header image
 

Minden Ranger álma (Tahabata bow merge)

Elkészült ez első(?) 1.9-es ultimate merge fegyver. Egészen pontosan egy Tahabata Bow és egy Anchor Tribunus Longbow került összegyurmázásra. Az eredményről egy screenshot, majd egy kis elemzés:

Nézzük a konkrét számokat, mi-miből jön össze:

Basic Weapon dmg: 235-319
Attack+ from merge: 25
Attack+ from enchant: 60
Attack+ from Tahabata stat: 36
Attack+ from Abyss bow stat: 30
Attack+ from (11) Sockets: 55
Sum Attack range: 441-525
Basic Weapon Crit: 50
Crit+ from Tahabata stat: 78
Crit+ from Abyss bow stat: 52
Sum Crit: 180
Accuracy: 1010
Magic Accuracy: 285
Attack Speed: 19%
Maximum HP: 317
Enchant level: 15
PVP dmg bonus: 10%

Nos a statok elég meggyőzőek, de persze kérdés, hogy a kiinduláshoz képest mit nyert a tulajdonos: ezzel az összeszintetizálással, az extra statokkal, a +6 manastone sockettel és persze a +15-ös enchanttal. Ha abból indulunk ki, hogy a Tahabata Bow már eleve +10-re volt enchantolva, akkor egészen pontosan a következő extrát kapta a fegyver a kiindulási állapothoz képest:

  • +105 +Attack (dmg) (31%-kal nőtt a fegyver összesített alap sebzése)
  • +52 Physical Crit (30%-kal nőtt a fegyver alap crit statja)
  • +10% PVP dmg bonus (+10% sebzés playerekbe)

Mindenféleképpen meggyőző százalékos növekedést produkál az összegyurmázott, bekövetett és felenchantolt fegyver. Hogy mi is kell hozzá? Egyrészt ugye 1 millió AP és ~100 gold medál a betörendő Abyss fegyverhez, kell hozzá egy “ici pici” szerencse meg ugye egy S grade Tahabata kill, amiből túl sok még nem történt ezeddig NA/EU-ban. Ha ez mind megvan, akkor már csak néhány 10 millió kinah kell a 11 socket begemelésére, további 100-200 millió az enchant alapanyagra és a enchantment supplementre. Ha mindez megvan és nem mellesleg Rangerrel játszol, akkor elmondhatod: a játék legjobb fegyverét tartom a kezemben.

~ by Menorel on .

Aion

23 Responses to “Minden Ranger álma (Tahabata bow merge)”

  1. Gz neki. Kb megvalósította az 1.9-es patch első Nuclear Cannon-ját. Csak amikor majd elsül, nehoyg elvigye a lökéshuullám őt is 😀

  2. need

  3. Na ez az amitől félek,hogy ennyire imba fegyók lesznek,az egykezeseknek meg semmi…..

    • Szerintem nem kell aggódni az egy-kezes fegyver tulajdonosoknak sem. Z talált egy kínai oldalt, ahol ott szerepeltek az új 2.0-ás healer és tank mace-k. Az összes alatt ott szerepet a korábban Grumpy által lefordított koreai szöveg (a fordításért hatalmas köszi egyébként neki), mely ugye annyit jelent, hogy az adott fegyver kombinálás után fogja a kifejteni rejtett képességeit. Tehát a 2.0-ban nagy bizonyossággal állíthatjuk hogy lesz egy-kezes fegyver összeolvasztás is.

      Csak egy kis segítség azoknak akik terveznek 1.9-ben bowokat összeolvaszta, az alábbi táblázat tartalmazza az összes fontosabb endgame/közeli bownak a merge szempontjából a statjait, tehát tudsz előre készülni, hogy 1.9-ig mit próbálj megszerezni és ki tudod előre számolni, hogy mit fogsz vele nyerni: (click a képre és akkor látni is fogsz valamit)
      15bows

  4. Sustained dps nem lesz rosszabb 1-kezessel, mert abból kettővel üthetsz. Assa kivételével minden class használhat 2-kezest az összes skill használatához. Az összegyúrt fegyver a kezdeti burst miatt lesz problémás főleg a cloth-osoknak. Z riportjában is láthattuk, hogy SM/sorci HP 75%-át+stoneskin-t (7-8 ezer együtt?) is levette a gladi a nyitóchainnel.

  5. Ezekkel az összegyúrásokkal gyakorlatilag kivégezték a cloth-os embereket. Most is van olyan ranger bow, ami egy lövéssel ad le, 6-8k dmg-t playerre. Ha két ilyan hasonszőr cuccot összeraknak simán meglesz a 10k, ami már stone skinnel is több, mint egy durva sorc/sm hp. Eddig azért egy sleepet el tudtam nyomni egy rangerre, ha nem szerver top10 mondjuk, de ezzel akármilyen durván összegyúrt fegyói is lesznek a mage-eknek, szerintem nem lesz időnk bármit is kasztolni, hogy megvédjük magunkat. Úgyfest bejön az 1.9, és eljön a pve only (vagy a cancel) ideje nekem…

  6. CSiPet: annyira azért nem eszik forrón a kását. Az összegyúrt fegyvere esetén a secondary weapon basic attackjának 10%-a kerül az elsődleges fegyverre, mint az fentebb is látszódik.
    A Tahabata longbow basic weapon dmg-e 235-319.
    A Tahabata longbow attack (dmg) növelő statjai +101 Attacknak felelnek meg +5-ös Attack gemek esetén.
    A fentebb összegyúrt fegyver attack (dmg) növelő statjai összesen +206 Attackot adnak (+5 Attackos kövek esetén).

    A fegyver eggyesítés nagyjából 10-15% körül erősíti az adott fegyvert, ami ugye skillenként más-más módon számítódik be. Sima lövés esetén ez közel 30%-os extra dmg-et jelent, mely bár nagyon szép, de itt ugye 441 és 525 közötti normal hitekről beszélünk. A 6k-s special attack critek esetén ez az összegyúrás még csak annyit sem fog boostolni, hogy 6,5k lesz ugyanezen hitekből.

    A Weapon merge rendszer lényege, hogy számodra értékes statokat vigyél át az egyik fegyverről a másikra (pl. Tahabata fegyverre PVP +10% dmg-et), mindezzel együtt a létrejött fegyver kb 10-15%-kal lesz erősebb mint amiből kiindultál.

  7. #menorel De ha pontosak akarnánk lenni akkor úgy fogalmazhatnánk hogy volt pár 55-ös mace amik közül _egy_ alatt volt egy koreai szöveg aminek a fordítása aionsourceról származik valakinek a valakijétől ami talán azt jelenti amit. Csak még mielőtt bárki felkapja a fejét a “Tehát a 2.0-ban nagy bizonyossággal állíthatjuk hogy lesz egy-kezes fegyver összeolvasztás is.”-ra.

  8. Z: köszönöm a helyreigazítást 🙂

  9. Hmm. ez megnyugtató menorel… Akkor lehet túlélem az első lövést és csak a másodikba halok bele, közte stun-ba töltve az időmet 🙂 (Nah jó ez már nagyon pesszimista volt.) Amúgy én abban reménykedek hogy viszonylag kevés player-nek lesznek meg a (anyagi, és fegyver drop) lehetőségei eu szerókon, hogy az amúgy is 1milla ap-be kerülő fegyót tovább boostolja, még több száz milla kinah-val (bár félek, hogy előbb utóbb ez fog elterjedni).

  10. Critical resistance.

  11. Crit resist még egy dolog. De ne feledkezzünk meg arról sem, hogy a stunból/aetherből (aether nem csak sorcnak, gladi/assa/ranger-nek is gáz) kimászik a klottyos, a sleep/root/curse of roots/FEAR (ARRGH) meg még mindig nem kap semmi nerfet az égvilágon.

  12. sleep, root, debuffok: leszedi a healing poti.
    fear: 1.6 óta (amit eu-ban elfelejtettek behozni) dmg kiszed belőle. curse of rootsból szintén kiszed a dmg.

  13. [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=tyGb-a2Mivw&hl=en_US&fs=1&rel=0&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f]
    [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=TK36UMkfrN8&hl=en_US&fs=1&rel=0&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f]

    Habizti…

  14. Most nézem nem is azt a sorcit akartam belnkelni hanem ezt:

    [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=EPeMpZWUAiI&hl=en_US&fs=1&rel=0&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f]

  15. Sleepből? A healing poti? Akkor sok hülye van ám, mert az én sleepemből nem jönnek ki, és én is közéjük tartozom, mert én se jövök ki máséból. A dmg meg hiába szedi le, akkor már többnyire tökmindegy. Fear-ből meg engem nem szed ki az istenért se a dmg, akkor most reroll? Vagy csak esetleges felhevült állapotokban nem látok tisztán? Délután teszt, majd keresek pár klottyost duelre.

  16. Csenky: elkapkodtam, természetesen sleepből nem szed ki a poti, silence-t akartam irni. De feltehetően ezt te is pontosan ugyanúgy tudod ahogy én, mindenesetre egészségedre…

    Fearből pedig kiszedne a dmg, ha az 1.6-os patch ezen elemét nem felejtették volna implementálni az EU/NA szervereken. Így ezt csak az 1.9-ben fogjuk megkapni számos további változtatással, melyeken az 1.6-ból szintén elfelejtettek átportolni tavaly karácsony körül. (bár ezt fentebb is irtam.)

  17. 1.9-ben simán ki fog szedni a dmg fearből!

  18. Nem értetlenkedni akartam, csak szerintem annyi cc-vel ami a mage-eknek van, nem tudom mi a gond, mert 1v1-ben bőven van esélye sorcnak, sőt jobb mint a ranger, ezt láthattuk a koreai pvp verseny tudósításaiból is. Bár azon azóta is agyalok, miért nem voltak rajta rangerek, nem volt túl biztató, ahogy az sem, amennyibe egy ilyen bow kerül. xD

  19. Az jópofa, hogy már előre sír a mágus, hogy mennyire nagyokat kaphat ettől az íjtól, holott pl. egy bőrösre most is rá tud egy jobb varázsló 3-5k-t csapkodni. Ostromon pedig volt, akit ettől nagyobb ütés is ért varitól.

  20. Csipet:
    Megértelek.
    A mainom nekem is sorcerer és nagyon nem szeretem mikor rangerrel kerülök 1v1-be.
    Sorci esélye szerintem ha cast speedet faragja le amennyire tudja és persze magic acc sosem elég 🙂
    Mondjuk picit mókás hogy míg én stigmával és fegyóval most +41% attack speednél járok (kezessel lesz ugye +47% ) .
    Addig egy asmo pontosan ugyanilyen cuccokban ugyanezzel a stigmával kap még +25%-ot.
    /off/
    Csipet: kerülsz engem castoron , minap 2x is rád irtam de még csak vissza sem szóltál 😛

  21. xerb: cast speedet kezes, +25%? hmm?

  22. Mármint ha 2 ugyanabban a felszerelésben lévő elyost és asmo sorcerert nézünk és tegyük fel hogy a cast speed csökkentésre gyúrnak akkor az asmo sorcnak áll a zászló.

    Elyos oldalon elérhető stigma:

    Vaizel’s Wisdom I:
    Reduces your skill casting time by 25% for 15 sec.
    Stigma Skill.

    Asmo oldalon elérhető stigma:

    Vaizel’s Wisdom I:
    Reduces your skill casting time by 25% for 15 sec.
    Stigma Skill.

    Boon of Quickness I:
    Reduces the casting time of all your magic skills by 50% for 15 sec.
    Stigma Skill.

Comments are closed.