Milyen lenne az Aion CryEngine 2.0-val?
In medias res:
Hogy ez meg mi a WTF ? Tovább után megtudod.
A LineAge (NCSoft) egyik vezető fejlesztője még 2006 körül kiugrott a fejlesztésből és csatlakozott/létrehozott egy új fejlesztő csapathoz, ami XLGames név alatt fut. Jake Song, akit – nemes egyszűséggel – csak a “LineAge készítőjeként” tartanak nyílván vágott bele még 2006-ban az “Arch Age” projektbe, aminek a célja a NextGen MMO elkészítése. A játékról semmit nem tudok és nagyon nem is érdekel, de az megemlítésre méltó, hogy a grafikai engine a CryEngine 2.0-ra épül és ahogy az a fentebbi két screenshotból is kiderül, csúnyán odaver nem csak az Aionnal, de talán még a Tera-nak is.
Offtopic
Az Aion tudatos tervezés miatt lett ilyen, nem a motor képességei miatt. Az első generációs CryEngin is képes ilyen színvonalú grafikára.
Akinek megvan a Far Cry és érdekli mit tud a régi motor, tegye fel ezt a modot: http://www.moddb.com/mods/the-delta-sector
Ez maximálisan kihasználja a CryEngine képességeit.
Ha még pár sort átír a system.cfg-ben is (és a gépe is bírja), akkor nemigen lehet megmondani majd, hogy ez nem CryEngine 2.
Az átírandó sorok:
e_max_entity_lights = “8”
e_obj_lod_ratio = “40.000000”
e_shadow_maps_view_dist_ratio = “40.000000”
e_vegetation_sprites_distance_ratio = “8.000000”
p_lightrange = “30”
r_DetailDistance = “40.000000”
r_EnvLightCMSize = “32”
r_SelfShadow = “1”
Sun said this on May 11, 2010 at 9:11 pm
fincsi
Rdei said this on May 12, 2010 at 7:54 am