[EU 1.9] Kinslon interjú harmadik menet
Az eddigi két “epizódot” is csak nagy nyögve-nyelve voltam hajlandó lefordítani (pláne, hogy a másodikat nem is én fordítottam le, hanem Z), tettem ezt azért, mert volt benne egy-két érdekes információ. De ez a harmadik rész egyenesen siralmas. Semmitmondó szöveg, tárgyi tévedések, hibásan használt terminológia, ráadásul látszik rajta, hogy összecsapott munka. Mindezt úgy, hogy múlthéten pénteken kellett volna megjelennie, de egyéb okok miatt becsúsztatták tegnapig. Bámulatos munka.
De mindezeken túl a legnagyobb pofátlanság… a második iterjú szó szerint a következő mondattal végződött: ” See you next week for more information about the upcoming 1.9 patch! We might even tell you the full release date.”
Ha már beigérik, hogy talán/valószínűleg még a pontos release date-t is meg fogják mondani és mindezek ellenére a három nappal megcsúsztatott interjúban egy szót sem szólnak a release date-ről, az lenne a minimum, hogy odabiggyesszék: “bocsi srácok, majd talán jövőhéten megmondjuk”. Mindezek helyett egy árva szó sincs a megjelenési dátumról.
Nézzük miről is akart volna szólni ez az interjú. Beígérték, hogy szó lesz az “Energy of Salvation” rendszerről ami egy újabb XP boost rendszer alacsony szintű karaktereknek. Erről annyit sikerült kierőszakolniuk magukból, hogy olyan játékosok kapják ezt akik lassan fejlődnek és a gyors szintezés helyett inkább a világ bebarangolását és a nézelődést részesítik előnyben. Na lol, ez mi ? Ehelyett az Energy of Salvation lényege ez lenne: lvl15-től kapod ezt a bonuszt, csak és kizárólag online eltöltött idő után jár. Az így összegyűlő pontjaid bonus XP-t adnak mindenért (tehát beleértve a questekért és a PVP XP-ért is). Mi ennek az értelme? A játék honorálja a szintezésből kieső olyan játékidőt is amint pl. utazással, abysson történő playerek levadászásával, stb. szerzel. Gyakorlatilag minden feleslegesnek tűnő cselekvés, amiért nem jár közvetlenül XP növeli az Energy of Salvation értékedet. Fontos viszont, hogy az Energy of Salvation csak az adott egybefüggő játékidő alatt érvényesül. Ha 10 percnél tovább vagy offline, akkor minden energy of salvation pontod elvész. Két példa a rendszer hasznosságára:
- Aki PvP-vel akar fejlődni, annak megérni vadászni a másikra, mert ha meg tudja ölni, akkor nem csak AP-t fog kapni, de emelt értékű XP-t is.
- Aki grinddel akar fejlődni, annak nem kell fogcsikorgatva szenvednie amikor már tele a cube és kidobálni a cuccokat, nyugodtan el lehet menni kicsit pihenni, leadni a questeket, eladni a cuccokat, kávézni egy jót, stb. Majd újult erővel nekifogni tovább grindelni, a kiesés egy részét (elvileg elég nagy részét) bőven fedezni fogja az Energy of Salvation.
Továbbá megtudhattuk, hogy a “Crit Spell” stat (amely egyébként a játékban már benne van és Magic Critnek nevezik) nem fog hatni a healing spellekre. Ez ugye azért nagyon hasznos információ, hiszen ez a stat már eddig is benne volt a játékban és több chain cuccon is rajta létezik, tehát pontosan lehetett eddig is tudni hogy mire hat és mire nem, szóval újabb hasznos szakasz.
Ezeken kívül további két teljesen hasztalan bekezdés van még az interjúban, úgyhogy inkább nem is folytatnám.
Aion
Vicces viszont az exploit bakis korrigálás 😀
http://uk.aiononline.com/board/notices/view?articleID=577&page=
Cori said this on April 27, 2010 at 12:10 pm
Köszi az összefoglalást, nem is vártam többet az NCSzaft-tól…
Nwodsad said this on April 27, 2010 at 12:42 pm