header image
 

Képeskönyv – Ötödik fejezet: 2.0 Part II – Udas Underground Temple

A Jotun egy ősi faj melyet maga Aion teremtett. A technológiájuk túlszárnyalja még a legzseniálisabb Shugo találmányokat is, elképesztően erősek, szívósak és teljes mértékben elkötelezték magukat Aion imádásnak. Aion parancsára a Jutonok készítettek egy Óriási Fegyvert aminek a karbantartásával és őrzésével őket bízták meg. Később azomban legyőzték őket a Balaurok egy szörnyű csatában és ezután nemsokkal nyom nélkül eltűntek. A Jotun faj egészen ideáig türelmesen várakozott Udas omladozó Temploma alatt. A Jotun Studio (ne kérdezzétek) Udas Underground Templeben található amit elleptek a Balaur harcosok. Elérkezett a Daevak számára az idő hogy meggátolják az Óriási Fegyverrel való visszaélést.

Tartalom:

01. Environment
02. Environment – Gelkmaros
03. Instanced Dungeons – Haramel
04. Instanced Dungeons – Haramel Videó
05. Instanced Dungeons – Nightmare
06. Instanced Dungeons – Taloc’s Hollow
07. Instanced Dungeons – Udas Temple
08. Instanced Dungeons – Udas Undeground Temple
09. Instanced Dungeons – Udas Temple Setek
10. Instanced Dungeons – Debris of Abyss
11. Instanced Dungeons – Debris of Abyss Videók
12. Instanced Dungeons – Haramel Loot
13. Instanced Dungeons – Taloc’s Hollow Loot
14. Instanced Dungeons – Udas Temple Loot
15. Environment – Corrupted Underground City/Fortress Loot
16. Instanced Dungeons/Quests – The Weapons of Siel
17. Instanced Dungeons – Debris of Abyss Loot
18. Instanced Dungeons – Chantra Dredgion
19. Environment – Word Bosses – Omega
20. Environment – Word Bosses – Ragnarok
21. Environment – Word Bosses – Sematariux & Padmarashka
22. Environment/Quest/Abyss – Kaisinel/Marchutan Weapons

  • Elyos oldal számára Versetti adja Inggisonban a belépő questet, Asmodian oldalon pedig Valetta Gelkmarosban.
  • Csak akkor léphetsz be Udas Underground Templebe ha teljesítettet az alábbi küldetéseket:

  • A bejáratot Inggisonban a Corrupted Underground Fortress mellett lehet megtalálni.
  • Asmodianok pedig Gelkmarosban a Corrupted Underground City mellett tudnak belépni.
  • 6 óránként lehet újra belépni az instanceba.

Tehát a Jotunokkal Aion csináltatott egy fegyvert hogy azt utána karban tudják tartani és őrizni, gondolom unatkoztak és valahogy le kellett foglalni őket. Kár hogy az elképesztően erős és szívós Jotunokat lezúzták a Balaurok, lehet ha Aion mondjuk megengedi nekik hogy alkalomadtán használják is a fegyvert ne csak tisztogassák másképp alakul a dolog. De a Jotunokat nem tudták megtörni és hatalmas zsenialitásukkal megtalálták a fajuk túlélése szempontjából legbiztonságosabb helyet, egy omladozó templom alagsora, ennél biztonságosabbat elképzelni se tudok, mert ha éppenséggel nem omlik a fejükre akkor is a Jotunok a Balaurok halálos ellenségei és mint a legutóbbi bemutatóból (tudom régen volt bicsibocsi)  kiderült Udas Templet a Balaur követők építették és lakják is azóta, tényleg tuti rejtekhely.

UUT-be csak UT (alap nem lesz ebből még kavarás) teljesítése után tudunk belépni. UUT-be szintén 52-től tudunk már belépni de elég sokáig fogunk idejárni tekintve hogy meglehetősen komoly lootokkal kecsegtet Udas Temple, mármint nem Udas Temple hanem úgy az egész Underground Temple-el együtt ugyanis olyan setek esnek amikből a kesztyű és vállvért UT-ben esik, a többi része pedig UUT-ben.  Ezen kívül természetesen minden más szirszar is esik, de amit még érdemes kiemelni az a főboss loottábláján lévő Eternal (az a gay narancssárga) fülbevalók amik az UT-ben eső Eternal gyűrűk puszipajtásai.

Igazából UT-nél kicsit aggódtam mikor láttam az instance felépítését de UUT kellemes meglepetést okozott ugyanis szerintem kellően változatos lett, 3 főbb része van az instancenak és 5 bossa amik jól el vannak osztva. Az instance első harmadában az Udas Temple-ből megismert Balaur fanboi-okkal fogunk agresszív véleménycserét folytatni arról hogy érdemes e a sárkányfattyakat imádni. Itt lesz az első boss aki a sethez tartozó cipőket dobhatja (de úgyse fogja).

Az instance második harmada komoly tanulságot tartogat azok számára akik nem szeretnek rendszeresen takarítani a pincében…

Alapvetően nekem semmilyen állattal nincs bajom ameddig 8 lábnál kevesebbet hord magával úgyhogy én rohadtul fogok örülni ha átjutunk a második szakaszon mert itt  8 láb+fogsor+fullánk a minimum a moboknál.

Na de el is érkeztünk a Templom azon részére ahol a Jotun túlélők csöveznek . Tekintve hogy mi is Aion teremtményei vagyunk és a Balaurok esküdt ellenségei ezért szövetségre lépünk velük hogy egyesült erővel szálljunk sze….. ja bocs elkalandoztam, szóval kinyírjuk a Jotun túlélőket dúrva lootokért (végülis így tényleg reálisabbnak hangzik). Egy boss még a köcsögrovaroknál van aki shieldet dobhat, a maradék három pedig Jotun jómunkásember, akik közül 1-1 dobhatja a setből a gatyát meg a felsőt, a főboss pedig fegyvereket meg az Eternal fülbevalókat dobja.

Egy Taloc’s Hollowhoz képest ahol töménytelen mennyiségű quest volt, stigma quest, kampány quest stb. UUT jóval kevesebbet tartogat és látszik hogy itt főleg a loot a lényeg és azért fogunk idejárni. Első ránézsére viszont kellően kidolgozottnak tűnik a hely hogy a 10. alkalom után se legyen fájdalmas idejárni.

Random

Csak én fedezek fel némi hasonlóságot a két kép között?

BTW: Egy privát kérdés, ITT van ez a videó, miből van a hang effekt mikor bekapcsolja a fejhallgatót? Tudom hogy hallottam már de nem jut eszembe hol és egy normális ember másnapra már elfelejtette volna de az én agyamat már egy hete buzerálja hogy nem jövök rá.

~ by baaldroth on .

Aion

8 Responses to “Képeskönyv – Ötödik fejezet: 2.0 Part II – Udas Underground Temple”

  1. A StarCraft 2 be ad ki ilyen hangot a terranok vmeik épülete vagy egysége :)

  2. Siege tank-nak van hasonló hangja amennyiben jól emlékszem :)

  3. Nem játszottam egyik Starcraftal se szóval az nem tűnik nyerőnek.

  4. Quake I-ből az egyik mobnak van ilyen hangja :)

  5. Szerintem hasonló hangot sci-fi filmekben/játékokban elég gyakran használnak különféle fegyverek ‘élesítésénél’ vagy ajtók/zárak/műszaki kütyük használatakor. Legalábbis nekem is nagyon ismerős, de ha komolyabban nekiállnék tippelgetni, asszem ilyen irányba mennék, és biztos nem csak egy dolog jutna eszembe. :)

  6. Erősen hasonlít a doom játékban szereplő ajtó kinyílás hangjára, amit egyébként végtelen mennyiségű scifi filmben és játékban használtak már fel.

  7. Z, emlékszel még a régi ghost busters-re? :)

  8. Hát hogy a viharba ne emlékeznék! Tudtam hogy ismerem valahonnan de GB sose jutott volna eszembe. Köszi szépen, több hetes szenvedésnek vetettél véget.
    desu

Comments are closed.