header image
 

Yong-Chan Jee is elhagyja a … hajót

Akik emlékeznek még a 2009-es GamesComra, azoknak biztos rémlik, hogy akkoriban a koreai nagyágyú az NCSoft standján Yong-Chan Jee volt. A srácot akkor konkrétan az Aion szülőatyjaként aposztrofálták, neki köszönhető szinte minden jó ötlet az Aionban. persze jó kérdés, hogy ezeket mindenki jónak tartja-e, de mindenesetre ahová a játék eljutott anno az 1.5-ös patch-csel az mindenféleképpen az ő irányítása alatt történt. Nos nem a legfrissebb a hír, de idén júniusban Yong-Chan elhagyta az NCSoftot és csatlakozott a Blueside studióhoz. Csakhogy előre tisztázzam Blueside nem egyenlő a Bluehole-lal. A Blueside nevéhez a “Kingdom Under Fire” – számomra – ismeretlen játék fűződik, aminek a második részének fejlesztésében fog részt venni Jee mint “creative director”. A játék terjesztéséről az NHN fog gondoskodni Koreában, az a cég, aki nagyjából minden MMO-t terjeszt, ami nem NCSoft termék. Jee a váltása kapcsán természetesen nem nyilatkozott semmi konkrétumot, de kiérezhető a mondandójából, hogy mivel már semmi dolga nem volt az Aion kapcsán, ezért keresett magának valami elfoglaltságot. XL Games, Bluehole, Blueside és a lista még koránt sem teljes, az NCSoft Korea folyamatosan dobálja a piacra a saját konkurenseit és tölti fel azokat humán erőforrásokkal.

Akiket esetleg érdekel, hogy mi a franc is ez az Kingdom under Fire, azok a tovább után megnézhetik a hivatalos trailert és egy összevágott ingame csatajelenetet. Én speciel az ingame videó elején nem akartam elhinni, hogy tényleg simán ingame és nem egy utánjavított, felspéciezett videó. Majd amikor megláttam, hogy tényleg ott az UI, akkor meg azt nem akartam elhinni, hogy létezik egyáltalán ilyen játék…

~ by Menorel on .

Offtopic

6 Responses to “Yong-Chan Jee is elhagyja a … hajót”

  1. Ez a játékfajta nem újdonság, az összes Dynasty Warriors rész hasonló, csak keleti történelemmel, karakterekkel és a többi.
    Nagyon élvezetes coopban. Bár ezzel a Kingdom Under Fire sorozattal lévén hogy Xboxom nem volt, nem játszottam, de nagyon jónak tűnik. Az online PC-s dolgot még nem értem, hogy akarják megoldani (ha coop az is jo, ha pvp az marha érdekes lenne), mert az eddigi részek ha jól látom félig meddig sztori alapú single player dolgok voltak, de lehet hogy tévedek.

    Mindenesetre szép, és ha a durva kombós csépelés az extra egységek stratégiai részével is kiegészül, nagy hiba nem lehet benne. Biztosan ránézek, ha kijön.

  2. Eddig még nem tudjuk hogy MMO lesz-e.
    Én szerintem ez egy marhajó Single Player lesz, LAN és Coop megoldásokkal.

  3. “A legújabb rész viszont már ismét RTS lesz, és megjelenik PC-re is. Sőt az egyszemélyes kampány mellett a játéknak lesz egy MMO része is ahol a dicsőségre vágyó hadvezérek akár többezres seregeket is vezethetnek majd. Az egyszemélyes részben feltűnik egy új frakció, de róluk még nem tudni semmit, de ezáltal a Human Alliance és a Dark Legiona között folyó háborúskodás még nagyobb méreteket ölt majd. Természetesen az RPG elemeket sem irtották ki a játékból, hőseink fejlődnek, és akár egymagukban is elintéznek néhány kisebb hadosztályt.”

    Forrás: GameStar
    Szerintem egy kicsit olyan warcraft 3 + Dynastí Warriors remix lesz. Minden esetre nekem tetszik a kocepció. Pont ezen zenvedek állandóan hogy nem találok semmi olyan játékot amiben gigantikus harcok lennének.

  4. Most így visszaolvasva az NHN-es utalás miatt tényleg azt a feelinget kelthettem, hogy ez a játék is egy MMO lesz, de erről szó sincs, ez egy single-player játék természetesen. Nem is ez akart a lényeg lenni ugye, hanem a tény, hogy az Aion nagyágyúja ide igazolt át.

  5. Tévedsz Menorel ezzel a játékkal egy új MMO stílust akarnak létrehozni ami startégiai játék alapú.

    Pioneering a new genre, MOARTS (Multiplayer Online Action RTS in MMO world) for multi-platforms.

    Nagyonigéretesek az eddigi videók de még nem sokat tudni az MMO részéről a játéknak. Megjelenés valamikor 2011Q4.

  6. Nimród: Ebben az esetben elnézést a félreértelmezésért, bár tény, hogy a post nem is annyira a játékról szólt, hanem ugye Yong-Chan Jee-ről, de az amit írtál az már sokkal jobban rávilágít, hogy miért is lát kihívást Jee egy ilyen fejlesztésben és miért is ugrott ki ez miatt az NCSoftból is. Igazából engem az zavart meg, hogy a videókban jól látszik, hogy a player csapatokat mozgat, tehát a csatatéren valójában csak 1-2 player van, az összes többi mob az unitokba van szervezve akiket külön külön lehet irányítani.
    Meglátjuk, hogy mi lesz ebből.

Comments are closed.