header image
 

[2.0] Day of the Tentacle!!!

Azt hittem, hogy a mai napon a legnagyobb dolog az lesz, hogy végre kapunk 1.9 EU PTS-t. De nagyon tévedtem. Vajon mennyire lehet direkt, hogy pont ugyanazon a napon indul el az 1.9 PTS EU-ban, mint amelyik napon ELINDULT A 2.0 KOREAI PTS!!!

A patch notes-ot (sok-sok képpel) itt találjátok: http://aion.gamechosun.co.kr/board/view.php?bid=report&num=149236

Igaz egyelőre koreaiul van, de már a képekért is megéri megnézni.

Közben Cori már elkészült egy gyors összefoglalóval. Lehet fogyasztani az AionHUN-on: http://www.aionhun.hu/news.php?extend.713

Akkor először csak a címszavak: (amik nálam néha 6 bekezdéses mini-novellákba torkolnak, de ezt nézzétek el):

  • Terület: bemutatkozik két új területre osztott “Balaur föld”, helyileg Ground Abyss közpéső részére esik. Egy-egy új fortess és összesen 4 artifact hozzájuk. Bámulatosan néz ki a zóna.
  • Jönnek a glide tunelek. Azaz a glideolást gyorsító légáramlatok, amik segítségével mindenhol könnyedén lehet közlekedni.
  • Érdekességként lesznek olyan helyek amiket csak úgy tudsz elérni, ha ráállsz ilyen termál forrásokra, amik időnként kitörnek. Lesznek olyan termál források, amiket szörnyek “csapolnak”, akiket előbb meg kell ölni.
  • 6 új instance/dungeon fog bekerülni a kiegészítőbe, mind-mind különálló lore-ral, questekkel, és más-más nehézségekkel.
  • Érdekesség, hogy az egyik új instance (Nightmare) nem az új endgame része, hanem a lvl37-41 közötti playereknek szól. A szinthatár nem véletlen, a jelenlegi játékmenetben ez maradt az egyetlen olyan “folt”, ahol a fejlődő játékosoknak elit-grindelniük kell. Nos, ezt is megoldották.  (A screenshotok alapján gyönyörű hely lesz)
  • Szintén érdekes színfoltja lesz a patchnek a “Kaspar” instance is. Erről korábban már volt itt a blogon explorer videó. A zóna/instance lényege, hogy csak egy fős groupokkal lehet bemenni és egyébként 48 órás a CD-je. A zóna egy hatalmas fa gyökerei alatt húzódik meg. A hely érdekessége, hogy a feladatokhoz NPC-k kisérnek el, akik tankolnak neked és healelnek téged. Valószínüleg attól függ, hogy milyen segítőket, kapsz, hogy milyen classal játszol. Gondolom a cleric tankot és DPS-t kap, míg pl. az assa tankot és healer-t.
  • Lesz egy lvl50-es 12 fős instance is (Remnant of Abyss)
  • Lesz természetesen új dreadgion is, ahova lvl51 és 55 között lehet bemenni. érdekessége, hogy az instance 42 fős! Tehát 24 vs 24-es battleground lesz. Napi 3x lehet ebbe is majd bemenni.
  • A jelenlegi 6vs6-os dreadgionban is lesznek változtatások. Ha jól értem, akkor amennyiben a csapattagoknak nagyon különböző a pontszámuk, akkor mindenféle penaltik lesznek, de ez nem teljesen tiszta. majd erről később
  • Steal Rake instance-t atomjaira nerfelik, hogy inkább szintezés gyorsító, mintsem content instance legyen.
  • Minden class kap 4-6 új skill-t és 4 új stigmát. A stigmákat AP-ból lehet vásárolni és lvl52,lvl55-ön lehet elérni a hozzájuk szükséges slotokat. Érdekességképpen a cleric stigmák:
    • Egy healing aurát summonol a cleric, aki alatta van az folyamatosan healelődik.
    • Egy 27 másodperces shieldet kapsz, ami alatt ha megütnek, akkor visszasebez és egyébként csökkenti a bejövő fizikai dmg-et is.
    • +1 dmg pet, ami wind dmg-et szór az ellenfélre
    • Növeli a Spirit statból jövő healing-et
  • Ezeken kivül rengeteg meglévő skill is változni fog.
  • Profession rendszer: Az új profession cap 549 lesz, viszont 499-en újabb questet kell teljesíteni. Egy karakternek csak egy master professionje lehet (500+)
  • Bekerülnek a magasabb szintű enchantment supplementek is, amikor manastone-t akarsz socketelni, akkor meg fogja kérdezni, hogy pontosan melyik grade-del akarod erősíteni azt.
  • Az eddigi rendszerrel ellentétben az ismétlőd questekért kapható coinokért (bronze, gold, silver, stb.) már nem random itemet fogsz kapni, hanem te magad tudod kiválasztani, hogy mit is szeretnél.
  • Lesznek “környezetbe” beolvadó kiskek.
  • A kiegészítőben összesen 4 új fortress kerül be, mind 3-3 saját artifacttal. (ebből egy ugye a fortress sajátja, plusz további kettő körülötte)
  • Bemutatkozik az ingame tamagocsi rendszer. Peteket lehet gyüjtögetni, akiket etetni is kell különben megdöglenek, és a kajáért cserébe különböző trükköket lehet nekik tanítani, amiket elő is adnak.
  • Bemutatkozik az Alliance után az “Union” rendszer. Ennek lényege, hogy immáron akár 8 alliance-t is lehet egyszerre invelni, kezelni, kommunikálni, stb. Így nem kell pl. ostromoknál custom channelekkel szenvedni és lehet látni, hogy melyik allianceban mennyien vannak. Lesz a leadereknek Union Notification funkciója is. Van arra is utalás, hogy mi történik, ha egy Union foglal el fortress-t, vagy artifactot, de ezt nem teljesen értem.
  • 10 helyett már 15 itemet lehet regisztrálni eladásra a brokernél, viszont a 11-15-ig itemek regisztrációs díja magasabb lesz)
  • Lesz egy funkció amit bekapcsolva automatikusan megjelennek azok a quest NPC-k, akiknél van olyan quest, amit meg tudsz csinálni.
  • A városokban lesznek hírdető táblák, amiken meg lehet nézni, hogy az adott területen lévő NPC-ktől milyen questeket tudsz felvenni.
  • Azoknak akik még mindíg megőrülnek az Aion tabolási rendszerétől, kapnak egy új shortcutot, amivel a közeli, előttünk lévő és látható mobok között lehet tabolgatni.
  • A zóna térképeken kis “barlang” embléma jelöli az instance bejáratokat.

Röviden ennyi, további infók majd akkor ha lesz hivatalos vagy félhivatalos fordítás.

~ by Menorel on .

Aion

16 Responses to “[2.0] Day of the Tentacle!!!”

  1. akkor talán még hétvégén lesz angol nyelvű patchnote? nem rossz nem rossz

  2. Hát felkeltette az érdeklődésem pár dolog a képeken, de jobban örülnék, ha végre az 1.9-el nyomnák el a várakozásaimat, és nem a 2.0-ra csorgatnám a nyálam miközben még az 1.9-et is csak tesztelik errefelé. Nagyon gyökér marketingje van az eu/na ncsoftnak.

  3. menorel itt még találsz pár dolgot amiből lehet mazsolázni amíg lesz hivatalos fordítás –> http://news.mmosite.com/specials/aion/index.shtml

  4. ..és extra buffért a peteket fel lehet áldozni siege előtt..

  5. Kínában tuti népszerű lenne ahogy naponta párszázan vagdossák el a pandáik torkát siege előtt.
    Így a patch notest végigolvasva kedvem támadt újra játszani.^^

  6. kliensfileok alapján 32 pet van

  7. Az jó, eddig az a pár amit mutattak elég sovány volt.

  8. AionHun: “|Ground Abyss zónák|:

    … melyek Tiamat, az egyik Balaur Lord uralma alatt áll”

    Na ez felvillanyozott. Lehet, hogy kiderül, miért is nem olyan gonosz Lephar? Jó lenne, ha tovább bonyolítanák a történetet, és kiderülne, miért küldték a karakterünket a játékba kapcsolódásunk előtt a biztos halálba.

  9. A nevekkel, title ekkel meg a légiókijelzéssel is alkothatnának már valamit.

  10. Annyi rémlik hogy más színe (zöld) lesz a légió néve a karakter fölött ha ugyan abban vagytok.

  11. Nekem nem aszínekkel vana bajom hanem a méretekkel és az átláthatatlansággal tudom ki lehet kapcsolgatni ami nem kell, de egy nagyobb csoportok közti küzdelem, jelenleg nevek és minden fajta felirat nélkül a legélvezhetőbb. Ráadásul a név meg ezek kiírása jelentősen terheli a gépet szóval nagyszabású fortresseknél vagy pvp-nél érdemes kikapcsolni minden feliratot.

  12. Des: De ha siege-en shift+f12 kell, akkor nem kapcsolhatom ki a neveket, mert semmit nem látok. Akkor mindenki hide2-ben lenne. :p Gondolod, ha a neveket kapcsolom ki és a karikat hagyom bent, úgy elfogadható lenne az fps?

  13. Ennyit arról, hogy az EUs szerverek mindig a koreai szerverrel egy időben lesznek frissítve.
    A frissítések elég szépnek tűnnek, csak tartsák is magukat hozzá. o/

  14. Csenki ez igaz csak én nem kapcsoltam ki a karaktermodelleket nálam úgy futott h a nevek/feliratok nem látszottak és a karaktermodellek 5 méteren belül skinezve voltak azon kívül pedig az elyos karik kékek voltak az asmok meg pirosak. De tény és való ha shift+f12-őt nyomsz akkor kellenek a nevek. De a ki milyen beállításokkal játszikból nem szeretnék vitát kirobbantani mert teljesen felesleges. Mindenki úgy játszik ahogy neki a legjobb. Nekem nevek nélkül piros foltokat csapkodva másoknak neveket ütögetve. Teszem hozzá egyik sem jó megoldás mert az lenne a legjobb ha minden normálisan látható lenne. És nem az hogy úgy oldják meg ezt a bajt hogy kék, piros és fehér bábukkal helyettesítik a karaktereket.

  15. Egyetértünk, csak annyival egészíteném ki, hogy nekem nem így a legjobb, egyszerűen akad ha be vannak kapcsolva a modelek. Ezért kérdeztem, hogy a nevek eltüntetése számíthat annyit, hogy akkor már bírja a modelleket?

  16. Nálam számított nagy tömegben valamikor 5-10 fps-t nyertem de a +5 mindig megvolt.
    Intel Pentium D 2,8ghz procival 8800GT vel és 2gb ddr2 800mhz-s rammal (új gép készülőben addig szünetelek).
    De ahogy elnéztem nem a videókártyám a baj hanem kevés volt a ram a nevek meg nagyon teleszemetelik egy próbát megér nálam meg pár légiótársamnál bejött a névnélküliség. Minden nevet, légió, rang jelzést ki kell kapcsolni akivel partyban vagy azok nevét így is írja de ez így jó. Alliance-nál nemtom sajna de asszem azokét nem.

Comments are closed.