header image
 

Milyen lenne az Aion CryEngine 2.0-val?

In medias res:

Hogy ez meg mi a WTF ? Tovább után megtudod.

A LineAge (NCSoft) egyik vezető fejlesztője még 2006 körül kiugrott a fejlesztésből és csatlakozott/létrehozott egy új fejlesztő csapathoz, ami XLGames név alatt fut. Jake Song, akit – nemes egyszűséggel – csak a “LineAge készítőjeként” tartanak nyílván vágott bele még 2006-ban az “Arch Age” projektbe, aminek a célja a NextGen MMO elkészítése. A játékról semmit nem tudok és nagyon nem is érdekel, de az megemlítésre méltó, hogy a grafikai engine a CryEngine 2.0-ra épül és ahogy az a fentebbi két screenshotból is kiderül, csúnyán odaver nem csak az Aionnal, de talán még a Tera-nak is.

~ by Menorel on .

Offtopic

2 Responses to “Milyen lenne az Aion CryEngine 2.0-val?”

  1. Az Aion tudatos tervezés miatt lett ilyen, nem a motor képességei miatt. Az első generációs CryEngin is képes ilyen színvonalú grafikára.
    Akinek megvan a Far Cry és érdekli mit tud a régi motor, tegye fel ezt a modot: http://www.moddb.com/mods/the-delta-sector
    Ez maximálisan kihasználja a CryEngine képességeit.
    Ha még pár sort átír a system.cfg-ben is (és a gépe is bírja), akkor nemigen lehet megmondani majd, hogy ez nem CryEngine 2.

    Az átírandó sorok:
    e_max_entity_lights = “8”
    e_obj_lod_ratio = “40.000000”
    e_shadow_maps_view_dist_ratio = “40.000000”
    e_vegetation_sprites_distance_ratio = “8.000000”
    p_lightrange = “30”
    r_DetailDistance = “40.000000”
    r_EnvLightCMSize = “32”
    r_SelfShadow = “1”

  2. fincsi

Comments are closed.