header image
 

Képeskönyv – Ötödik fejezet: 2.0 Part I/IV/VI – Kaisinel/Marchutan Weapons

Először is a címet tisztázzuk mert többismeretlenes. A Part I/IV/VI rész arra vonatkozik hogy némileg ugrálni fogunk a témák között és érintőlegesen olyan is szóbakerül ahová nem igazán jutottunk még el szerény képeskönyv rovatunkban. Nevezetesen jelen post Environment, Quests és az Abyss, egészen pontosan PvP témakört is magában foglalja. A másik ismeretlen meg ugye maga a Kaisinel/Marchutan rész, Kaisinel egy Seraphim Lord, vagyis Elyos oldali, ezzel szemben Marchutan Shedim Lord, tehát Asmo góré. Kaisinel és Marchutan fontosabb szerepet is fog kapni 2.0-ban ugyanis ha elfoglaljuk az ellenséges területen lévő fortresseket is akkor az ő küldötteikkel, a governorokkal is szembeszálhatunk akik a legerősebb nem craftolt fegyvereket dobják. Na de most nem a Governor fegyverekről lesz szó, hanem egy quest láncról amiben személyesen a két lord utasításait fogjuk követni és amennyiben sikerrel járunk egy C kategóriás Eternal fegyver lesz a jutalmunk.
A két fegyver sorozat aLordok nevét viseli, tehát: [Weapon] of Kaisinel és [Weapon] of Marchutan.
Akik szerint a múltkori Siel fegyverekért sokat kellett dolgozni azok inkább ne olvassák tovább. Akik pedig már elfelejtették volna azok nyugodtan feleleveníthetik, hogy jobban kontrasztba kerüljön hogy a játék mit vár el egy Fabled és egy Eternal fegyverért cserében.

Tartalom:

01. Environment
02. Environment – Gelkmaros
03. Instanced Dungeons – Haramel
04. Instanced Dungeons – Haramel Videó
05. Instanced Dungeons – Nightmare
06. Instanced Dungeons – Taloc’s Hollow
07. Instanced Dungeons – Udas Temple
08. Instanced Dungeons – Udas Undeground Temple
09. Instanced Dungeons – Udas Temple Setek
10. Instanced Dungeons – Debris of Abyss
11. Instanced Dungeons – Debris of Abyss Videók
12. Instanced Dungeons – Haramel Loot
13. Instanced Dungeons – Taloc’s Hollow Loot
14. Instanced Dungeons – Udas Temple Loot
15. Environment – Corrupted Underground City/Fortress Loot
16. Instanced Dungeons/Quests – The Weapons of Siel
17. Instanced Dungeons – Debris of Abyss Loot
18. Instanced Dungeons – Chantra Dredgion
19. Environment – Word Bosses – Omega
20. Environment – Word Bosses – Ragnarok
21. Environment – Word Bosses – Sematariux & Padmarashka
22. Environment/Quest/Abyss – Kaisinel/Marchutan Weapons

Part I

A quest megkapásához nem is kell mást csinálnunk mint megölni Omegat/Ragnarokot és abba a szerencsés helyzetbe kerülni hogy mi lootolhatjuk belőle az Omega’s Fragment/Shining Scroll-t. Természetesen az Omega-ból eső kavicsot csak Elyos oldalon, az álijenből eső papírt pedig csak Asmok tudják használni és felvenni belőle a questeket. Őszintén szólva nem vagyok 100%-ig biztos hogy csak 1 quest indító esik a bossokból .

Part II

Amint rákattintottunk a nehezen megszerzett tárgyunkra megkapjuk az első questet amivel kezdetét veheti hosszú és gyötrelmes kalandunk. Elyos karakterek az Omega’s Fragment questet kapják amiben csak annyi a feladatunk hogy elvigyük a kavicsot Siaqua-nak aki Inggison fortressben leledzik, fontos ember szóval nem lesz probléma megtalálni. Siaqua úgy dönt hogyha már hoztuk neki ezt szirszart akkor érdemes meghálálni a dolgot és mi is kapunk tőle egy bizbaszt, egészen konkrétan egy Violet Orbot. A mi kis gömbünk valójában nem más mint a csipogó Aionos megfelelője amin keresztül Kaisinel fog minket folyton zargatni…
Asmok-nak természetesen ugyan ez a quest csak x helyett y-t kell írni. Miután felvettük első questünket a Shining Scroll-t rohanhatunk is Krizarid-hoz aki közli velünk hogy ez egy szent papiros amin keresztül egyenesen Marchutan tud ugráltatni minket, remek.

Part III

Miután beálltunk az Empyrean Lordok szolgálatába apróbb feladatot bíznak ránk hogy felmérjék a képességeinket és szép lassan állítsanak minket nehezebb feladatok elé. Szóval az első feladatunk mindössze annyi lesz hogy öljük meg az saját oldalunkot található Dramatát, Elyosnak Sematariuxot, Asmoknak pedig Padmarashka-t. Tehát miután felvettük a questeket [Alliance] Empyrean Lord’s Message/[Alliance] Eliminate Padmarashka annyi a dolgunk hogy elmegyünk még egy NPC-hez és onnan egyenesen a barlangba megküzdeni a döggel. Az előző postban már kifejtettem hogy nem egy könnyű eset egyik hölgy se szóval senki ne rövid távra tervezzen a questel.

Part IV

A Lordok miután kifejezték megelégedésüket, engedélyeznek némi lazítást, ugyanis, a következő részben, [Spy/Alliance] Vagabatam’s Distress/[Group/Alliance] New Order csupán csak Omegát vagy Ragnarokot kell megölni, természetesen mindenkinek az ellenkező frakció területén lévőt. Egyébként engem ez a quest besorolás picit zavar, nem tudom hogy sikerült NC-nél megoldaniuk hogy két tükör quest más besorolást kapjon, ugye egyik Spy/Alliance a másik meg Group/Alliance, utóbbinak nem is nagyon van értelme.  Egyébként ahogy azt írtam Ragnarok/Omegás cikkbe jelenleg ezek a bossok nem jelentenek túl nagy kihívást, később mikor a többség 55-ös lesz meg még annyira se főleg hogy behúzgálják őket a fortressekbe meg az outpostokba. Na de Spy questként érdekesek lesznek egyrészt mert az ellenség frakciója se fog tétlenül ülni, másrészt nem igazán tudsz könnyíteni a harcon azzal hogy elhúzod az outposthoz mert ugye ott téged is bántanak szóval maximum az marad ha a frakciódnak van egy fortresse az ellenséges térfélen is.

Part V

Nyilván nem volt nehéz kitalálni hogy kijön, bizony ideje az ellenfél wannabesárkányát is leölni, Elyos esetében Padmarashk,a Asmoknál pedig Sematariux. [Spy/Alliance] Expedition to Gelkmaros/[Alliance] Dramata in Inggison , érdekes hogy az Asmo quest besorolás megint változott és még mindig szar. Igazából bizonyos szempontból ez könyebb mint az előző rész ugyanis ha egy jól felkészült csapat bent van már a barlangban onnan már nagyon nehéz őket kiszedni mert elég jól védhető főleg hogy teleportal kerülsz be azt meg lehet campelni. A másik hogy ha be akarsz jutni akkor ugye kell a kulcs, ami egyrészt a támadók számára problémás a tegnap leírtak miatt, vagyis ellenséges 55-ös elite/hero területen kell kifarmolni a támadó sereg számára, másrészt viszont a védőknek is kell kulcs márpedig ha nem készültek a sárkányhoz akkor nem nagyon lesz náluk.  Szóval PvP szempontból egyszerűbbnek érzem ezt a bosst viszont a PvE rész elég komoly.

Part VI

Elérkeztünk az utolsó részhez, [Spy/Alliance] Eliminate Marchutan’s Agent/[Spy/Alliance] Eliminate Kaisinel’s Agent . Tulajdonképpen Koreában a governorokat agent-nek hívják, itt viszont mi kaptunk egy új elnevezést de a quest szövegét már nem igazították hozzá. Ebből a felvezetőből már sejthető hogy itt bizony a 2.0 top PvPvE bossai, Mastarius és Veille legyilkolásáról van szó.  Ugye Governorokról már volt szó a bevezetőben ami nem is meglepő mert ők képviselik a 2.0 legnagyobb kihívását, majd egyszer lesz részletesebben is szó róluk. Ha sikeresen teljesítettük a küldetést akkor választhatunk egyet a 9 Eternal fegyver közül.  Mivel a Kaisinel és a Marchutan sorozat a nevükön kívül semmiben nem különböznek ezért szokás szerint csak az Elyos verziót rakom be:

desu

Epilógus

Mint láthatjuk a feladat nem kicsi, Omega és Ragnar nem vészes saját térfélen, az ellenfélnél már kicsit trükkösebb de lenne ott egy Fortress akkor oda behúzva már jól védhető lenne. A Dramatak  és a Governorok már kemény falatok, tekintve a nyugati Divine/Tahabata foglalásokat/killeket nem tudom hogy fel vagyunk e készülve az ilyen nehézségű harcokra.Személy szerint  kicsit gyengének érzem a fegyvereket, tudom hogy quest meg minden de végülis a legkeményebb bossokat kell sorba verni, ráadásul a Governorok önmagukban jobb fegyvert dobnak és a két wannabesárkányból és hasonlókat lehet lootolni.

~ by baaldroth on .

Aion

18 Responses to “Képeskönyv – Ötödik fejezet: 2.0 Part I/IV/VI – Kaisinel/Marchutan Weapons”

  1. Szóval gyakorlatilag csak az éppen aktuális játék 5 legerősebb mobját kell leverni, amiből 3 ellenséges frakció területén van?

    Ez egy felveszed aztán talán haladsz vele kveszt lesz, de nem hinném, hogy olyan sok ely fogja az 57es WB-re fenni a fogát…

  2. Hát ha belegondolok így összeségében tényleg eléggé kicsi a reward, de na, így van kitalálva nesze semmi fogd meg jól!

  3. Lehet, hogy megleszek lincselve, de nekem tetszik! XD Lényegében az egész térképet egy open instancé tették. 1 boss 2 boss 3 boss 4. Belegondolva, hogy a world bossok is sokmindent dobnak elég kellemes felszerelést lehet összeszedni mire megvan a quest vége, erre rájön az, hogy így folyamatosan lesz party mindegyik bossra remélhetőleg. Lehet, emlékeim csalnak, de nem csak akkor lehet átmenni az ellenfél területére, ha mindkét (mind 4) fort a miénk? Ez ugye azt is jelenti, hogy akkor már a governor is jön. Remek kis quest, hogy a pve-bb beállítottságú embereket is ösztönözze a siegekre, “spy” questekre.

  4. Természetesen akkor lehet átmenni ha a saját területünkön mind a két fort a mienk, elég nehéz lenne kivitelezni az ellenséges területen lévő fortok ostromát ha csak akkor lehetne átmenni őket ostromolni ha már elfoglaltuk őket..paradox. 😀

  5. XD
    Neeem, arra gondoltam, hogy nálunk is meg kell lennie mind a 2őnek (ergo, nem elég csak 1) és az ellen oldalán is meg kell lennie mind a 2őnek (ergo, nem elég a nálunk lévő 1 vagy 2), hogy az ellen területén garázdálkodjunk?! :)

  6. Tény, hogy a quest extrém erőforrás befektetést igényel, de elvileg semmi olyasmit nem kell ölni, amit ne érné meg egyébként is ölni. A dramaták, ragnarok és omega CD lesz gyilkolva mindkét oldalon. (Már persze onnantól, hogy egyáltalán ölhetővé válnak…) A governorok fogják jelenteni az igazi nagy kihívást.
    Egyébként, csak tisztázásképpen: ahhoz hogy át tudj menni ellenséges területre, ahhoz a saját két fortressedet kell elfoglalni, ahhoz hogy az ellenfél területén megjelenjen a governor ahhoz meg az ellenfél két fortressét is el kell foglalni.
    Egyébként a megnézitek, ez az egyetlen olyan Eternal weapon set, ami FIX drop ha teljesíted az előfeltételeket. Lehet, hogy a Siel fegyverek is közel hasonló befektetést igényelnek, de azokhoz kell, hogy az első (zöld) darab kiessen. Ami már magában is nagy random. Ha innen nézitek, akkor ezek a fegyverek nem is olyan rosszak.

  7. Igen, viszont a zöld kiesésétől kezdve a Siel szet sokkal jobban tervezhető, mint ez. Mert ott nagyrészt rajtad múlik az előrehaladás, ennél meg azért jóóó sok ember kell, hogy egyáltalán megpróbálhass haladni.
    Azon kívül meg sok szerveren adott frakciónak esélye sem lesz lespawnoltatni a governort, így nekik eleve bukó…

  8. Darkspell: Azt ne feledd, hogy a Siel fegyverek csak Fable szintig upgradelhetők. Itt viszont Eternal fegyverekről beszélünk.
    A 2.0-ás update nagyon igazságos elven, összesen 6 különböző ethernal weapon setet biztosít a játékosok számára. Ezeket a seteket teljesen eltérő módon és teljesen eltérő játékmenetből lehet megszerezni, ezek:

    – PVP híró vagy éppen AP farmobotoknak ott lesz az eternal abyss weapon set, cirka 4 millió AP-ért, amihez vagy a kell, hogy valami tényleg PVP híró legyen, vagy az, hogy valaki közel fél éven keresztül bújkáljon és farmolja instákból az AP-t.
    – Instanced PVE mód: alacsony droprate mellett instákból is szerezhető lesz eternal weapon. Pl. a Rudra set.
    – Természetesen craftolni is lehet majd, de a craftolás RNG-jét sem kell szerintem bemutatni senkinek. Érdekesség, hogy – hasonlonlóan a korábbiakhoz – a craftolt balaur fegyverek lesznek a legerősebbek a játékban.

    Új elemként belép a játék palettájára:
    – World bossok (Dramaták) dobnak középszar eternal fegyvereket, amelyek később viszont majd valamilyen módon használható szintre lehet upgradelni.
    – Governorok (Viele és Mastardius) szintén dobnak Eternal fegyvereket.
    – A fenti postból látható hogy új elemként megjelent a questből szerezhető eternal, amihez viszont extrém sokmindent kell megcsinálni, ellenben nincs benne RNG, ha végig csinálod akkor fixen megkapod a lootot.

  9. Sielhez:
    “A küldetéshez kell egy Vorpal Essence, 20 Blessed Aurium Ingot és a Special Shulack Refiner, mivel Gefios-t nem igazán érdekli a mi bohóckodásunk ezért ezeket a cuccokat nekünk kell majd összerakni aztán a végterméket elvinni neki. Na de lássuk mi fán terem a Vorpal Essence, ja hogy Beshmundir Temple főbossa Rudra dobhatja bizonyos %-al? Ez kb annyit takar hogy az oldaladnak kell birtokolnia mind két a területeken lévő fortresst hogy bemehessetek Silentera Canyonba és ott végigverjétek a top instance-ot főbossal együtt akinek még ki kéne dobnia az essencet, annyi könnyítés azért van hogy elég normal módban csinálni”
    bizonyos %-al dob, egy olyan instából ahova akkor mehetsz, ha mind a 4 fort az oldaladé, Xxh lockout, és a többi elötte és utána :)
    Szóval mind a kettőhöz kell mind a 4 fort. :) Lényeg a lényeg, jó tudni ezekről és lehet arra menni ami éppen elérhető, van rá party. :)

  10. Ezt most nem értem. Beshmundir Temple-hez csak annyi kell, hogy be tudj menni Silentara Canyonba. Amihez meg annyi kell, hogy birtokold a két saját fortress-t. Nem értem, hogy miért kellene hozzá mind a négy fortress.
    Mondom mégegyszer a Siel az Fable, ezek a fegyverek meg Eternalok, nagyon nem mindegy.

  11. Látom ez még mindig nem megy.
    4 Fortress van, 2 Inggison és 2 Gelkmarosban.
    Inggisont Gelkmarossal egy folyosó, az un Sielntera Canyon köti össze.
    Sielentera Canyonbból bármelyik irányba ki lehet menni, de befelé már csak akkor ha a te frakciód birtokolja a te területeden lévő két fortresst.

    Tehát Elyos esetében ez annyit tesz hogy csak akkor tudsz bemenni Silentera Canyonba ha mind a két Inggisoni fort az Elyosé.
    Nem értem minek kevered még mindig ide azt hogy 4 Fortresst kell hozzá elfoglalni.

  12. 1.9ig leszedi a patchet utána elkezdni szedni 1.9et és 4%nál errot dob, és ha megnézem azt írja nekem h a local versio az 1.5:S
    képek:
    ezt töltené lefele: http://kepfeltoltes.hu/100610/n_vtelen1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    és ezt irja ki: http://kepfeltoltes.hu/100610/649910379n_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    soz az offért
    naon megköszönném ha vki segíteni h most akkor mi van v honnan tudom leszedni a patchet
    thy

  13. Ha tippelnem kéne, akkor azzal lehet a gond, hogy te a
    I:gémNCsoftAionEu könyvtárba próbáltad telepíteni a játékot, a Launcher viszont (mivel nem tud magyarul), ezért a:
    I:g??mNCsoftAionEu könyvtárba próbálta volna a telepítés, mely könytár nálad értelemszerűen nem létezik.

    Alternatív megoldás: próbáld olyan könyvtárba telepíteni a játékot, amiben nincs ékezetes karakter.

  14. köszi a helpet megpróbálom:)

  15. Ok, irány az ovi, valószínűleg akkor csak nekem nem tiszta, hogy mit akarok kérdezni/mondani.
    E: elyos terület
    e1: elyos terület 1-es fort
    e2: elyos terület 2-es fort
    A: asmo terület
    a1: asmo terület 1-es fort
    a2: asmo terület 2-es fort
    C: canyon ami az elyos és asmo területet összeköti
    Addig teljesen világos, hogy C-be akkor lehet menni, ha a saját területeden mind a 2db fort saját kézen van.
    Ott üt be számomra a homály, ha én elyos vagyok és A-ra akarok menni C-n keresztül akkor ahhoz nincs szükség, hogy a1+/a2 elyos kézen legyen???
    Igen, látom/tam a térképeket, tudom, hogy a másik kettő a másik területen van. A térképeken viszont ahol az átjárók beszűkülnek vannak “szürke téglalapok” amik, ránézésre, lehetnek híd/zár/torlasz/ajtó, amik nyugodtan szolgálhatnak arra, hogy lezárják a térkép 1/3-át ahol a 2 fort van a többi résztől.
    Miért gondolnám ezt? Mert, ha az E frakció befoglalja a saját e1+e2 fortját és az A frakció nem, akkor E nek safe zone az egész területe (mivel ugye az átjutáshoz kell a saját 2 fort ami az a1+a2 Balaur kézen van), míg A oldal free to gank területté vállik 0-24h.
    EZ az ami miatt 2-4 fortozom még mindig.

  16. Valóban az életben rá nem jöttem volna az előző kommentjeidből hogy arra gondolsz hogy az ellenséges terület egyes részei el vannak zárva ameddig el nem foglalod az ottani fortresseket is.
    De nincsenek elzárva, teljes mértékben úgy van ahogyan írtad:
    “E frakció befoglalja a saját e1+e2 fortját és az A frakció nem, akkor E nek safe zone az egész területe (mivel ugye az átjutáshoz kell a saját 2 fort ami az a1+a2 Balaur kézen van), míg A oldal free to gank területté vállik 0-24h.”

  17. grakas: de ezt én nem értem. Hogy a francba foglalnánk el az asmo fortesseket, ha Galkmarosra való belépésre (Silentera Canyon felől) az lenne az előfeltétel, hogy már birtokoljuk a két asmo fortress-t ott. Ez igy elég epik fail lenne, mert akkor soha nem tudnánk od belépni, mivel nem tudjuk elfoglalni a fortresseiket :)

  18. 😀
    Meno, nem “full zone lock” lenne, hanem csak “semi”. Nézd meg a térképet, nekem simán belefért volna, hogy mint őrbástyák és hozzá tartozó zoneok vannak a területek és miután az ellen fortjait is befoglaltuk lehetne menni a teljes terültre garázdálkodni. :)
    De, mind egy Z kicserélte a pelust, úgyhogy jelenleg tisztába vagyok rakva. Thx! XD

Comments are closed.