header image
 

Transfer és merge szolgáltatások késnek…

… előre láthatólag egy-két hetet. Nem akarok senkit untatni a részletekkel, de ami a héten bent ebben a témában a “hivatalos” kommunikáció részéről az tényleg “zavaros” volt. Mindenesetre a lényeg: sajnálatosan elmaradt a konkrét szolgáltatások bevezetése és az ehhez kapcsolódó bejelentés is. Tamat alig egy órája írta meg az amerikai fórumon futó threadre, hogy sajnálatos módon néhány kulcsfontosságú bugot találtak a szolgáltatások tesztelése során, ezért mégcsak a szolgáltatásokhoz kapcsolódó információkat sem áll módjukban megosztani velünk. Tamat úgy vélelmezi, hogy egy, talán két hét elég lesz a problémák megoldására, de persze garantálni nem tud semmit. Az sajnos nem derült ki, hogy ezen egy-két hét múlva bekövetkező időpontban még csak a technikai részleteket bemutató közleményt kapjuk meg, vagy esetleg már magát a szolgáltatásokat is.

Sajnos Tamatnak nem állt módjában közölni, hogy konkrétan milyen kulcsfontosságú hibák léptek fel a tesztelés során, de – tekintettel arra, hogy – a Koreai szervereken már több mint egy éve probléma mentesen fut a karakter transfer szolgáltatás, ráadásul kínában már több szervert is összevontak, tehát az ahhoz szükséges kód is megvan. Ebből ki lehet következtetni, hogy nem a konkrét szolgáltatásokkal van a gond, hanem nagy valószínűséggel azok “westernizációjával”.

~ by Menorel on .

Aion

14 Responses to “Transfer és merge szolgáltatások késnek…”

  1. Szemét flame troll mocsok vagyok, tudom, de azért is.
    “…I’m happy to report that the character transfer service will be live in the middle of June…”
    Vajh, mik az esélyek, hogy júl 2. lesz? No, persze még véletlenül sem gondolok arra, hogy akkoriban járnak le az előfizetések…
    Tipp: jún 18 + 2 hét = júl 2.
    ecsém, micsoda véletlen… pont mint 1.9… jah, de bizti technikai gondok… 🙂

    ….. …. …. ……… ….. …. … …!!
    (Ezeket a gondolatokat inkább nem betűvel vetem ide. Nah megyek elrágcsálok egy szappant.)

  2. Ha csak a havi ujrafizetes lenne a gond, akkor eleve ugy is bejelenthettek volna, hogy “live: jul. 2”. Akkor elkerultek volna a mostani “ujabb elmelkedeseket”. Tehat valoszinuleg tenlyeg van valami gondjuk…

  3. Kasya: Igazat is adnék, egy ilyen esetnél. De olyan nincs, hogy kivétel nélkül _minden_ bejelentéssel megcsúsznak. Kizárt. Már szinte látom magam előtt, hogy a következő karácsonyi ‘event’ technikai gondok miatt februárban lesz ingame. =)

  4. Legalább te hiszel még a karácsonyi csodába…akarom mondani eventbe ^^

  5. *Ez itt a jóízlés nevében kitörölt komment helye*

  6. Az egyik USA CC (Trinel) volt szives és reagált a hivatalos fórumon beindult nerg rage-re a bejelentés húzásával/elhalasztásával kapcsolatban. Annyit mondott, hogy valóban a “westernizációval” van a probléma, hiszen bár tény, hogy maga a technológia teljesen készen van és Ázsiában ezt már régóta működik, de az EU/USA szerverek nem teljesen ugyanazok, hiszen itt már a fizetési rendszer mint Ázsiában. (nálunk havi, ott meg ugye lejátszott óra után kell fizetni)
    Ennyit sikerült megtudni az okokról…

    (ugye elismerésre méltó, hogy milyen szinten visszafogottan és tárgyilagosan kezelem ezt a témát?)

  7. Jaja tényleg lenyűgöző milyen nyugodtan állsz a problémához, és én még kételkedtem abban hogy ez az új gyógyszered használni fog, én kis butus. Egyébként Trine a CC neve.

  8. Én már azt várom, hogy a 2.0 vmikor nov közepén-végén felkerüljön PTS-re (hiszen az még ősz, és mi őszt igértünk 2.0-ra), majd dec 2.-án jön live-ra (feltehetően hasonló ecccerűséggel mint 1.9). Elötte persze mondjuk szept-okt megjelennek a “soon”-ok stb. stb. stb.

  9. Arról van bármi info a koreai tapasztalatokból, hogy hogyan kezelik a névütközéseket? Feltételezem hogy transfernél nekem kell új nevet választanom, ha a célszerveren már foglalt. Na de mi a fene történik merge-nél? Nagyon berágnék ha nevet kellene változtatnom akaratomon kívül, az pedig nyilván lehetetlen hogy két azonos nevű legyen merge után.

  10. Prana: nálam nincs infó ezekről, de valószínűleg nem is releváns ha lenne is. Az NCWest valószínűleg egyedi folyamatokat dolgoz ki erre.

  11. Anno amikor Warhammerben merge volt, szintén a jövevény karinak kellett ütközés esetén nevet változtatnia. Ha esetleg még nincs a cél szerveren olyan mint a Tied, vagy kitaláltál vmi jót helyette ami még nincs, csinálj egy lvl1-es karaktert a célszerveren és amikor csinálod a transfert gyorsan letörlöd, átnévezed a régit.

  12. Érdekelne mit kell “westernizálni” ezen.
    Esetleg a le egyszerűsítést takarja a hülye amcsiknak hogy csak egy gombot keljen megnyomni?

  13. Azért az érdekes, hogy szabadkoztak a technológia összetettsége miatt, hogy mennyi problémával kell szembenézniük (névütközés, private store, stb.), közben már rég működik az egész keleten. Most a “westernizáció” a kifogás. Ennyit a hitelességről.

  14. http://forums.aiononline.com/eu/showpost.php?p=98781&postcount=70

Comments are closed.