header image
 

És akkor lesújtá a Nerfbunkó! Class Skill változások

Az 1.5-ös patchben a meglévő skillek közül néhány változásokat szenvedett el. Ezek egy része nerf, egy része viszont buff. Mindenki döntse el, hogy az ő kedvenc classát milyen szinten fogja befolyásolni a változás és ez alapján értékelje át.

Nézzük először a játék-mechanizmust érintő változtatásokat, amelyek nem class specifikusan:

  • Javították a hibát, ami miatt lehetőség volt egy másik channelen lévő party tagot is healelni. (szerk: ez mekkora exploit lehetett lvl20-ig. Kár hogy ebből kimaradtunk) 
  • Fixálták az auto-attack hibát, ami miatt az auto-attack megállt, ha megmozdultál a karakterrel (szerk: végre!!!!)
  • Fixed the bug where Focused skills (Evasion, Block, Parry) deactivated the counter attack skills active. (szerk.: biztos, aki érti az írja be commentbe és átírom magyarra…)
  • Fixálták a hibát, ami miatt a target windowban azután is lehetett látni a targetet, hogy az elment Hideba. (szerk: assák örülhetnek, pedig mekkora poén volt)
  • Fixálták, hogy “Restaint”/lekötözés alatt ugyanúgy tudsz támadni, de mozogni nem.

Akkor most nézzük a classokat érintő változtatásokat: (nem fordítom le magyarra, mivel a legtöbb csak azt tartalmazza, hogy adott nevű skill így vagy úgy változott, akit érint az adott változás, az úgyis tudja, hogy ez pontosan mit jelent. Ahol indokoltnak tartom, ott belecommentelek. Ha esetleg valamelyik változás nem lenne tiszta, akkor írj egy megjegyzést és majd közösen megfejtjük)

aion-classicon-clericCleric: (szerk: mindkét változás inkább buff, különösen a heal növelés. Az előbbi inkább csak kis segítség.)

  • Game now notifies you if your Dispel and Cure Mind do not remove your conditions due to their low level.
  • Increased heal from Radiant Cure skills.

aion-classicon-chanterChanter: (szerk: inkább buff mint nerf, főleg a Spell of Trap CD csökkentése és a silence effekt alatti tremor használhatóság. Összességében talán egy picit segíteni fog a Chanternek az endgameben.)

  • Penetrating Lock and Strike Lock skills recharge increased from 10 to 12.
  • Increased chance for Spell of Trap and Healing Conduit to hit.
  • Rage Spell’s cast time debuff reduced to 50%
  • Spell of Trap’s recharge decreased from 5 minutes to 45 seconds.
  • Fixed the bug where silence condition prevented Chanters from using Tremor.
  • Fixed the bug where Asmodian Chanters’ Strike Lock did not display the stun effect (still stunned, just didnt show).

aion-classicon-rangerRanger: (szerk: Eléggé ultra brutál buff, különösen az utolsó pont, ami miatt a Ranger innentől képes kiszúrni a hide-olt assassinokat.)

  • Fixed the problem where Focused Evasion did not evade Assassins’ Ambush
  • Attack Arrow’s recharge decreased to 12 seconds.
  • Rupture Arrow’s recharge decreased to 24 seconds.
  • See-through Eye added to ranger’s skill line (detects enemies in Advanced Hide mode)

aion-classicon-assassinAssassin: (szerk: Na jöhet a sírás, hogy mi miért nem kaptunk buffot 🙂 )

 

  • Fixed the problem where Focused Evasion did not evade Assassins’ Ambush

aion-classicon-gladiatorGladiator: (szerk: erősen PVP/Fortress ostrom orientáltságú változások, bár végülis buff. Mivel az AionArmory-n nincs fenn – sok minden mással együtt – a “Focused Block” képesség, ezért nem tudom megítélni, hogy ez így mennyire nagy nerf.)

  • Attack and Defense Preparations now effective in PvP
  • Combat Preparation now includes +magical accuracy bonus and has increased attack bonus in PvP.
  • Increased damage of Castle Gate Destruction (Gladiator/Templar)
  • Focused Block now only negates half of the damage received, increased the number of parry from 5 to 12.

aion-classicon-templarTemplar: (szerk: mérsékelt nerf, ami ráfért a PVP terminátorokra. Egyszerűen megölhetetlenek…)

  • Elyos Templars’ Punishment of Empyrean Lord (the normal skill, the stigma, the ancient stigma versions) stuns for 2 seconds, and with recharge of 2 minutes.
  • Increased chance for Stunning Strike to hit.
  • Decreased the effectiveness of Seal of Protection which decreases damage received from PC.
  • Decreased the PC reduction on Armor of Empyrean Lord

aion-classicon-sorcererSorcerer: (szerk: az összes változás elég erős buff, amit nem igazán értek. Nem úgy tűntek, mintha rájuk fért volna…)

  • Increased Effectiveness of Boost Magical Attack passive skills, and Added a 3rd version.
  • Curse of Weakness duration increased from 8 seconds to 1 minute, and increased the effect of Curse of Weakness II
  • Lumiel, Zikel, and Vaizel’s Wisdoms recharge decreased from 1 minute to 30 seconds.
  • Fixed the bug where Ice Sheet III’s effect did not appear.
  • Fixed the bug where under certain conditions you could move under the stun effect of Barrier of Severance.

aion-classicon-spiritmasterSpiritmaster: (szerk: mérsékelt buff és fear javítás. Pedig rájuk nagyon ráfért volna némi komolyabb buff a community szerint)

  • HP increased for Earth, Tempest, and Magna spirits.
  • Decreased attack for Earth spirits.
  • Wing Root now has less flight time reduction on cast (40% to 20%), but increased DOT flight time reduction. (4% to 6%)
  • If a player falls to ground after Fear effect fades, that player no longer receives drop damage.
  • Decreased mana consumption of Dispel Magic, Disenchantment Burst, and basic elemental summonings.

~ by Menorel on .

Aion

5 Responses to “És akkor lesújtá a Nerfbunkó! Class Skill változások”

  1. “Fixed the bug where Focused skills (Evasion, Block, Parry) deactivated the counter attack skills active.”

    Ha parry/block/evasion van, akkor aktiválódik egy skill, ez lenne a counterattack (scoutnál ez is a neve). Namármost, ha elnyomsz egy másik skillt, akkor ezt már nem lehet használni, viszont úgy tűnik hogyha buff-t nyomsz, akkor megmarad, de nem biztos, tényleg hülyén fogalmaz.

    Restraint közben pedig tudsz támadni, viszont mozogni nem :p

  2. “Fixed the bug where Focused skills (Evasion, Block, Parry) deactivated the counter attack skills active.”
    Akkor most mondom rá az én variációmat. 🙂
    Javították a hibát, ami miatt egy már elérhető counter attack skill újra elérhetetlen lett egy újabb evasion, block vagy parry miatt.
    Vagyis egy evasion/block/parry után te használhatsz egy CA skillt de mielőtt megtennéd jön egy második evasion/block/parry akkor az deaktiválta a CA skilleket.

  3. Nem látok editet szóval doube post lesz de azóta találtam egy jobban megfogalmazott fordítást:
    “Fixed a problem with counter attack type skills(active on dodge, parry, shield block) where the skill is already available becomes unavailable upon a dodge/parry/block.”

    Mind a 2 link ugyan az.
    http://areyouhellbound.com/forum/showthread.php?t=1430
    http://www.aionsource.com/forum/general-discussion/20946-patch-notes-v1-5-update-shadow-balaur.html

  4. Valami ilyesmi lesz, vagy nem lehet, hogy azt javították, hogy magát a CAt is le parryztek és emiatt inaktiv lett?

  5. Ez kezd tetszeni 😀 See-through Eye added to ranger’s skill line (detects enemies in Advanced Hide mode)eszerint a Ranger megfogja látni az Assassinokat? nemsemmi

Comments are closed.