header image
 

Aion support – pozitív változások

Az újévet kezdjük egy pozitív tapasztalattal. Az Aionsourceon és itt a blogon is többen jelezték korábban, hogy igen pozitív tapasztalatokkal lettek gazdagabbak az aion ingame support kapcsán. Még december 30-én kicsivel éjfél után sikerült elkövetnem egy hibát, ami miatt az ingame supportra kellett hagyatkoznom. Röviden és tömören sikerült egy chain Abyss set darab helyett egy clothost kivennem. Mivel 150k AP-ról és 27 silver medálról volt szó, ezért nagyon nem volt mindegy, hogy sikerül-e korrigálni a problémát. Mivel az ingame ticket rendszer továbbra sem működik, ezért a webes support rendszerrel próbálkoztam, gondoltam hátha…

Hajnali 00:44 perckor adtam fel a requestet. Reggel 8 óra 22-kor választ kaptam (GM Seahawk)-tól, aki jelezte, hogy az igényemet továbbította egy Senior GM-nek; jelezte, hogy hamarosan valaki kontaktálni fog velem a témában. Délután 1 óra 54-kor (GM Ezekiel) jelezte, hogy csekkelhetem az inventorymat, kicserélte a clothos itemet a chaines párjára. És lőn világosság, tényleg ott volt az item.

Függetlenül attól, hogy az év utolsó napja volt, függetlenül attól, hogy a bejelentésemet amerikai idő szerint késő délután adtam be, a megoldás pedig hajnalban született, simán átpörgött az igényem alig fél nap alatt.

Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy – legyőzve a sztereotípiákat – használja nyugodtan az ncsoft web-based support szolgáltatást.

~ by Menorel on .

Aion