header image
 

Szülinap#4: Kukabuvárkodás

A blogon megjelent postok mellett egy év alatt közel 30 olyan post születt, ami valamilyen okból kifolyólag a kukában landolt. Ezek vagy nem lettek készen időre, vagy a post irása közben elment az ihlet, vagy egyszerűen csak nem ütötte meg a post azt a bizonyos szintet. Most viszont így a szülinap alkalmából vicces végig nézni a kukában landolt “papírgalacsinokat”. Vicces végig olvasni ezeket a postokat. Megosztanám ezeket veletek is:

  • Még 2009. augusztus 8-án jelent volna meg egy post a “Aion vs World of Warcraft, a Konklúzió!” címmel. A post bevezetőjében ez szerepelt: “Ez egy olyan post lesz, amit elvileg nagyon sokára akartam csak megírni. Viszont – mivel – egy nálam nagyságrendekkel tapasztaltabb blogger levonta már ezeket a konklúziókat és mivel javarészt egyetértek a leírtakkal, így lefordítottam“. Egy baromi nagy wall-of-text szövegről lett volna szó, amelyet félig-meddig fordítottam le, mikorra rájöttem, hogy nagyon nem lenne okos belekezdeni egy vallási háborúba a két játék között. Egy év elteltével azt gondolom, ez egy nagyon bölcs döntés volt.
  • 2009. szeptember 18-án (tehát a pre-selection napján) jelent volna meg egy post a “Hero Rendszer“-ről. Ugye ekkoriban még így neveztük a “transformation: guardian”-t és a többi abyss skill-t. A posthoz forrásként minden idők legnagyobb nyugati Aion bloggerének (Elliot) postjait használtam volna. (linkek: (1) (2) (3)) Csak érdekességképpen: 2008 decemberi és 2009 januári postokról beszélünk, amelyekben Eliot már felhívta előre a figyelmet az Abyss Rank rendszer hibáira és arra, hogy ezen fog bebukni az open-world pvp.
  • Valamikor 2009 decemberében jelent volna meg egy post a “A Flute for Fixing” quest chainről, mely szerintem az Aion egyik legérdekesebb quest sorozata. A questhez tényleg be kell járni a fél világot és a legvégén meg kell ölni egy idézhető lvl47-es legendary bosst is. Anno még decemberben a Variance légióval kb 3x mentünk neki a bossnak, de mindhárom esetben elkente a szánkat. Később meg már nem nagyon tudtam rávenni a légiót, hogy oda menjünk meghalni. Talán ez lehetett az oka annak is, hogy végül a post sem született meg.
  • 2010. január 16-án jelent volna meg egy post “Arcvesztés NCSoft módra” címmel. A történet annyi volt, hogy még decemberben bejelentette NCSoft Korea, hogy az EU/USA sikereken felbuzdulva ők is elkezdik a botok kiírtását és első lépésként 30k bottól meg is szabadultak. Január közepén jött az infó egy Koreai szervereken játszó ismerőstől, hogy hatalmas botrány van, ugyanis kiderül, hogy az NCSoft kamuzott és csak PR fogás volt a közlemény, valójában senkit nem banoltak. Mivel konkrét megerősítést nem találtam, ezért végülis nem ment ki a post élesbe.
  • 2010. március 24-én jelent volna meg egy post a következő címmel: “[1.9] Patch változások + cube variáns” A post egyike lett volna az 1.9-es preview postoknak, csak – így utólagosan elnézve – valamiért elfelejtettem kipostolni. A post olyan infókat tartalmazott volna, mint pl: 10%-kal emeli az enchant sikerességét az enchantment supplement, vagy pl. hogy napi mennyi alkalommal és mikor töltődnek újra a limited supply vendorok). Mára már persze ezeknek az infóknak nincs semmi létjogosultsága.
  • 2010. április 15-én jelent volna meg egy post “Endgame World Bossok címmel”, amiben az összes lvl30-lvl40+-os world elite, boss megtalálható, méghozzá copy-pastelhető formában egyből bele az ingame memopadba. A koordináták megvoltak, de úgy döntöttem, hogy nagyon interaktív lesz a post és egyből itemlinkkel mennek bele a memopadba a lootok is. Kb valahol 10% körül feladtam és úgy döntöttem, hogy ez soha nem lesz kész.
  • A blogon még április elején megjelent két post a lvl55-ös eternal bowokról és greatswordokről. Lett volna post ezek után a többi fegyver archetípusról is, csak hát mégsem lett.
  • Az utolsó említést érdemlő post nem is oly régen (előző hétvégén – 2010.07.04) jelent meg “majdnem”. Azért mondom, hogy majdnem, mert egészen kb 30 másodpercig ki is volt postolva, de a logok alapján szerenére ezen idő alatt senki nem olvasta azt. A történet a következő volt: A Sandra Games nagy örömmel jelentette be, hogy Július végével indul Kínában az Aion 2.0. Lássuk be, ez egy elég meredek állítás, pláne, hogy nálunk leghamarabb szeptember vége-október elején várható. A forrás eléggé hitelesnek bizonyult, de végülis kiderült, hogy kacsa, egészen pontosan félreértésen alapult a közlemény.

~ by Menorel on .

Aion

2 Responses to “Szülinap#4: Kukabuvárkodás”

  1. akar bannoltak, akar nem, sztem akkor is kevesebb lett a botok szama… vagy csak hirtelen olyan megoldast talaltak, ami engem egyaltalan nem zavar.

  2. Kasya: Félreértetted. Az a bejegyzés arról szólt volna, hogy KOREÁBAN a KOREAI NCSoft is kihírezte, hogy ő bizony 30k botot banolt, majd rá egy jó hónappal kiderült, hogy kamu volt az egész. Részleteket nem tudok – ezért is nem jelent meg a post -, de elég komoly arcvesztés, magyarázkodás, elnézésezés volt a koreai fórumokon.

Comments are closed.