header image
 

Aion off, Allods on

Személyes jellegű bejegyzés következik. Ez a bejegyzést még június közepén írtam meg, és szándékosan queueban tartottam a mai napig, hogy alaposan át tudjam gondolni a döntést. Akik rendszeresen olvasták a blogot azok tudják, hogy az utóbbi időben nagyon leredukálódott a játékra fordítható időm. Márpedig az Aion nem az a játék, ami megengedné azt a luxust, hogy csak casualul heti néhány alkalommal egy-egy órát bent töltsek. Ennek megfelelően bizonytalan időre a fogasra akasztom az Aion előfizetésemet. (Már canceleztem is, amikor olvassátok ezt a postot már nem is lesz aktív az előfizetésem).

Méghogy az oroszoknak nincs humoruk. "Octulhu" nevű Astral Boss. H.P.Lovecraft vajon mit szólna ehhez. Hogy mi ez? Részletek a tovább után...

Az élet azonban nem áll meg, néhány hete ismerkedtem meg az Allods Onlinenal, ami alapjaiban rombolta le velem a sok-sok éve akkurátusan felépített free-to-play MMOkkal szemben táplált ellenérzéseimet. Egy új MMO sok lehetőséget rejt magában, előttem egy újabb szintezés/karakter formálás, amelyre bőven elég az a kevés idő is, amit most erre tudok fordítani. Sokat gondolkoztam azon, hogy irjak-e az Allodsról egy szép és nagy leírást vagy esetleg mindjárt bele is kezdjek az Allodsos élményeim bloggolásába. Végülis úgy döntöttem, hogy ennek még messze nem jött el az ideje, a TSW bloggal is befürödtem rendesen, a hülye FunCom saját maga alatt ássa a gödröt… Ha mégis változna majd a felállás, akkor arról tudni fogtok. Addig is ingame megtalálható vagyok az EU-ISA szerver Empire oldalán “Menorel” néven. Szerencsére nagyon sok régi ismerőst találtam Alldosban, sok régi Aionos arccal futottam össze Stalingrad utcáin.

Naplemente az Astrál pocsojában hömpölygő Allods univerzumban (3835x1018)

Hogy mi lesz így az Aion.Variance.Hu bloggal? Az elmúlt két hónapban sem volt igazából időm játszani, ennek ellenére – remélem – nem éreztétek, hogy komolyan hanyatlott volna a blog színvonala. Egy dolog biztos, a blog sorsa “biztosított”. Most lemegy a ferrrrgeteges születésnapi event, ami az utána következik, az meg már amúgy is eleve elrendeltetett.

Stalingrad - Győzelmi Park - van miről megemlékezni...

Global AD Tags: Aion, Spatalos, Variance Blog, NCSoft, NCSoft West, Tera, AionOnline

Google AdSense hírdetések. Ugrás a commentekhez…

~ by Menorel on .

Offtopic

15 Responses to “Aion off, Allods on”

  1. Ezmiez? engem érdekel 😀

  2. Helyes, majd megkereslek ingame:) En gondolkodtam mar ezen az Allodson, a heten irt “free MMO sv. payed MMO” temanal sejteni lehetett, hogy valami ilyen bejegyzes fog szuletni. Az EU oldalt itt eritek el, itt lehet letolteni is:
    http://en.allods.gpotato.eu/

  3. Hihi, ezzel én is játszottam, sőt még fent is van a gépen, szerintem elég jó játék, bár én olyan 24. szint körül kiakadtam egy kicsit az első PvP-s mapon, mert lépni nem lehetett a sok negyvenes ligástól, akik előszeretettel csapkodtak fejbe 🙂 Lehet a későbbiekben adok majd neki még egy esélyt, szerintem megéri, csak még vacilálok 😀

  4. Nekem még nagyon messze vannak a PVP-s Allodok, tegnap este bedingeltem a lvl12-őt. Bár egyébként Nezegradban már találkoztam néhány gaylorddal. De egyébként a többiek pont most vannak lvl25-28 között és jól elvannak. Egyébként most júli 7-én jön ki az 1.1.0-ás content patch. Benne egy új endgame sziget, lvl42-re emelik a lvl cap-et, új death penalty rendszer és mount rendszer (amit ráadásul etetni kell, minél jobban tartod annál gyorsabban megy). Ja még egy halom változás, amit nem is értek, mivel a játékban még nem jutottam el addig (incense rendszer változás, martyr cuccok, stb.-stb.

  5. Megnéztem a játék oldalán a videókat, frankón okádék wow klón, szal azt inkább szedjék le, így marad menorel élménybeszámolója. Ami képek viszont ide ki vannak rakva azokon szép a game, egyszer lehet, hogy meglesem unalmmamban 😛 Mert semmit se tudok róla, de lehet, hogy attól még jóó game 😛

  6. Én alapvetően nem azért kezdtem el játszani az Allods-szal, mert jó,jobb,mégjobb mint bármi. Egyszerűen csak szerettem volna valami új általam ismeretlen MMOval játszani és teljesen véletlenül belebotlottam ebbe a játékba. A grafikája (HD felbontáson, minden maxra huzva) kb. a Warhammer Online szintjén lehet, egyébként a játék UI-ja nagyon sok szempontból hajaz a WAR-ra. Természetesen az Aionhoz képest a grafikája nagyságrendekkel elmarad. De pl. a WoWnál azért lényegesen jobban néz ki.
    Az én – magam részéről kifejeztten kritikusnak ítélt – meglátásom szerint a grafikája vállalható. Főleg, hogy az eddig kapott visszajelzések szerint a mass PVP közben (4-5 astral ship háborúzik egyszerre pl.) képes a játék engine tartani az FPS-t.

    Ami egyébként engem megfogott az Allodsban az az, hogy a karakterfejlesztés (statokat magad tudod osztogatni, talent rendszer + talent grid rendszer, statok változatossága, statok hasznosságának kijelzése, item slotok száma és szerepe, stb.) olyan szinten van megtervezve és kifejlesztve, amit még sehol nem láttam. Valahogy az egész nagyon össze van rakva és látszik, hogy tényleg az alapoktól kezdve már tudatosan építkeztek.

  7. Az tuti, hogy tényleg mély és összetett a karakterfejlődés a skilleket tekintve, a statot nézve már annyira nem igazán, nekem a tapasztalt játékosok mind azt mondták, hogy elég csak luckra rakni az összes pontot, a többi úgy is lesz felszerelésből.
    Amúgy a játék készítői követték el anno a Might and Magic szerepjátékot (nem a Heroest), szóval annyira nem vagyok meglepve, hogy tényleg részletgazdag az egész.
    A content update-et én is nagyon várom, akkor majd lehet visszanézek, kipróbálva egy új kasztot (a psionist igencsak izginek tűnik^^) A mountok viszont bajosak lesznek, mert állítólag nagyon nehéz quest során szerezhető csak meg és item shopból kell kaja nekik, hogy elfogadható gyorsasággal is menjenek.
    Igazat megvallva, a PvP-nél bizonyára azért is akadtam meg, mert nem vagyok nagy PvP párti… 🙂

  8. Luckra 😀 Az adja a critet? 😀

  9. Jaja 🙂 az adja a critet meg még valamit ami még a critnél is erősebb 🙂 Volt valami olyan ütés, ami wow-ban úgy működött hogy átütsz az ellenfél armorán, na itt is van valami, szóval annak az esélyét is a Luck adja. Aszem crushing blow vagy hogy hivják.

  10. Glancing blow. Az végülis az anti-crit, hogy feleannyit sebzel, mint amennyit kéne, szóval minél kisebbnek kell lennie a százaléknak. Tehát tegyük fel hogy százat sebez a karid, kritikussal 200-at, glancinggal csak 50-et.

  11. Asszem ki is próbálom ezt a játékot, egy kis változatosság kell 😀

  12. A Might and Magic által lettem rpg-fan, és azóta sem találtam még egy játékot, ami az M&M6-ot lekörözné, úgyhogy lehet nekem is rá kéne néznem erre… O.o

  13. Zsír game ha lessz időm tolom.

  14. Sziasztok!

    Valaki esetleg nincs fent Az angol ISA szerveren?:S nagyon nagy gáz van. 8as szintű vagyok elkeveredtem Severny steppe-re a Nezebgrad porthoz és onnan sehová sem tudok már menni (valami csövek közt ácsorgok csak):( Örökké kinyírnak a mobok ha a porthoz mennék vissza,de más kiút nincs csak a mobokon keresztül, amikhez kicsi vagyok. Ha valakinek van valami ötlete, akkor nagyon légyszi írjon az [email protected] ra . Előre is köszönöm.

  15. Én az isa szerveren vagyok de csak 5-ös vagyok.Az allods onlineban hogy lehet pvp-ni?van magyar szerver a játékban?

Comments are closed.