header image
 

[2.1] Élet a 2.1-es patch live-ra kerülése után…

… Koreában. Egyik srác kipostolt egy érdes screenshotot. A ma reggeli patch élesítés után elballagott Theobomosba és miközben valami totális értelmetlen dolgot csinált ott, a következőre lett figyelmes. Mindösszesen 2 óra alatt ez jelent meg a screenjén:

Mindösszesen 2 óra alatt 38 db arany loot Theobomoson outdoorban… rofle…

~ by Menorel on .

Aion

81 Responses to “[2.1] Élet a 2.1-es patch live-ra kerülése után…”

  1. amugy milyenek a ratek ott PTS-en mert gondolom ott se az alap ratek vannak ha meg igen akkor elkepsztoen noveltek a drop ratet 😀

  2. @Zarache De ez már élseben fut! A live szervereken. Nem pts-en…

  3. hany napot ment PTS-en mert en kicsit imbanak talalom ha tenyleg ennyire dobalja

  4. Egy ismerõsöm játszik egy másik mmoval, ott hasonló a helyzet.
    Az évek alatt addig emelték a dropratet hogy totálisan hazavágták a játékot.
    Multkor néztem éppen , grindelt és 5 percenként megállt és inventorit ürített, kidobált minden “rare” cuccot is, annyit nem értek hogy megérje elmenni velük az elsõ npchez eladni õket.
    Az árak szétcsúsztak , ami ér valamit azt 100milliokért cserél gazdát vagy már inkább cserélgetnek mert a goldnak semmi értéke már.
    Jómultkor 1 hónapig zárolták az AH-t mert már nem tudták kezelni a helyzetet.
    Tudom ez elég szélsõséges példa de nem értem mi szükség erre a patchre.
    Imho 2.0 óta elviselhetõ a droprate, volt olyan délutánom hogy ft-ben 4 kromede’s fegyó esett (1.5-ben 4 karit húztam 30-rol 37-re ott és 1x láttam sárga lootot)
    Szóval ha választhatnék én kihagynám ezt a loothengert 😐

  5. Ha ez éles szerveren készült, azt csak én találom nagyon lollernek? Az egész loot rendszer haza lesz vágva. Nem véletlenül nem esik mindig pro item…

  6. Ez valóban elég erősnek tűnik. Egyébként meg 2.0 után kb 8x voltam ft-ben és egyetlen sárga loot-ja se volt, de kék értelmes se nagyon. Szóval ezért ez is vicc.

  7. Sokan vannak akik talán heti egyszer mennek le bármilyen instába és rohadtul nem azért fizetnek, hogy a nagy büdös semmi legyen a megszenvedett bossuk hullájában 😛
    A képről azt sem tudni, hányan farmoltak épp theobomoson, mert ha zsúfolva volt az nagyon sok mob halálát jelenti x idő alatt. És azt is tudjuk, hogy elos oldaon az élet luxus, megnéztem volna Brusthonint, fele ennyi drop azt cső. Én megvárom míg kijön és utána leszek kíváncsi erre az egészre, mert szvsz a droprendzser még mindig egy fos 2.0ban is.

  8. /ironikus
    ..de jó lesz, én úgy várom…!!
    ———————————-
    Még egy-két ilyen post Meno és ciánnal a számban nyomok rá az uninstall-ra…

  9. Úgy látom, hogy megint sikerült NCsoftéknál kitalálni valamit, amivel az egyik végletből átcsapnak a másik végletbe. :S ez így egy sztem is egy kicsit túlzás!
    ámde! 🙂
    megértem amiket írtatok, hogy hazavágja az árakat, a brokerhez nem lesz értelme berakni dolgokat stb. ez valószínűleg így is lesz… 🙁
    egyetlen pozitívumot vélek felfedezni az egészben, mégpedig azt, hogy végre talán eltűnik a pvp-ből az overgeared vs “fos”geared egyoldalú küzdelem. Merthogy mindenki overgeared lesz, amit 2.1 után csak nemes egyszerűséggel geared-re módosíthatunk. 😀
    Az utóbbi időben volt alkalmam részt venni néhány olyan DG-n ahol mind2 csapat tagjai kb. olyan szintű (tehát foscsi) gearben volt, mint én. sokkal élvezetesebbnek, és nem utolsó sorban hosszabb ideig tartónak, élvezhetőnek találtam a pvp-t, mint azt amikor jön az overgeared pre-made, és max 11,3 másodperc alatt szétcsapja a kevésbé jó gearben lévő ellenfelét.
    Nem tudom, hogy ez mennyiben kielégítő egy overgearednek, de ha csak azt vesszük alapul, amit ellenkező nemű fajtársunkkal próbálunk a lehető legtöbbször csinálni a fajfenntartási ösztönünket követve (IRL), akkor én azt mondom, hogy minél tovább tart annál jobb!!! 😉 😀
    Végre nem csak az fog számítani, hogy ki a nagyobb kocka (overgeared nolifer stb.) hanem, az is, hogy ki az ügyesebb.

    bocs a wall of text miatt ^^

  10. Az sem ferebb hogy az eggyik játékos szopott 1évet hogy kiszedjen pl egy full anut erre most majd ujjonc béla instant felrántja a maxlvlt és kikapja dp-böl a setet, addig meg jólesz a gracefull hiszen abbol annyi lesz mint a sár.
    Az meg ha egy op gearos kettétép egy casual játékost , hát istenem azért szopott napi 8+ órákat akár hogy ezt megtehesse.
    A másik (kicsit off) lassan már minden szar cuccra pvp statot aggatott nc ami megint kész röhej.

  11. madness….

  12. xerb: szvsz azért szopjon az ember 8 órát, hogy ügyesebb legyen, és jobban kiismerje a kasztok képességeit, ne azért, hogy +70% handicappel induljon a másik ellen gear miatt. Nyilván gear különbségnek lennie kell, de pofátlanul nagy különbségek vannak egyes itemek között. Akár ha egy hasonló erősségű extendable vs simát nézünk.

  13. Sokan elfelejtetek egy apróságot!Ezek csak bossok és mobok droppjai,az imba cuccok még mindig nem droppbol jönnek!!Viszont,aki most kezd el játszani,annak pvpben esélye sincsen a többi ellen,ennek nagy elönye az encsizés lesz,mert most jelen pillanatban katasztrofa szinten van az egész,10milla egy encsistone amivel lehet plusszolni,és h mindened 15ös legyen,több100 kell belöle,tehát ez a dolog igazábol ezen fog javitani szerintem,és még mindig nem az overgear pvp cuccok ezek!Tehát ezzel semmi baj nincsen,annyi h aki késöbb kezdte feltud zárkozni,illetve kicsit normalizálhatja az encsistonok irrális mostani árát,semmi több nem lesz itt hidjétek el.

  14. Startkor senki nem indult handicappel , de inkább nem folytatom 😛
    Mindenkinek full anuhartot és tl fegyót!! 15re encsizve persze! a többi cucc meg megy a vendorhoz 🙂

  15. Az én elvem az,hogy mindenkinek minél elöbb meglegyen a tuti gearje,és aztán egyenlö esélyekkel mehessen a pvp,ne pedig a gearrel kelljen baszakodni,hanem lehessen folyamatosan farmolni az enemyt,mert most az megy,hogy honapokat szenved az ember egy jo gearert,és alig van mellette rendes szorakozás,mert mindig csak a cuccot kell hajtani.Most legalább ez ad majd egy kis könnyitést az encsizéshez meg h ne kelljen 55ön kék szarokba rohangálni,de az end gamet nemfogja zavarni igy,mivel nem a legjobb cuccok ezek,tehát még mindig lesz kihivás ebben,de persze egy Ncs foszer nemrégen azt merte mondani,hogy ezentul craftbol jönnek majd a legjobb cuccok,tehát nem is ismerjük a változás teljes részletét,kár elöre rinyálni bérmiröl is.

  16. Nem jól fogalmaztam ezek szerint. A handicapet úgy értettem, hogy szerintem nem fair, hogy akinek több ideje van, az irreálisan rohadtul nagy gearbeli különbséget tud kialakítani (full +10/15 pvp). Ami fair lenne, az az, hogy mondjuk minimális statkülönbség legyen top pvp és top pve cuccok között, a pvp% bónuszok legyenek meg, és ne lehessen instából szedni a pvp geart (viszont pvp-ből jöjjön gyorsabban). A world droppok rate-je valóban nem kell hogy ekkora legyen, instákból viszont a legnagyobb rakás szar amit láttam, hogy kienged loot nélkül.

    Rövidebben, én úgy gondolom, hogy nem a játékidőnek, hanem a játéktudásnak kéne mérvadónak lennie elsősorban pvp-ben, és az überkockáknak apró boostok. Legyenek jobb potijai, legyen több pénze enchantra/godstone-ra/buff scrollokra. És persze, legyen rohadt ügyes a karijával. (mint amire van példa néhány korrekt pvp videóban)

  17. Csak tisztázásképpen:
    – Október 4-én ment PTR-re a ‘Golden Déva Szindróma’ patch.
    – Október 6-án már ment is élesbe!

    A fentebbi screenshot már liveon került rögzítésre.

  18. Igazából jobban belegondolva nem akkora hülyeség a dolog. Miért? XY Jóskapista kimegy a fos kék cuccában grindelni. “Minek mennék akár a PVP közelébe is, úgyis elkenik a számat ilyen fos cuccokban.” alapon. Viszont így most relatíve hamar kiszedi a _relatíve_ jó cuccokat (anuhart pl, ami azért közel sem a legerősebb szet), ami után esetleg elgondolkozik azon, hogy ugyanmár, agyoncsapnék egy asmákot.

    Akár lehet pvp élénkítő hatása is. Sőt. “Napi 2 órám van játszani. Egye fene, lemegyek DP-re, csak esik valami.” Ez tetszik.

  19. Sziasztok,

    nem vagyok egy koreai nyelv guru, és nem ismerem a kép forrását, de szeretném megjegyezni, hogy gondolom a koreai nyelvben is úgy van, hogy ha valamilyen szó karakterei ugyanazok, ugyanazon sorrendben, akkor az ugyanaz a szó, és ha valakinek éles szeme van, rengeteg ismétlődés van, ez simán lehet egy chatbe összevissza linkelt drop. Vagy tévednék?

  20. Szerintem egyrészt hülyeség az, hogy egyenlő esélyek mert nem mindenki nolifer… Igen is legyen kihívás, legyen egyedi ha valakinek megvan vmiből egy full szett amit feltehetően nem 2 nap alatt szedett össze. Másrészt enchancement stone-ok árára kedvezően fog hatni, ez mondjuk nem rossz. Bár szvsz inkább betehatnének egy random enchi rewardos dg küldit.
    “Akár lehet pvp élénkítő hatása is.” -> PvE moar: ohh full 55 sárgában vagyok, most aztán odacsapok -> wtf? 40 ap settes n00b leölt 2sec alatt én meg meg sem sebeztem?! -> QQ, PvE moar, ragequit, nerf PvP set petitions (nem vicc, volt már ilyen!), PvE 4life (siegek alatt is ofc). Értem hogy értetted, csak a gyakorlatban ez pont fordítva fog elsülni szvsz.

  21. Nem, sárgával kezdõdik minden sor . Akkor írodik ki így ha a mapon valaki kapott sarga lootot.

  22. Az Anuhart Set-et ne sajnáljuk már senkitől, kb annyit ér mint amennyit tenni kell majd érte, PVE setből még mindig a Fenris/Miragent az ami ér vmit (ehhez pedig még mindig kell grind,mázli, etc), a többiben ugyan arra a sorsra jut, mint a kék/zöldben. Chicconak megjegyzem, hogy ha két fullosan gearelt csapat találkozik ott is ugyan annyi ideig tart(20-30sec) a harc , mert abszolút nincs arányban a jelenlegi dmgout a HP barokkal. Pont arra lesz jó amit Darkspell írt, talán többen merik oda tenni magukat egy-egy PVP szituációban, szóval összeségébne jó lesz ez.

  23. Szergely,valaki ne azzal tünjöm ki,ne azzal legyen egyedi,hogy van ideje kifarmolni minden atomtáp cuccot,hanem abban,hogy pvpben mit teljesit,hogyan bánik a karijával,ne az itemfarmrol meg a bemákolásrol szoljon az egész,mert sajnos akármennyire is szeretem aiont,pont ez a gennye,hogy a cuccok…Akinek nincsen napi 15 órája kockulni,az kb neki se lásson pvpzni alapon megy most.Az idö nagy részét azzal tölti az ember,hogy instázgat,szerzi szépen lassan a cuccokat,ahelyett menne pvpzni és szorakozni,pont az ellenkezöjére megy el a legtöbb idö,és ez nagyon nincsen jol.Ha minden nap kiesne 1-2 arany cucc,lehetne encsizni stb,az semmit nemboritana fel,az abysscuccos embereket ilyen szettben ezután sem lehet majd megölni,de még is,egy kis lendületet adna!

  24. Kár hogy már majd minden pve szaron van pvp stat.
    Minap dobtam a hátast mikor csajom mutatta sr-setjén van 12% pvp , imbalol, azt van vagy 20 killje.
    Haver kiszedett 40-re egy 30as sarga abyss setet 5000 killlel, közel azonos %-al bír.

  25. Mondom értem én hogy értette 😀 Az lenne a lényege a dolognak, hogy vmi alap geart hamarabb össze tudjon szedni az ember, amivel elkezdhet pvp-zgetni. Csak – szerintem – ez nem így fog kinézni a gyakorlatban. Sokan vannak még abban a tévhitben, hogy fenris/miragent > all, pedig az is csak egy jó PvE set (egy fokkal jobb az anuhartnál, nem is értem ezt a megkülönböztetést My :)) semmi több annál. Tény, hogy bizonyos classoknak megfelelő solo PvP-re, de group PvP-ben meg csodálkoznak, hogy szétrobbannak pillanatok alatt, mert nem lehet kihealelni 😛

  26. SR seten PvP def? oO

  27. Aww, nem ugyanaz a 2 stat sorry 😀

  28. @Mynameis: én is valami hasonlót várok a droprate emeléstől. A több arany cuccból fakadó önbizalom növekedést, meg egy kis sikerélményt, hogy ne mindenki a jól bevált és bejáratott, unalomig kiismert instában töltse minden idejét, hanem mass pvp-vel amire ez a játék ki lett találva elvileg, nem?

  29. Bocs , csajom bevitt a málnásba, most kerestem rá :S

  30. Szerintem enmity boost az a pvp def….:)

  31. Amúgy nincs mit fényezni a dolgon a dropp itemek és ap itemek megszerzése között annyi a különbség, hogy ap itemekhez AKÁR pvp-zhetsz is…

  32. Azaz csocsi 🙂

  33. QQ moar! Ez a peccs végre új értelmet ad a játéknak, nem lesz vágottszemú grindfeszt a gearért! fuckyeah!

  34. Nem vágom ezt a rinyálást amit toltok itt az új rate miatt. PVE moar, and ? KB 8 hónapja szopok a Betoni fegyómal, 8 fenris try ment a levesbe, igen 8db, összes craftom besült a 2. fázisban, 1 rohadt fegyó drop-ot nem kaptam még soha. Mi fog változni? Lesz végre talán egy jobb fegyóm, amivel lehet is valamit kezdeni PvP-ben… Ígyis esélytelen leszek a +15-os PvP huszárok ellen, de legalább nem 3 shootból kap le egy xaros ranger a fort előtt, lehet ki bírok majd 5 lövést is, mi fog változni? Semmi, viszont az összes enchant huszárnak olcsóbb lesz a stone, akkor most miért is fáj ennyire a nagy PvP arcoknak ez a rate emelés? Komolyan nem értem… Több ellen, olcsóbb echant, moar PvPvE.
    So, én személy szerint örülök ennek a rate növelésnek, előre sírni valami miatt meg nettó bullnyerk QQSource szinvonal szvsz.

    ui.:
    Igen tudom, miért nem szedtem ki a 40-es AP setet, meg vehetem volna már 3db fegyót is a craftok árán, de ez van, noob vagyok.

  35. Én csak azt mondom vannak fontosabb problémák a droppratenél 🙂 De ezt nyilván jobban tudják NCSoonnál, szóval kár is ezen vitatkozni 🙂

  36. Amugy T,viccen kivül tényleg nemértem azokat az embereket,akik fenrirt vagy miragent csinálnak:D PvPre nem egy atom-kemény cucc,pveben viszont minimálisan marad el töle az anuhart,akkor már jobban megéri azt kifarmolni,ott még legalább más fincsi dolog is eshet…,és a fenrir ha szerencséje van az embernek megáll olyan 60millába,de amennyit kell vele baszodni,meg a sok mani,annyibol inkább kifarmolom-plusszolom az anuhartot!Mindennap megy az ember egy A rankot,pár háten belül(akár gyorsabban mint a fenrir) kilehet szedni,és nagyon jo cucc,és még sokkal szebb is!:) Összességében nem rossz a fenrir,de annyit nem ér meg,amennyibe kerül.

  37. Hát ez érdekes lesz. Gondolom a droppok recik voltak, meg pár flux, ami nem baj ha esik. Az se gond, ha az insta végén a boss a “nem-tradelhető” cuccokból azért legalább egyet kidob. De a world bossok??? Miért? Azonkívül ha ez érinti a 2.0 területeket/instákat is, akkor tényleg kiégés. Az igazából nem zavar, ha egy kezdő kari kiszedi egy pillanat alatt az Anuhart szettet. Ez van, meg még lesz is ilyen. Mondjuk én nem szoptam vele, mert belegondoltam a korábbi insta drop statisztikámba, ami konkrétan konvergált a 0-ához. Úgyhogy inkább fenrist raktam. Ettől független a patch akár még jó irány is lehet, de ezt majd meglátjuk. Az biztos, h nekem semmi kedvem instákban szopódni folyamat valami szar cuccért, pláne nem AP gearért. (igazán kivehetnék) Az is biztos, h ha most lemegyek egy instába random partyval, akkor a party kb fele kék vackokban van, betonival lv52-54-en is. Aztán meg van az, hogy ha valaki PVE-zni akar, hát hajrá. Lesz is neki PVE gearje gyorsan. És aztán? Nem lesz neki mit PVE-zni, és vagy kiég a haszontalanja, vagy rájön, h a PVP sokkal mókásabb, és még szar gearje sincs hozzá, úgyhogy mehet a buli. (és akkor talán nem lesz tele az lfg instás hirdetésekkel, miközben a balaurea fortressünkből galambdúc lesz)

  38. Hehe, 5 hónapig toltam DP-t premade pt-val, heti 4-5 runt, eddig juttotam vele, mostanában havi 2x-3x lenézek, ennyit DP-ről.
    A fenril/miragent-ből a fegyó ért valamit, illetve ha a full statokat nézem, fegyóval, akkor több pontban is jobb, mint az Anu. Hogy miért mentem rá 8x? Jó kérdés, nagyrészt daccból, h most már csak azért is, mert olyan nincs, h egy buta játék ennyire szopat, de van 🙂
    Utólag már könnyű okosnak lenni, de ha kiszámolod hány run-t letoltam(95%-ban rank A), és ehhez hozzáteszem, hogy egyetlen gold anu csizma eset hozzám, akkor nem is tudom mi is lett volna a jó megoldás. Talán több mázli a fenris-el, vagy a dropokkal. Fene tudja, ez van, van minden setből 2-3db-om, nem viccelek pl.:van 6db arany csizmám…

  39. csocsi, én 50ig kék/zöld vackokban voltam, de ezt te is tudod. 50en meg vmi kell. DP-ből nekem sok run alatt asszem 2 kék kiegészítő esett. (1.5) Szóval nem láttam értelmét. A fenris meg frissebb lágyabb jobb. Akkor is. Meg a craftot leszámítva biztos. Azon kívül meg ilyen questek, h beszélj 6-7 npcvel.. hol nehéz az? Lóvéba meg sok, de kb én voltam a szerver legnagyobb csórója, mégis meg tudtam oldani. Az tény, h most nem állnék neki egy 50es szettnek, amikor van 55 is. Most tényleg egyszerűbb az Anuhart.

  40. Márpedig mi a mostrol beszélünk,de persze ez az anuhart dolog is mák kérdése,de én még nemmentem DPt ugy,hogy neesett volna vmi arany vkinek,de mondjuk engem ezek a dolgok sosem hoztak lázba,only pvp,faszt kezdjek egy fenrirrel??:DD

  41. Kend a hajadba! 🙂 Aztán nyomás pvp-ni a variddal a kék szutykaidban! 😀

  42. Haaahaaaa

  43. Mert pvp-zni csak full sárga pve szettől lehet!!!11!11111

  44. Ez így van!!!11!!egy!!egy

  45. Én is ugyan így vagyok. Fenrir 7x non procc volt. Anuhart valami 70 runból sikerült kiszednem az assa kardot +2 temp szettdarabot. Közben komplett szetteket láttam elszállni más kasztoknak csak temp nem esett 😀 Így eluntam és elkezdtem a pvp szettet kiszedegetni ami atom biztos. Newm kell hozzá se procc se drop rate, csak színtiszta ap gyűjtögetés (pvp+farm) és medál vásárlás. Egyetlen bajom van vele, hogy nincs rajta + agro, így mégis csak ki kellene szednem legalább valami pve szettet, ha instába akarok nézni. Más kasztoknál pvp szet tökéletesen jó szerintem pve-re is.
    Máshol írtam, engem meg nem zavar a dop rate emelés 🙂 Jöhet nyugiba 🙂

  46. No, akkor essünk neki:
    – a fentebbi screenshot az invenről van, az egyik játékos töltötte fel. Egyébként teljesen egybevág a tényekkel, a srác linkelte a profilját is, ráadásul a commentekben hasonló tapasztalatokról számolnak be, tehát semmi okunk nem lehet photoshopolásra gondolni.
    – Mivel a sorok sárgák, ezért ezek rendszer üzenetek, tehát nem abból számaznak, hogy egymásnak linkelgetik a dolgokat. Persze ezt is meglehetne csalni, de nyilvánvalóan nem ez történt.

    A felsorolásban én egyetlen receptet sem láttam, persze lehet hogy van. Az hogy sok lootnak hasonló a neve az azért van mert egyrészt koreában más az irásrend, másrészt meg valóban nagyon sok lootnak a nevében sok hasonlóság van. Itt gondolok pl a fegyver vagy armor típusra. A Chain az minden chainnél általában chain, márpedig az irásrend miatt az előre kerül. Ugyanígy a fegyver típusa is, lásd bow.

    Csak egykét példa:
    은총의 장궁 – Bow of Grace – PowerBook link lvl45-ös arany bow,
    은총의 가죽 신발 – Grace’s Leather Shoes – PowerBook link – lvl45-ös arany bőr csuka

    Azok a sorok amik így kezdődnek: “명인의” azok a fluxok. Tehát a 38-ból, ha jól számolom, akkor 23 flux jöttbe, szóval azért jött rendesen értékes loot is 🙂

  47. off:
    Hát ha még van ős variance-os, talán emlékezhet, h anno nekem is ennyi arany lootom volt thebomoson :P:P:P:P
    on:
    nekem tetszene az ekkora loot novekedés, talán “balance-osabb” lenne a pvp, vagy inkabb azt mondanám, hogy sokkal aprobb dolgokon mulna, pl skillek sorrendje, helyezkedés, mint pl. a gearen.
    remélem még az idén visszatérek 🙂

  48. Meno,a flux is nagyon drága,ezért is örülök ennek,mert visszaesik majd az áruk,és jobban lehet majd craftolni az 50+os cuccokat,most már csak tényleg az idöpont kérdéses,hogy Ncwest képes egy ilyen lokalizácio szempontjábol abszolut 0 patchet is honapokig elhuzni,vagy belehuznak és megmutatják,hogy 2.0 ota amilyen irányt vett az Aion,azt viszik tovább,és pikk-pakk kiadják:))

  49. ► “ne a gear döntsön, hanem a skill” – akkor mindenkinek postázzanak ki lvl 30-40-50-55 egy pvp/pve “egyenruhát”?

    ► “akinek nincs napi 12h-ja a gép elött, annak is legyen gearje” – attól még a kockának 100x elöbb lesz lvl55 +15-ös pvp gearje

    A skillnek kellene pvp-ben döntenie legalább 70%-ban, igen. De, nincs lehetőség egyedivé tételre. Skillek fixek, stigma variációk csak a custom-ok, de ha már chainben gondolkodik az ember akkor az is kötött. Ha az a cél, hogy csak és kizárólag az egyén személyes teljesítménye döntsön, akkor lenne 1 class, 1 adott skill sorral, 1 gearrel.

    (UI.: a dropp növekedés minden itemre vonatkozik? ergo craft matokra… ► bbbs-t is fosni fogják azok a nyomorult balaurok, amiért egyesek eddig heteket-hónapokat szenvedtek/rage quitteltek?)

  50. A legnagyobb gond ezzel az, hogy a craftot szépen lassan totálisan lehúzzák a retyón. Mi éri meg? Alkemi a poti/scroll miatt és cooking a kaja miatt. Az összes többi csak pénznyelő.

Comments are closed.