header image
 

Tera Teaser – Behind the scenes

Ha érdekelnek további TERA Online-nal kapcsolatos cikkek, információk, bejegyzések, akkor látogasd meg a TERA MMORPG-vel foglalkozó tematikus Variance blogot is: http://tera.variance.hu/

Talán még sokan emlékeztek GStar 2009 rendezvényen bemutatott Tera Onlinehoz teaserre, ami – ha jól emlékszem – valamikor 2009Q4-ben jelent meg. Nagyon látványos video, amiben egy Castanic testvérpár rugaszkodik neki egy félelmetes fenevadnak, de végül mindketten odalesznek, látványos, elgondolkodtató és realisztikus teaser. A videón nagyon látszott, hogy vagy eleve renderelt, vagy komoly utómunka áll mögötte, bár tény, hogy a Tera-nak nagyon nincs mit a grafika kapcsán rejtegetnie, a valaha látott egyértelműen legszebb MMOról beszélünk.

Aki esetleg nem látta volna a teasert még tavaly, akkor itt van elmékeztetőül, majd a tovább után egy másik videó a “színfalak mögött”-ről: (mindkét videó esetén erősen ajánlott a 720p és a full-screen)

Tovább után belepillanthatunk a teaser készítésének részleteibe:

~ by Menorel on .

Offtopic, Tera Online

13 Responses to “Tera Teaser – Behind the scenes”

  1. Ennek a játéknak van már megjelenési dátuma vagy még semmi ilyesmiről nem lehet tudni?

  2. 2010
    Legalábbis a hivatalos FAQ-ban az van, hogy itt nyugaton akkor jön…

  3. 2010 második féléve, valszeg van ennél pontosabb megjelenési dátum is már, de nem vagyok teljesen képben minden részlettel; csak felületesen követem a Tera infókat.

  4. Nincs pontos dátum még, CBT3 elvileg februárban vagy márciusban lesz koreában 🙂

  5. hát ha ez kijön én biztosan váltok…ez nagyon rendbe van ez a játék.

  6. Yeah, UDK és az Unreal Engine 3 🙂 én is épp az UDK-t tanulom.

  7. Ugyanezt mondta mindenki az Aion előtt.

    Én is váltani fogok, de 2 videóról honnan tudjátok hogy minden rendben van? Aionban is azt hittük, és megkaptuk a magunkét.

  8. Ahogy nézegettem a youtube-os videókat a Koreai CBT-ről elég érdekes irányítása van a játéknak.:D

  9. Egyrészt sok esetben egy ilyen video több mint elég, hogy emberek úgy döntsenek hogy egy játékkal akarnak avagy nem akarnak játszani. Nopersze a Tera a legkevésbé sem egy “szokványos” MMO lesz. Egyike a mostanában egyre több bejelentett “konzolosított” MMOknak. Röviden a lényeg: nem az a lényeg, hogy van 200 képességek, amiket még kombinálni is tudsz további X talenttel/stigmával és azok megfelelő használatal tudsz megölni valakit. Hanem igazából van egy relative alacsony mennyiségű képességed (kevesebb mint 10) és a játékba bekerül az FPS játékokból megszokott akciódús vezérlés, ahol a skill ténylegesen a játékos reakcióidejéből és taktikájából jön. Hasonló lesz majd a The Secret World is, az eddigi információk alapján, bár az még iszonyatosan messze van.
    Akit érdekel egy jópár hónappal ezelőtt készített bemutató a játékról, még a legelső európai zárt béta kapcsán:
    http://varianceaion.wordpress.com/2009/12/13/tera-online-forst-impresson/

  10. Hát nem tudom, én anno BC-be arlock voltam és már lilát hánytam a shadow bolt spamtől és megváltás volt a Wrathba a rendbehozott affi. És ez tetszik baromira az aionba, hogy skillek tárháza áll a rendelkezésedre és egy kettőt leszámítva mind hasznos.

    S egy jó kis videó még tényleg nem jelent semmit, hiszen aki abbahagyta az aion-t, az nem a harcrendszer, grafika és karakterek miatt tette.

    Nekem még mindig atom mód bejön az AION a maga hibáival együtt:)

  11. Teljesen jogos a felvetés. Én éveket toltam úgy végig pl. wowban, hogy holy paladinként a bossfight annyiból állt, hogy targeteltem a tankot és nyomtam 6-10 percen keresztül a flash heal-t. Aztán persze jöttek az élvezetesebb boss fightok, ahol már egy picit mozogni is kellett, voltak tankváltások és bejöttek olyan skillek mint pl a fényes szalonna, vagy az isteni fénylés, amik már picit izgalmasabbá tették a dolgot. Ehhez képest iszonyatosan élveztem WoW-ban a feral druida (cat form) DPSelést Wrathtól. Összetett harcrendszer, folyamatosan sakkozni, hogy bejön-e elég crit, hogy beférjen a Rip lejárta előtt még egy Fero Bite, stb. Iszonyatosan élvezetes volt a druida, hiszen nagyon sokat lehet lehetett odafigyeléssel és helyzethez való igazodással finomítani a rotákon és a DPS-en.

    A Tera-ban ezt az élményt elvileg másnak kell vissza adnia, hiszen nincs sok-sok skill. Cserébe viszont lesz egy targetless combat rendszer és egy lényegesen pörgősebb combat rendszer.

    Mint azt korábban már írtam, nálam a Tera leszerepelt a combat rendszer miatt, mondhatni az ilyen játékstílushoz, harcrendszerhez én már öreg vagyok. De ettől még el tudom képzelni, hogy egy Tera stílusú játékos képes lesz arra, amire nagyon kevés új MMO képes: új játékos rétegeket behozni. Egy Tera féle harci rendszer lehetővé teszi, hogy a PvP balanceos legyen és a csilliárnyi defenzív stat és matekozás helyett elkerüljön a valódi WASD skill. Jó dolog az a magic resist, de ha egyszer el is lehet ugrani az a fireball elől az azért mégis más feeling…

  12. Akit érdekel, van official CBT3 dátum, február 26. – március 7. 🙂
    20.000 tesztelőt várnak a 3. zárt bétára 🙂

  13. Érdekelni még csak-csak érdekelne, de ugye ez a Koreai CBT#3, amihez nem ártana érvényes KSSN. Tekintettel arra, hogy nem vagyok Koreai állampolgár, ezért ez elég komoly akadály.

Comments are closed.