalántán visszavettek a fear nerfből?

  7. Nem tudhatom hogy mi érdekelt pontosan :) Az viszont biztos, hogy amennyiben a fearhez ilyen szinten hozzányultak volna, akkor az minden bizonnyal benne lett volna az 1.9-es patch notesban. Márpedig abban ilyesmi nem volt.

  8. Az assa mellett számomra a ranger is meglepő, hogy ennyire leszerepelt. Csak siege-en volna használatos, 1v1-re meg semmit se ér? Ez elég elkeserítő… Na de sebaj, úgyis megmutatom hogy is van ez jól majd pár hónap múlva. =)

  9. Assa/ranger nagyon sokat veszített, hogy nem stealthből indíthatott.
    Assa mögéd lopakodva nekedesik, amikor a CD-s védelmeid éppen lejárnak, és a csata hevében kell újraraknod; ranger a CD-s védelmeid lejártakor, és még csak nem is szigorúan hátulról kell, hogy rádtámadjon +távolságból támad. Ilyen ellenszélben csoda, hogy egyáltalán bepróbálták.

  10. Igen, a stealth tiltás mindenféleképpen komolyan befolyásolja az assa, ranger bekezdését, de azt se feledjük, hogy ez már 1.9-es patch, ergo minden classnál ott volt a counter-attack skill-chain is, amely egyértelműen az assa és a rangerek ellen a leghatásosabb. Tartok tőle, hogy ez is komolyan befolyásolta az assa/ranger szereplés lehetőségét.

  11. 😀 SM mindörökké!!
    S nálunk tervbe van véve a fear megszakítás bevezetése?

    Igazán gratulálok a cikk írójának, rendkívül élvezetes volt olvasni és a kapcsolódó képek is nagyon jól odaillettek. :) Feldobta a napom. ^^

  12. Én speciel annak örülök hogy a tempar és gladi ilyen jól szerepelt .
    Emlékszem még mikor a kezdeti idõkben a playerek 80% leírta ezt a két classt.
    Cleric teljesítménye érdekelt volna még . Kár hogy keveset szerepelhetett.

  13. A templar, gladiator az “előző szezonban” is jó volt, főként a templar … szinte minden setupban benne volt. Klasszikus NCsoft/koreai stb. megoldás, hogy a randomnak itt is nagyon nagy szerepe van, szerintem lenne Sin, sőt több ranger is … ha nem a random döntené el, hogy melyik class melyik ellen kezd.

  14. EGYÉBKÉNT én szívesen segítek egy ilyet megrendezni, gondolok itt főleg a végén megvágni ilyen csinire.. de legalább ugye két ember kell fraps-olni..

    ..Ha esetleg felmerülne igény magyar rangadóra (mert a szája az mindenkinek akkora folyamatosan)

Comments are closed.