header image
 

[2.0] Hivatalos pre-patch notes az NCWesttól

Elkészült az NCWest által lefordított 2.0 koreai patch notes fordítása. Elérhetősége: -link-

Updatelem a postot, ha találok benne valami feltétlenül megemlítésre méltót.

update.1: Nagy horderejű dolgokról nem tudok beszámolni. A patchnotes fontosabb újdonságait már korábban kibogarásztam, de azért néhány érdekesség:

  • Tévedtem, Nightmare esetében nincs választás, hogy solo vagy group, csak solo instance lesz
  • Az összes Solo instance esetén lesznek ilyen instance specific droppok, amiknek pont az a lényege, hogy adott instanceon belül extra dmg-hez, védelemhez juss, szóval elvileg kibalanszolódnak a class specifikus dolgok.
  • Az új területekre csak és kizárólag lvl50-en lehet bejutni, szóval aki még nem tartana lvl50-nél az húzzon bele, már csak kb fél éve van, amíg kijön nálunk is.
  • Az összes meglévő questnél növelik a XP, Kinah és Stigma Shard jutalmakat.
  • Minden meglévő craftolási receptnél csökkentik az ather szükségletet (Crystal, Power, stb.)
  • A Windstreamek (ez lett a végleges neve a Glide tunneleknek), nem csak arra lesznek jók, hogy gyorsítják a repülést, hanem a gatheringhez (exctact vitality) is kapcsolódnak. Nevezetesen a windstream útvonalakon keresztül élérhetők lesznek bizonyos egyébként meg nem közelíthető spotok, ahol megszerezhető a “Weathered Shape”, amely segítségével speciális helyeken lehet majd tömegesen gatheringelni. Volt erről egy nagyon frankó post az invenen, amihez adott Cori linket, csak elkallódott, de mindenesetre ez a történet elég bonyolúlt lesz és nem kizárt, hogy ez a windstreamelés már magában is nagyon jó szórakozást fog nyújtani.
  • A Produktív petek, az etetésükért cserébe a következő jutalmakkal lephetnek meg: enchantment stone, manastone, aether, balaur mats, átványok, ékszerek, hajpántok.

Az új abyss rendszerről pár érdekes infó:

  • Nem lehet repülni, úgyhogy csakis a kapukon keresztül lehet bejutni a fortressekbe. A fortresseknek három külön bejárata/kapuja van. A Deity General egészen addig nem támadható, amíg nem kerül elpusztításra mindhárom kapu. Szóval nem lehet majd csak úgy egyszerűen berusholni.
  • A Deity General-t egy ugyanolyan Aetheric Field védi mint a normál Abyssi fortresseket. Ennek elpusztításához le kell előbb rombolni az Activation Stone-t. Még egy lassítás a zerg ellen és még egy pont, ahol meg lehet fogni a tömeget.
  • Csak néhány spéci helyre lehet kiskeket rakni a fortresseken belül. Azon kivül viszont immáron sehova.
  • Ground Abysson történtő sikeres védésért és foglalsért platina medál és kinah jutalom ját, méghozzá a megszerzett CONTIBUTION POINT fényében.
  • A sikertelen védésért és a sikertelen támadásért a vesztes faj buffot kap! (Na ez érdekes, ha nem tudsz elfoglalni 5x egy fortress-t, akkor kapsz egy folyamatosan stackelődő PVP buffot? Hmm, autobalance szaga van..)

Új PvPvE target Ground Abysson:

  • Ha sikerül elfoglalni az ellenfél területén mindkét ellenséges fortress-t, akkor két óra múlva spawnolni fog a zóna közepén az ellenfél Governonja. Ennek a legyőzése a legnagyobb siker/legnagyobb jutalom lesz a játékban.
  • A Governon megjelenésével egyetemben számos kapu fog megjelenni, melyeken keresztül lehet csak elérni a Governon-t. Ezeket a kapukat nem lehet gyógyítani Guardian Stone-nal.
  • Lesz valami item, amit folyamatosan lehet buffolni a saját Governonra. Ha sikerül elérni, hogy felkerüljön rá 100 stack, akkor a Governon elnyom egy ultrabrutál képességet, amivel lesúlyt a közeli ellenfelekre.
  • Sikeres Governon megölés esetén a boss Eternal (narancssárga) itemeket fog dobálni, ezen kívül spéci ajándék csomagot fogsz kapni, – függően a teljesítményedtől – postán keresztül.
  • Az ajándék csomag az alábbiakat tartalmazhatja: Daily quest tokenek, Platinum Medál, Stigma Shard. Ezeken kívül van rá esély, hogy az ajándék tartalmazzon random statos godstonet és 7 napi használható spéci PvP Title-t.
  • Governon sikeres leölése után minden online játékos kap egy órás buffot.
  • A következő pont csak spekuláció, de eléggé életszerű: A Governon szabadon tud mozogni abyssban és két óránként spawnol, ezt tudjuk, hiszen jelzi is a map, hogy hol van. Namost tartok tőle, hogy amennyiben nem kerül leölésre és fortress time alatt életben van, akkor bizony oda fog jönni a fortresshez és be is zúzza akár egyedül is. Ezzel garantálva egy folyamatos balance-t.

Az ellenfél területének elérése:

  • Ground Abysson a két frakció egymástól erősen el lesz szeparálva. A két zóna közötti átjárásra a “Silentera Canyon” terület fog szolgálni.
  • A Canyonba csak abban az esetben lehet bejutni, ha a saját területed mindkét fortress a birtokodban van.
  • A Canyonon keresztül szabadon lehet átmenni az ellenség területére és a Canyon déli pontján lesz a játék 2.0-ás endgame ultranagy instanceának a bejárata is. Az eddigi leírások alapján ez az instance tényleg brutálisan nagy lesz, 4 külön szárnnyal. Csak érdekességképpen, ha az adott frackió nem birtokolja mindkét fortress-t a saját oldalán, akkor senki nem fog tudni bemenni Silentera Canyonba, így az instance sem lesz elérhető. Ennyit a PvE játékosok motiválásáról.
  • Mindkét irányba 3-3 kijárata van Silenetera-ának, szóval nem lehet fixen campelni a kijáratokat.
  • Nem lehet Silentera-ban kiskeket telepíteni.
  • Silentera bejárata azonnal becsukódik, ha az ellenfél, vagy a Balaur elfoglalja bármelyik fortress-t az adott faj területén.
  • Mivel a 2.0 életbe kerülésekor mind a négy fortress balaur kézen lesz, ezért rögtön indulás után ground abyss mindkét fele “PvE Only” terület lesz és egészen addig ez így is marad, amíg nem képes valamelyik frakció befoglalni mindkét fortressét. Ez annyiból szerencsés, hogy nem arról fog szólni az elején a szintezés, hogy reggeltől estig ganker csapatokba futsz bele.

~ by Menorel on .

Aion

6 Responses to “[2.0] Hivatalos pre-patch notes az NCWesttól”

  1. És ha mi elfoglaljuk a két fortot, az asmok meg várnak még ezzel (vagy fordítva, mindegy), akkor csak Silentera-ba tudunk bemenni, vagy odafelé szabad az út asmo földre, és nekik van csak blokkolva Silentera?

  2. Csenky ne égess ki! 🙂

    “# A Canyonba csak abban az esetben lehet bejutni, ha a saját területed mindkét fortress a birtokodban van.
    # A Canyonon keresztül szabadon lehet átmenni az ellenség területére”

  3. “Ez annyiból szerencsés, hogy nem arról fog szólni az elején a szintezés, hogy reggeltől estig ganker csapatokba futsz bele.”

    Nem tudom, mennyi időnként lesz átlagosan foglalható fortress, de egy normálisan benépesült szerveren (pl. Spatalaos) a két fortress az első héten eldől szerintem márcsak kíváncsiságból is, hacsak nem Divine Fortress szintű a boss. Akkor viszont a középső terület lenne túl nehezen elérhető.

  4. A Ground Abyss fortressekek lvl55-ös őrök védik és a Deity is lvl55-öt. Valahol azt olvastam, hogy a Ground Abyssi fortressek annyira lesznek kemények, mint amilyen az 1.9-ben benerfelt Divine Fortress. Nos ezzel kapcsolatban még nincs sok tapasztalatunk, de mindenesetre az el tudom képzelni, hogy az első 1-2 hétben nem nagyon lesz foglalás, vagy ha mégis, akkor sem mindkettőt egyszerre. Szóval – mindenféle valóságalapot nélkülözve – 1-2 hét PvE lvling előnyt el tudok képzelni.

  5. Legyen igazad:)

  6. […] [2.0] Hivatalos pre-patch notes az NCWesttól […]

Comments are closed.