header image
 

Amit még Szanta patkány-kutya hozott nekünk…

Az 1.5.1.7-es néven elhíresült csütörtöki patch – mint ahogy az sejthető volt -, nem csak SM pet-et vette át az 1.6-os patchből. Megkaptuk a fortress mechanizmus változásokat is. Korábban már megírtuk, hogy mik várhatók a fortress ostrom/védés kapcsán, lássuk mi került ebből bele a tegnapi patchbe:

  • A Divine Fortress kivételével az összes többi Fortressben a Deity General 30 perccel a megjelenése után despawnol. Ennek az apróságnak köszönhetően egyrészt nem kell két órát dekkolni a fortressnél, másrészt meg kevésbé lesz esélye a Balaurnak is befoglalni az Fortress-t. 10-20 percig még a legnagyobb Balaur zerg mellett is meg lehet védei a Deity General-t.
  • Jelentősen változik a védés jutalmazási rendszere. Továbbra is megkapj a medáljait a fortresst bírtokló légió, azoban sikeres védés esetén egyénileg is jutalmazásra kerülnek a védésben résztvevő játékosok. A jutalmazási rendszer azonos a foglalással. Van négy bracket, és az egyénileg gyűjtött AP alapján kerülsz fortessenként besorolásra, majd ennek megfelelően kapod a medált a postaládádba.
  • Ostrom/védés alatt az ellenséges játékos megöléséből járó contribution point csökkentésre került. (tehát nem az AP, hanem a contrib point). Ennek ugye az az értelme, hogy nem fogja benyúlni a fortress-t egy egy fős légió csak azért, mert a fortress előtt lelövöldözi a védésre rohanó ellenfeleket. Az a légió fogja a jövőben elfoglalni – ennek köszönhetően – a Fortress-t, aki a legtöbbet is tette annak elfoglalásáért.

~ by Menorel on .

Aion