header image
 

Aion 1.9 update konkrétumok

Szándékosan nem postoltam ki a NCWest féle 1.9-es update infókat, mivel a nagy része csak ködösítés volt… Nos, végre találtam egy forrást, amelyből használható információk származnak. A Koreai hivatalos oldalra kikerült egy részletes bemutató az 1.9-es funkciókról. Nos, akkor ássuk bele magunkat a konkrétumokba:

  • Úgy Looking for Group interface: Fontos, hogy ez a funkció teljesen integrálásra került az LFG channellel. Tehát, ha valaki a “hagyományos” módon keres party-t (tehát simán linkel egy group requestet az LFG channelre), akkor ezek automatikusan megjelennek az LFG UI-ban is. Így nem kell kigúvadt szemmel bámulni a chatet, hogy mikor keresnek már végre embert a neked szükséges instanceba. (A konkrét megvalósítást még nem értem én sem…)
  • Új karakter PVP skillek minden classnak:
    • lvl40-en minden class kap egy skill-t, aminek az elhasználása esetén rövid ideig védelmet kap a stun/stumble és aether hold képességek ellen.
    • lvl48-on minden class kap egy skill-t, amivel le tudsz magadról szedni minden fizikai és mentális debuffot. Akik játszottak WoW-val, azoknak gondolom a “PvP trinket” nem ismeretlen, na ez valami hasonló lesz. Néhány percenként egyszer ki tud szedni bármiből

  • Vendor buyback: Maximum 10, nemrégiben leadott tárgyat vissza tudsz vásárolni ugyanazon az áron, amin eladtad. Csak az aktív karakter session számít, ha kilogolsz, vagy átlogolsz más karakterre, akkor helló buyback.
  • Új mozgatható quickbar-ok: Ennek a screenshotját gondolom már mindenki látta. A meglévő négy skillbar-on túl további két skillbar-t lehet kirakni. Ezek a skillbar-ok szabadon rendezhetőek, áthelyezhetőek, csoportosíthatóak
  • Új statok kerülnek bevezetésre a játékban:
    • “increase healing power”: VÉGRE!!! Skálázhatóvá válik a gear alapján a healing.
    • Minden class spellje képes lesz critelni.
    • “magical crit resistance” Az előző módosítás ellenhatása.
    • “physical crit resistance” Az stun resist miatt megtépázott assassinok második döfése…
  • Kétkezes fegyverek összekombinálása: Erről még továbbra is homályos infók vannak csak. Amit tudunk: kiesik neked egy nagyon jó kétkezes fegyver. Elballagsz a vendorhoz, aki ezt a kombinálást csinálja. Berakod neki az új fegyvert és a régi fegyveredet, majd a régi fegyvert elfüstöli és cserébe annak mana gem socketjei, a gemekkel és a god stonenal együtt átkerülnek az új fegyverre. A mana gemek és a régi fegyver bizonyos statjai extra statként boostolják az adott fegyvert. Bár minden leírás arról szól, hogy “two-handed” weapons, ehhez képest viszont a koreai screenshoton egy orb vagy spellbook ikonja található. Nem teljesen tiszta, hogy milyen fegyverekre vonatkozik ez az új funkció. Valószínűleg azokra, amelyek mellé nem tudsz venni semmit offhandbe, tehát: orb, spellbook, staff, polearm, greatsword (még egy assassin nerf?)
  • Az itemek enchantolása immáron +15-ig folytatható. (Tessék egy kis kompenzáció az assassinoknak 😉
  • lvl30-ról, lvl20-ra csökkentik a kosztümök viselhetőségét és behoznak egy rakat új kosztümöt.
  • Szintén csökkentették a lvl30-as vásárolható szárnyak szintkövetelményét is, immáron lvl20-tól lehet hasítani a +30 sec-es szárnyakkal.
  • Bekerül a játékba egy “Energy of Saving” rendszer, ez egy XP boost megoldás lesz. Továbbra is ködös, hogy pontosan hogyan fog működni. Valami olyasmit tudtam kihámozni a Koreai forrásból, hogy talán az alapján kapsz XP boostot, hogy mennyire “veszélyes” helyen questelsz. (De ez egyelőre erős spekuláció)
  • Bekerülnek a játékba extra flight pointok, hogy könnyebb legyen a közlekedés és gyorsabb a szintezés.
  • Jelentősen növelték az instanceok drop ratejeit és extra lootok is bekerültek alacsonyabb szintekre is. (Látom magam előtt a világot, ahol Kromede nem mindig csak ugyanazt a zöld sapkát, Tabahta pedig nem mindig ugyanazt a kék sapkát dobja…)
  • Tudsz itemeket “bérelni” alacsony áron. Bekerülnek a játékba “rent merchant”-ok, akiknél alacsony szintű, de tápos, szintezésre való itemeket lehet bérelni. Így nem kell minden egyes altnál szétvásárolni a Broker-t.
  • Minden (epixnél (arany) gyengébb) abyss geart, ezentúl meg lehet venni csak AP-ból is medálok nélkül. (Gondolom ilyenkor több AP-ba fog kerülni, bár aki kék abyss gearre költi akár az AP-ját, akár a medálját… az meg is érdemli)
  • Token alapú napi quest rendszer kerül bevezetésre. A napi questek teljesítéséért tokeneket kapsz, melyeket új itemekre, consumable-kra tudsz beváltani.
  • Dreadgion-t átvariálták. Azt igérik, hogy lényegesen taktikusabban kell játszani innentől Dreadgiont, ha nyerni akarsz. Elvileg a tipikus bugokat is fixálták.

Egyelőre itt tartunk, amint bármelyik témával kapcsolatban további részlet is előkerül, akkor postolom.

~ by Menorel on .

Aion

15 Responses to “Aion 1.9 update konkrétumok”

  1. Na, ez csinos!
    (de dobhatom ki a rugómat :P)

    Remélem ezt hamar (márc. 15-e) kiadják.

    Koppkopp, köszkösz az infót!! 🙂

  2. Teljes lista itt http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=en&sl=ko&tl=en&u=http://www.inven.co.kr/board/powerbbs.php%3Fcome_idx%3D1497%26l%3D1361&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhjkcVYMDJh8lGQNmoMOoTE6jWRfqg 🙂
    Ééééés, a launcher most pakolja be az eddig letöltötteket 🙂
    -Alchemnynél bekerült egy új scroll (380p) casting speed +9% 5 percig

  3. Dehogy adják… Ayase elcsiperegte, hogy eu/na szervereken, valamikor első félévben jön. Ebből eléggé nem a márciusra következtetnék. -.-

  4. Néhány új hely:Gelkmaros, Ingison és Underpass és egy Temple(?)
    Ingison zenéje a vision trailerből ismert colossusos zene ill. a kezdő rész 🙂

  5. Adja, adja !!! Én egyszer vmi olyan abyss helyet akarok elképzelni ami a szétrombolt torony körül van, váá mekkora feeling lenne, a háttérben ugye látni, de az mégse ugyanaz, mint mellette zúzni 🙂

  6. Cori: ezek már a végleges EU/NA nevek, vagy még csak a Koreai név szószerinti átirata? (Lásd Interdikta->Heiron) Csak mert ha az utóbbi, akkor egyelőre még nem élem bele magam 🙂

    Iridescent: Igazából egész abyss a toronyból van, a szigetek maguk a torony falának törmelékei.Eye of Reshanta a “nap” pedig az eredeti torony középpontja. Szóval szigorúan véve a torony “mellett” harcolunk 🙂

  7. Nofene, elég tetszetős… Sőt! Nagyon várós 🙂

  8. lehet ezt szar hallani egy assassintól, de ráfért egy nerf erre a kasztra. Valamint a magical crit nekünk is 🙂 Divine Rune 1800 helyett krittel egy 3600ot az elég fincsi (minden magicünk instant :P:P )

  9. Hülye spamfilteren fennakadt Cori egy fentebbi üzenete, ezért leírom újra, hogy mindenki lássa:
    – az új patchban jön egy újabb alchemy scroll is: 9% cast speed 5 percre. Ez is erősen a “VÉGGGRE” kategória, végre egy scroll, amit tud használni értelmesen egy cleric is.

    Nico: Leszámítva az aionsource ragequit whinereket, szerintem nagyon kevesen érzik úgy, hogy ne fért volna rá egy alapos nerf az assassinar 🙂

  10. Főleg az enyémre! HÁ!

  11. félek ezekkel a cast speed scroll, cleric heal stat cuccokkal EZmode lesz Tahabata…. Ezért akarom még patch elött leölni

  12. Nem sokára teszek fel térképet az új zónákról meg az 55-ös szárnyakról csak éppen költözök el otthonról 😀

  13. A szárnyakról képet teszek fel ofc és nem térképet…

  14. Menorel: hát azért teljesen más abyss, mint amit lentről látni, és hol van a torony töve? Fantázia kérdése az egész csupán 😛

  15. Azért ezekre a dolgokra kíváncsi leszek,mert igaz ráfért assára egy kis nerf,de jelenlegi állás szerint a patch után lehet rerollolni róla!!Egy kis “stunból kijövök”,egy kis crt resist,és az assa porba hull mint a lepel….És érdekes dolog,hogy az eddigi legerősebb kasztot, a clercicet nemérzem úgy h nerfelték volna,sőt,a castingos teki miatt még tápabb lessz az amúgy is OP kari…Hát ez érdekesen alakul,remélem valamit még hozzátesznek mert így a pvp nemjó irányt fog venni,remélem tévedek

Comments are closed.