header image
 

[2.0::Sorcerer] Új spellek és stigmák

Az koreai tesztelők csorgatják kifelé rendesen az információkat a teszt kliensből. Az 1.9-et patch természetesen már tartalmazza a 2.0-ás spelleket és stigma chaineket is. A Spellek a “Spell list” tabon találhatók meg, a Stigma Chainek meg a helyükön. Ennek megfelelően a 2.0-ban két újabb Stigma slot fog megnyílni, ezek közül egy egyikbe 3. szintű stigmát lehet rakni (ez van egy szinten a mostani lvl50-es top advanced stigmákkal), a második socketbe pedig egy új 4. szintű stigmát (lvl55-ös szintű) stigmát lehet rakni, aminek előfeltétele mindkét 3. szintű stigma socketelése.

Nézzük kezdésnek a Sorcerer class-t: (forrás: aionsource, -link-)

  • Flame Spray build:
    • 3. szintű lvl52-es stigma: (Thunderbolt) “1004 wind dmg sebzést okoz és stunolja a targetet”, instant cast, 2,5  perc CD (előfeltétel: zikel’s wisdom és ice sheet)
    • 4. szintű lvl55-ös stigma: (Frost Strike) “4492 water dmg sebzést okoz”, 4 sec cast time, 1 perc CD (előfeltétel: flame spray, thunderbolt)
  • Sleep Storm build:
    • 3. szintű lvl52-es stigma: (Chain circle) “+300 elemental rez és +300 all elemental def 1 percig” instant cast, 3 perc CD (előfeltétel: curse of weekness, lumiels wisdom)
    • 4. szintű lvl55-ös stigma: (Frost Armor) “reflektál 1k dmg-et 5 méteren belüli targetekbe és csökkenti az attack speedüket és movement speedüket 2 másodpercre, maximum 30 másodpercig”, instant cast, 5 perc CD (előfeltétel: sleeping storm,Chain circle

Nézzük az új lvl50+-os skilleket is:

  • lvl51: (Boost magic crit resist) “Passzív képesség, növeli a magic crit védelmet.”
  • lvl51: (Magic Iceblame) “255 water dmget okoz és absorbolj a bejövő dmg 40%-át manába.”
  • lvl54: (Life trade) “felcseréli a mana és hp értékét”
  • lvl55: (Magic boost) “10% casting speed boost, +300 Magic boost, +300 Magic Accu, +100 Magic Crit egy percig”, instant, 5 perc CD.

Na kérem szépen lesz itt öröm és bódottá rendesen… (a linkért köszönet Corinak)

update.1: Az összes class lvl50+-os stigmái és a lvl50+-os spellek megtalálhatók ezen a linken angolul: -link- Mindenki gyönyörködjön a saját skilljeiben és stigmáiban, nem visz rá a lélek, hogy lefordítsam, de szerintem mindenki meglesz az nélkül is.

~ by Menorel on .

Aion

25 Responses to “[2.0::Sorcerer] Új spellek és stigmák”

  1. Végignéztem a skilleket és megnyugodtam,azért nem lesz itt akkora assassin nerf mint amekkorára számoltam eleinte,és ezek a “stunból meg minden szarságból kijövök és revansolok egyet” chain skillek szerintem nagyon felfogják dobni a pvpt,már nagyon várom milyen lesz élőben:) Az biztos hogy itt a sok HPs playerek jóljárnak majd,hiszen 7secre ad védelmet az a szarság ha elnyomtuk,viszont azt túl is kell élni,és aki tuléli az visszavághat majd keményen már nem lesz védelme a másiknak:)A sorci az viszont kegyetlen bika lesz már látom,azzal a buffjával meg az irgalmatlan sebzésével,gyanítom az OP skill lesz,főleg kimaxolt magic boostal……Már alig várom az biztos:)

  2. “(Frost Strike) “4492 water dmg sebzést okoz”

    Csak úgy érdeklődésképpen. Mennyi HP lehet egy 52. szintű karakteren??? 4500 alapsebzés, az megdobva egy egészséges mértékű Magic Boost esetén a szorzóval még, és máris 11000 mondjuk a sebzés??? Ohne crit, ohne repülés, csak az alap okozott sebzés. Most vagy a MB haszna tizedelődik legalábbis, vagy mindenki egy nullát kap a HP mögé, vagy ez kis túlzással one-hit skill lesz. Sorc eddig is a burst damage miatt győzhetett általában párbajban, de ez már inkább egy raidboss skill, amit vagy kivédesz valahogy, vagy belehalsz fixen.

  3. @Szolo, kicsit nagyon mellészámoltál. Egy egészséges 50es sorcin van mondjuk 500mb (és most valszeg sokat mondtam, rajtam van 380), és 100mb dob 8% dmg növekedést minden spellre. Akkor az 500mb, adna úgy 40% pluszt. 4500-ra rátolsz 40%-ot, az 6300dmg. Amit még pvp-ben ugye megfelezhetsz… Ez egy fullra mb-re gemelt 50es sorcinak (nekik van ugye a legkevsebb hp-juk) is csak a fele hp-ját kapja le. Egy komolyabb assasin, vagy gladi már meg se érzi, templarról és clericről nem is szólva…
    OFF
    Nemrég dueleztem egy rangerrel castoron aki instant 6k dmg-t tol (nem 4k db) egy lövéssel PVP-ben (konkrétan egyshotolt, én meg wtf). Nah az durva, ez ahhoz képest semmi.

  4. # Csipet: Szerintem te vagy tévedésben. Még egy “ratyi” fehér 48-as orbon is van közel 600 http://www.aionarmory.com/search.aspx?browse=1.1.4&filters=12=48;13=50;5=500#items:0+3
    50-es fegyveren ez mondjuk 750, hogy ne mondjak sokat. Ez csak a fegyver, amire rákerül a néhány enchant, ami együtt mondjuk 800 lesz. A ruhán is van darabonként 20-30, ami együtt legyen mondjuk 100. A Robe of Flame III újabb 100, 15-20 kavicsból is jön 100 körüli MB, ha nem is MB kavicsokat pakol mindenbe. Ez eddig 1100, és semmi extra tárgy nem volt. 1500 egyáltalán nem egetrengető szám egy karakterét rendesen felöltöztető játékosnál.

  5. Na mondjuk 50-es fegyverből nem a fehéren van 750, de azért egy kék 50-es fegyvert csak szerez a játékos idővel.

  6. Rajtad specielle 1441 van, ha jól látom:)

  7. Edit: köhöm, lehagytam az alapstatot XD csak a mana stone-ost adtam hozzá. 😛 Így már eléggé jogosnak tűnik… 😀

  8. Egyrészt egy top geares sorcerernek simán van akár 1800mb-je is. Láttam már ilyesmit nem egyszer. Másrészt viszont ott van a 40%-os PVP dmg reduction, plusz ha már PVPről beszélünk, akkor illő módon legyen már ott rajtad egy 10-16% PVP dmg reducos Abyss gear (és akkor nem mondtam sokat). Mindezekkel együtt ez a spell 4k-t fog sebezni. Az még nem ismert, hogy a spellekre a crit mekkora szorzót ad, de ha a 2.1-et, akkor ez ugye 8k körüli critet eredményez.

    Mindezt lvl55-ön, hiszen lvl55-ös stigmáról beszélünk. Ezzel szemben ugye minden class kap counterattack rendszert. Ennek ugye az a lényege, hogy amikor odareppen hozzád a sorci és elkezdi castolni ezt a 4 sec-es spell-t (amit ugye meg tud felezni). Akkor te szépen elnyomod “stun break” képességet, majd elnyomod annak a második chainjét. A második chain skill minden classnál vagy visszatámadó vagy védekező spell. Csak néhány példa a védekező spellekre:
    – templar: +25% HP, gladi: knockbackeli az ellenfele, azaz beleszakít a 4 sec-es castba, assa: beszakít castba, ranger: hátra ugrik 25 métert (azaz kimegy cast distanceból), sorci: előre teleportál 30 métert, SM: 4 seces root+fear, cleric: 8k-t absorboló shield, chanter: stun.

    Szóval az új counterattack rendszerrel, lényegesen meg fog változni a PVP, hiszen egyrészt stun, knockdown, bubi, stb. immunitást tudsz magadnak csinálni 7 sec-re, másrészt ezzel együtt másodlagos extra támadást vagy védelmet tudsz csiholni. Elvileg ennek az eredménye: kevésbé vagy kiszolgáltatva az egyes classok burstjének.

  9. Az assával mi lesz most? Mert jól néznek ki ezek az új skillek, de bejön pl. a crit resist. Az mit csinál pontotsan a crittel? Csak csökkenti, vagy az egész critet elnyeli? Mondjatok vmi bíztatót az assához pls, mert lehet, hogy én is visszajönnék 😛

  10. Hida:Számításaim szerint most kicsit wegyenlóbb lesz a pvp,bár sajnos cleric marad OP továbbra is:( Az assassin jó fog maradni ez nem vitás,az első stunt leszedik,utánna a következő 7secre(amíg tart a resist),eltudsz majd szórakozni az új skillekkel,és utánna kezdődhet a stun-show újra:)) taktikusabb lesz szerintem a game,amit nem is bánok,én is assa vagyok szerintem nem akkora a baj mint előre be lett reklámozva h milyen nagy “assa nerf közeleg”!Bár most saját szavamba vágok,hiszen még nemtudni a critresist hatását,mert ugye assa az crit nélkül csak éppen hogy pöckölgetXD Szóval azon még bukhat a dolog

  11. A crit resist annak az esélyét csökkenti hogy critet kapj. Tehát ha magas a crit resisted, akkor kevesebb critet fogsz bekapni, ellenben több noncritet. Tehát a crit resist nem azt jelenti, hogyha resisteled akkor az egész dmg-et elnyeli, “mindösszesen” csak annyit, hogy non-crit lesz a dmg.

  12. A stun break chain csak akkor használható, ha stunba tesz. Miért tenne stunba, ha azzal csak magának okoz gondot, mert úgyis kijössz belőle, mint pala a bubival?
    Ha egy spell pár másik instant cast képességgel megöl bárkit, miért bajlódna stun dolgokkal?
    A skill ráadásul még a fullos PvP csökkentés mellett is 4870-et sebez 1500 MB mellett is. 1800 esetén pedig 5400-at, és lvl 55 valószínű MB-ban is hoz pár 100-as növekedést még. Ezt crit nélkül sem kérném az arcomba :), crit pedig egyenesen halálossá teszi, és másik instant sem kell már utána.
    Remélem nem esik az NCSoft abba a hibába, mint a Blizzard a BC/WotLK kihozatalakor, hogy a trilliós sebződések jelennek meg a csilliós HP ellenében. Nem a sebzések növelése a fejlődés jó útja, mert ahhoz csak a HP heves növelése társul, és a 8k-s HP így lesz 45k-s.

  13. Én ugytudom csak bizonyos magic spelleken lesz crit esély,nempedig mindegyiken,szóval a fordítást átkellene nézni mert egy koreai gyerek aki fordított havernak eztmondta

  14. Bocsánat, de azt honnan veszed, hogy a Stun Break chainek csak akkor aktivizálódnak, ha kapsz is az a 7 másodperc alatt stun-t, stb. Persze az is lehet, hogy ez igy lesz, ennek ellenére én ezzel sehol nem találkoztam. A spell leírásánál szerepel, hogy a combo 2 ág 100%-osan procol, de sehol nincs hozzá az irva, hogy kell is sikeresen kivédeni vele egy stun-t, stb.

    Egyébként meg, ez a spell továbbra is lvl55-ös és tekintettel arra, hogy a Sorcinak a 4k DP-s spellje crit nélkül már most is sebez 6k-t, ezért nem értem, hogy miért ezzel a “középkategóriás” spellel foglalkozunk 🙂

  15. Ja és ha figyelembe vettük a felszerelésen levő -PvP sebződést, akkor a +PvP sebzést okozó fegyverekkel is számolni kell.

  16. Zinyo: Nemtudom, hogy pontosan mit fordítottak le, de a hivatalos angol patch notes ezt tartalmazza:

    “Magical critical hit effects, which only applied during an ordinary magic attack, will now also apply to class skills. Items that already have a magic critical hit proc will now match the new magic critical hit standard.”

    Valószínűleg szándékosan fordították ennyire félreértelmezhetőre, ugyanis a Koreai eredeti patch notes nyersfordítása ezt tartalmazza:

    “Magic Critical hit attack applies only to the crit effects to be applied in skills has changed. 이로 인해 마법 치명타 능력치를 가지고 있던 아이템의 경우, 그 수치가 새로운 마법 치명타 기준에 맞게 수정됩니다. This could spell critical strike abilities with the item, the figures will be modified to meet the new standards spell critical strike.”

    Lényege a leírásnak, hogy a Magic Crit hit statnak csak arra van hatása, hogy mekkora eséllyel jön be a crit effekt a spellekre, ezt a statok befolyásolja az itemeken lévő azonos stat.

    Ezen kívül a patchnotes ennyit tartalmaz:
    “Critical hit and related abilities have been changed or added.”

    Lefordítva: “A kritikus találat és a kapcsolódó képességeket megváltoztatták, hozzáadták”

    Mivel nem szerepel sem az angol fordításban, sem a koreaiban, hogy pontosan melyik skillekről van szó, ezért egyelőre senki nem tudhatja, hogy ez most minden meglévő spellre érvényes lesz-e, vagy csak bizonyos spellekre. A szövegkörnyezet alapján az a logikus következtetés, hogy minden spell megkapta ezt a lehetőséget.

  17. Csipet kivolt az az asmo ranger aki akkor dmg-t vittbe?

    menorel Zinya amugy jol mnodta csak ketertelmu amit irt mivel crit nelkul az alap normal dmg nem akkora assan 🙁

    amugy remelem lesz szo ranger lv 51+ skillrol mert csak +1 skill lattam egy sleep trapet meg a stigma skilleket

  18. menorel amugy a stunos skillek melett anyi szol ahogy mar mondta valaki hogy csak akkor hasznalhatod ha stunb raktak mivel ezek counter skillek ergo bekell kovetkeznie annak hogy lehessen is hasznalni amugy meg korea srac forditotta ezt nekem melette critet nemhinnem hogy raknanak minden skillre mert akkor meg dmg nerf lenne mivel inferno 3k+ dmg most critnel 6k lenne?

  19. Nem azt gondolom, hogy a Stun Break chain csak akkor aktivizálódik, ha kapok a 7 sec alatt stunt, hanem a hatásának a leírásából úgy értelmezem, hogy stun alatt indítható el (egyébként nem tud mit leszedni), határozottan “és” szó van a leírásában “vagy” helyett, de értelme sem lenne egy második Unwavering Devotion bevezetésének. Olyan lehet működés tekintetében, mint a Shield Counter.

    Azért a sorci 4k DP-s skill-je óránként egyszer lőhető el (kilog-belog reseteli még?), és 4k DP is 4k DP. Nem egy perc újra összeszedni, és aktívan harcolni kell hozzá.
    Ez az új skill percenként ellőhető, CD alatt az égvilágon semmi dolgod nincs és csak manát fogyaszt.

  20. Olyan, mintha a Word of Destruction mellé kapnék egy skillt, ami “csak” 1500-at sebezne az 1650 helyett, de percenként manából elsüthető lenne. Mindegyik DP skill jogos, hogy imba, mert nagyon ritkán használható, és akkor pedig elfogadható, a hatása az elhasználási költségének a tükrében.

  21. Ezek a stun break dolgok úgy működnek majd,hogy ha bekapsz egy stunt,levegőbeemelnek,felborítanak stb…,akkor ezt elnyomod,kijössz alóla és 7 secig továbbá nemtudnak ilyen csecsebecséket rádpakolni,és ennyi,vagyis nem,mert a kijövetel után chain skillként folytatólagosan “visszavághatsz”,és ez lesz majd a jó móka:))

  22. A stun leszedö chain is 2.0-s vagy az mar hasznalhato lesz 1.9-ben is?

    Nem lesznek rosszak az assa cuccok, egy dash and slash build egész hasznalho lesz, ugye lesz egy alap stigma slot, igy a 3 advance követelmény mellé, tudsz flurryt aethert, meg még valamit, sztem throw surikanet érdemes, ambush helyett lesz dash and slash, levegöben a dobasod ugyis marad stunolni, földön meg nyomod a chargeot, olyan sokat nem vesz az ember, + amit alapbol hasznalnak sokan, a 20% dmg 3 percre, meg az 5 perc stealh nem lesz, bár ezek nelkul még azért lehet élni.
    Viszont kapunk stun leszedés után mondjuk egy forgatást szép dmg-el, amit ugy sincs ideje leszedni a skillel, még tök mind1 igazábol, megteszi addigra a skill a dolgát. De a combo pont pakolás se olyan rosz. Bár jo lenne, ha a casterek sazrságait is leszedné, nekünk se kelljen már fearben nézni ahogy berontunk 5 mob közé mikozben 10 dot szivja a hp-nkat, esetleg fában az 1 shot skill castolást.
    A DaS buildböl, lesz egy 500 evasion 500 magic res skilled 12 secre, + ha ehez vesszük a sikeres dodge után 300 evasion 20 secre skillt, amit melee ellen siman elöhozhato akár focused evasionnel, az már 800 evasion ami már elég szép esélyt ad, hogy meleek ne találjnak el, bár nem tudom van e cap aminél több esélyed nem lehet dodgeolni, remélem nincs. A másik DaS skill pedig ha poison van az emberen egész jot sebez + stunol, emellé meg kapjuk a az 54-es skill-t ami ambushol, és poisont rak jo dmg melett, szoval nem kell várni a poison procra.
    A 10 secre 100% phys attack pedig csak szép ráadás, shadow rage-el, az már 200% lesz, szoval jo idöben nyomva, vicces burstot fog kapni az ellenfel.

    Igy talán végre nekünk is érdemes lesz advances stigmakat hasznalni, sztem egészen igéretes, lesz, az az egy stun leszedés pedig nem olyan vészes, bár sztem lehetne rajt nagyobb cd.

    Kicsit azért tartok ettöl a magic crit dologtol, igy is bosszanto amikor a no skill sorcok 1 shotolnak a dp skillel, most meg lehet majd egy szebb critel is elérik ugyanezt, kérdés mekkora esély lesz rá nekik, mennyi hp-nk lesz, illetve mennyit segitenek az uj statok, szoval nem parazok ettöl se annyira.
    Bár abban bizok, hogy ezek az uj statok csak abyss gearen lesznek, mint wowban a resiliance, kicsit unalmas ez a sok fenril miragent és tul jo ahoz, hogy lehet elsöre bemakolod, és lofaszt nem tettél kb a jo gear-ért. + ha növelik az insta dropokat, lehet mindenki full dp gearben fog futkosni, esetleg ha lesz uj insta akkor olyan gearben, szoval kell valami compenzácio szerintem abyss gearnek, hogy megérje szopni érte. Bár mondjuk igy is megéri, de a pve cuccok, pve-re legyenek.

  23. Zarache: “amugy a stunos skillek melett anyi szol ahogy mar mondta valaki hogy csak akkor hasznalhatod ha stunb raktak” – Ha valóban counter-attackok a skill-chainek következő ágai, akkor is fontos látni, hogy nem csak a stunra procol, hanem a stumble, spin, és aether bubira is. Jelenleg a clericemnek van 10k HP-ja középszar abyss és DP gearben. Namost ma egy cleric vagy ranger rámkezd a teljes tárházával akkor azt egészen addig lazán kihelaelem (beleértve a 6k-s DP sebzéseket is), amíg nem kapok CC-t. Ezzel a skillel lesz rá egy csekély esélyem, hogy ezt kivédjem. A többi egyelőre valóban csak spekuláció 🙂
    Viszont egy másik kérdés, azt mondtad, hogy koreai srác fordította. A kérdésem az lenne, hogy mit fordított neked pontosan, ugyanis a patch notesban nincs arról szól, hogy mennyi és melyik skillek kaptak critet, szóval igazából az érdekelne, hogy ez az infó pontosan honnan származik? (Már persze ez legfőképpen azért érdekel, mert ha ez benne van konkrétan, akkor még ki tudja mi minden van még benne, 🙂

    Szolo: Igen, a 4k DP-s skill valóban csak óránként egyszer lőhető el, de azért a 2k DP-s skilljük is simán szebez 3-3,5 körül, ami viszont percenként odatosz… A 4k DP-s skill-t csak az extrém nagy sebzés miatt hoztam fel. Egyébként – kis túlzással – a Chain of Suffering simán adja ugyanazt single targetre mint a World of Destruction, és nem óránként kell elnyomni 🙂

    Infusion: A “stun break” spell lvl40-es spell, a chain skilljei pedig lvl48-asok, benne vannak már a 1.9-es patch notesban, tehát már az 1.9-ben behozzák ezeket.

  24. korea oldalon de ottse volt megemlitve mennyi skill hanem ezt mnodta pontosan nekem nehany magic skill kap m.critet

    amugy counter az osszesre procol mert egyben szabadulo skill szoval ami ellen ad resistet abbol tudsz szabadulni is igy eleg vicces pvp-k lesznek :DD

  25. Hát Clericeket most nagyon boostolták 😀 végre kapunk rendes pajzsokat amit eltart leszedni meele kariknak egy 55cleric ellen semmi esélyük nem lesz blind+pajzs+thorny skin és emelett bivaly sebzéseket kapunk 😀 sorcinál az aether hold ki van lőve ami eléggé szívás sajna cleric vs sorcit még mindig bukni fogom ezvan

Comments are closed.