header image
 

G4G akció pólóra, gamecardra és alapjátékra is!

Át is adnám a szót korábbi versenyeink fő támogatójának: (lehet megint kéne csinálni valami versenyt… olyan régen volt már)

“Szeretnélek tájékoztatni az Aion játékkal kapcsolatos újdonságokról, akcióról.
Három új modellel bővült a J!NX Aion kínálata.

http://www.goodsforgamers.hu/index.php/aion.html
Valamint a nálunk készleten lévő Aion gamecardok és alapjátékok most 20% engedménnyel kaphatók.  http://www.goodsforgamers.hu/index.php/aion-akcio.html

Körbenéztem a hazai gamecard lelőhelyeken és most a g4g-nél potom 800 HUF-fal olcsóbb a 30 napos gamecard mint úgy általában. Tudjátok, hogy nem nagyon szoktam itt a blogon (meg úgy egyébként sem) teleszélszelgetni, dehát a ‘nálunk készleten lévő’ felkiáltás miatt és rohannék lerabolni készletet, pláne most, hogy az euró sem áll annyira fényesen…

~ by Menorel on .

Aion

36 Responses to “G4G akció pólóra, gamecardra és alapjátékra is!”

  1. Nekem az alapjátékot sikerült megvennem 2 hete 5500ért (kiszállítással együtt) a zavvi.com oldalról, szóval elég drágán adják.

  2. A 60 napos gamecardot is olcsóbban be lehet szerezni a livekodok.com ról. Ráadásul az alapjáték most a CD galaxisnál 7 ezer forint szóval nem olyan olcsó.

  3. 60 napod gamecard a gamecard.hu oldalon 5990.- szal van olcsobb 🙂

  4. Nem pont témába illő:

    Örüljön és sírjon mindenki, ki-ki kedve szerint. A Perento szerveren Asmo oldalon a Chronic légio megszünt.

    /Transzfer barbik haza!!! 😀 /

  5. Oks, ezek szerint van olcsóbb is 🙂

    Mala: wtf? oemdzsi. Részleteket meg lehet tudni? Bár az a tény hogy a térképen mindenféle ‘BeHappy’ feliratok vannak persze sokat elárul. Ezek szerint a Spatalos nem tud nyugodtan megdögölni, biztos ami biztos magával rántja a többi szervert is.

  6. A vezetőség elvonult wowozni. És mivel a siege irányítás is Chronicból történt, ezért az is megszűnt létezni, ez már érezhető is. Afternoon Delight effect.

  7. Úgy tudom Telemacso asmók is fontolgatják a transfer lehetõséget 😐

  8. Kérdés hogy hová? 😀 És minek? 😛 Egyszerűen több az elyos játékos, ezen nem lehet változtatni.

  9. Vasárnap 10-es ostromon is látszott már, hoy a Perento Ely kapott egy szép Spatalos koksz fecsit. Jól kigyúrt piros ponthalmaz inzultálta Krotant (Bee nyanyi meg egyeéb Spatalos desszant egységekkel támogatva). Közbe nyakunkba kaptuk DG-t (3 erőd támadható, miért is ne az egyetlen asmora menjen rá az a flancos talicska). Már a lov lvl vegyes tartalék is bevettük, de az is kevés volt 🙁

    Innentől kezdve pedig, hogy a Chronic-ból érkező lebeszélt irányítás megszünt nem tudom mi lesz. De szívesen jöhet az összes asmo erre a szerverre, legalább itt meglegyen a zerg erő 😀

  10. Úgy tudom német szervereket akarják megcélozni 🙂

  11. Ezért kár transferekgetni,mert igy folyamatosan változik a helyzet mindenhol,nem is értem minek engedi Nc,neki kellett volna “összeszedni” a játékosokat normálisan,és semmi transfer,mert a játékosok maguktol olyanok mint a birkák sajna.Telemacson is tök jol alakult a helyzet 2.0 után,tök kiegyenlitett lett szerintem a 2 frakcio,alig volt picivel több elyos,erre mindenki jöhetett-mehetett a szerora,aminek az lett az eredménye,hogy egy nagyadag elyos megjött,pár asmo elment,és megint a szokásos nota elöröl…Ráadásul a játékosok is megcsinálhatnák azt,hogy ha már ennyire nincsen balance,akkor a fortresseket felosztják ,Divinét is néha engednék a másiknak befoglalni,hogy tudjon menni mindenki instázni,de ez nálunk nem fog müködni mint koreában,mert sajna a pénisz mérete a fontos,és ugyan nem tükrözi a tudást,de sok lúd disznot gyöz alapon befoglalnak mindent,a másikatb teljesen lehetetlenné téve,mivel ök maguknak kifarmolnak minden abys itemet,a másik meg röhadt nehezen,mivel a tulerö miatt pvpböl is elég nehéz APt szedni.Bár 2.0 után sokminden “meggyogyulni” látszott Aionban,de sajna Nc továbbra sem tesz semmit a balance érdekében

  12. +1 Csocsi
    Én ott voltam a régi Castoron a kezdetetktől, látam, ahogyan az Elyos(featured by Eleven ‘n’ Disco etc…) minden este felmossa a padlót az Asmokal. Aztán jött a banhenger és a sorozatos ragequit az Elyos oldalon és láss csodát az Asmok új erőre kaptak. Egyre több volt a kék spot a térképen. Nem állítom, h a kettő között ok és okozat összefüggés van, de látványosan felfejlődött az Asmo oldal. Teltek-múltak a hónapok és a server szépen lassan a kihalás szélére került, sok ismerősöm is ott hagyta, mert rohadt unalmas volt, ez tény.
    Aztán jött a merge, első este az Elyos kb 5 perc alatt foglalt 2 lower fortot, a server meg majdnem elfüstölt olyan server oldali lagot produkált, de mind1 is volt némi fight újra. A transferekkel nagyából újra helyre állt a balance, volt értelme siegere járni újra. Ha itt ezen a ponton lezárták volna a transfert, minden irányút, akkor most max a Spalta lenne ebben a helyzetben, de nem ….
    Közben volt egy rövid fellángolás, ami nagyban köszönhető annak, h valami e-pen mérés miatt összekaptak elyos oldalon páran, így távol maradtak a siegektől.
    Végül az elmúlt két hétben helyre állt a világ rendje ismét, megvolt a nagy összeborulás az Elyos oldalon, még több Elyos jött a Spalta-ról, most kb az van a serveren, amit az Elyos akar.
    A probléma az, hogy ez már nem csak a telemókus meg a spalta problémája, az eddig kvázi balance közeli Parento is kapott egy kis Elyos erősítést, így ott is kezd az Asmo szopó ágra kerülni.
    Igazából a probléma nem a Fortokal van, jó kk buksz egy instance-ot upperben, ám ha a saját területeden sem tudod megtartani őket, akkor bukod BT is, ami viszont kellene ugye pl.: az utsó stigma slothoz is. Tehát a szopó ágnak nagyon nagy a büntetés, elvágnak az új content felétől.
    A telemókuson a helyzet elég xar atm, már ha asmo vagy, a szombat esti siege alatt 51-55-ben kb 400 online játékos volt, ennek kb a fele volt a siegen, míg elyos oldalon (adatokat az egyik ismerősöm szedte össze) 51-55 – 856db, ha ennek csak a fele megy el siege-elni, a többit ki lehet számolni.
    Ja el lehet transferelni, ahogyan Wolfi akar (rofl mr. Pvp), de hová? Minden serveren ugyanaz a xar van, egyszerűen több Elyos van, mint Asmo, főleg, ha nyelv területekre bontjuk a kérdést, ez van… Illetve, ha egy serveren elfogy az Asmo, akkor az Elyos is elfog fogyni, ha csak nem a PvE a cél a Balaurok ellen, so én nemtom mi fortyog az NC üstjében a probléma kezelésére, de szvsz,
    vagy újra osztják a lapokat és szétválogatják kézzel a játékosokat/legiókat (pl.: nap/AP gyűjtés alapján), vagy hamarabb megdöglik az egész, minthogy megjelenne a GW2.

  13. Az a baj,hogy nemtesznek semmi annak érdekében,hogy az emberek ne galambkarikat inditsanak,hanem asmot.Most ez ugye teljesen izlések és pofonok kérdése hogy kinek melyik oldal tetszik,de egy kis ellenreklámmal lehetne ezt picit variálni.Eleinte nem volt több elyos kari,csak mivel a balanceok néhány szeron pár “frontember” kiesésével egész hullámot inditottak el,és a játékot abbahagyok közt egyre több lett az asmo,igy most eljutottunk erre a szintre,ahonnan még nincsen minden veszve,egyszerüen a transfert meg kell oldani,illetve korlátozni minden szerveren az elyos karik kreálását,mert csak drasztikus modon lehet helyreállitani a rendet.Amugy a fortresseket még nagyivben le is ……,de sajna a mass pvpt is hazavágja a balance hiánya,mivel nemtudunk akkora eröket felvonultatni,amin netudnának átmasirozni az elyk

  14. Érdemes megemlíteni, hogy hétvégén spataloson komoly erőt mutatott az asmo oldal. Szombaton elyvel megvédtük mirent a balaur támadóktól, majd átreppentünk asteriába abban a hitben hogy félkézzel visszafoglaljuk asmóktól. Ehhez képest komoly védelembe futottunk bele, simán megvédték, mert az ely támadás nem volt elég szervezett.

    Vasárnap krotant akartuk visszafoglalni balauroktól, szokásos gyülekező hellfirenél, majd megindult a csapat krotan felé, amikor is a hátunk mögött vörös lett a radar, asmo megpróbálta HF-t megszerezni, kb 15 perces valódi pvp folyt ott, bármennyire is hihetetlen. 🙂 HF megvédése után krotannal voltunk elfoglalva, közben asmók majdnem befoglalták mirent, az utolsó pillanatban sikerült hátba kapni őket a krotanból átérkező ely sereggel és HF aktiválásával megtartottuk mirent is. Ezzel együtt a hétvége talán fordulópont spataloson, komoly és szervezett asmo erők jelentek meg, melyek alsó abysst és asteriát könnyedén megvédték az elvileg túlerőben levő elyktől. 🙂

  15. Vagy ez épp arra volt jó hogy méginkább demoralizálja az asmokat ..” mi megpróbáltuk, de ezegy nagy szívás” és mégis inkább a pve/transfer/qute mellett döntenek.

  16. _T_ ,az Elevenes idöszakra én is emlékszem,de akkor nem volt még ely tulerö,csak eleven bottal felhuzta a kariját,és addig mig asmo oldalon a legmagasabb player is max 40 volt,ü már 50en szaladgált fulll miragentben:))Jott a siege time,elöl Eleven,és egyszer nemtudtuk megölni,mert kihealelték állandoan,egyszerüen nem volt asmo aki sebezze a max zöld gearjében a fullos gladit:)) És egymaga rommá vert mindenkit szinte,de hát hamar vége lett a románcnak,mert Eleven bácsi kicsit feltünöen botozott,és hát nem volt mitt tenni,hálisten jött a ban,aztán visszakapta az assot,de sorcit kezdett,de addigra már asmok is felfejlödtek,és bizony Eleven papa sokszor megborult 1-1 ütközet során:D Szerintem ettöl el is ment a kedve hogy már folyton kikap atom gearben is,vagy nemtudom mi lett az oka h hálisten abbahagyta végleg:D Amugy grat a spatalosos asmoknak!

  17. Ah jezus mennyi helyesirási hiba..:DD

  18. A sok quithez hozzájárult a rengeteg PvP nerf az amúgy is gyenge PvP content mellé és az eszetlen sok siege is. Perenton eddig úgy nézett ki egy siege este, hogy 8-tól dg rush (avagy krotan “védés” max 15 percig és aztán egy valóban gyors dg), 9-től gelkmaros “védés” (silentra exit campelése elyos reményében, vagy jobb esetben balaur irtás, ha jött a dg, de ilyenkor is 40 perc eseménytelenül afkolással telt) majd még nem ért véget a “siege” balaureában, de már ment a recruit a 10-es ostromra ami 1 óra tömény unalom és afkolás volt. Erre feloszlanak a nagyobb légiók, a siege vezetők angolosan távoznak és egészen véletlenül 2-3szoros túlerőben megjelenik az elyos és elmos mindent 😀 Node mindegy is, dg és napi questek erejéig beloggolok még, kicsit elment most a kedvem az egésztől.

  19. lehet így is értelmezni xerb, de az tuti hogy az ott levő asmok aratták az AP-t a sokcsillagos elykből, és sikeresen befoglaltak és megtartottak egy felső fortot, tehát volt ott sikerélmény is imho

  20. Az a baj, hogy minden igaz abbol amit Szergely mondott..:S
    A 8 órási ostrmonak meg a DG is nagyon betesz, mert mindenki oda megy inkább.

  21. ez motiváció és szervezés kérdése, a mi légiónkból szinte senki nem megy 8-as dgre, 8-tól 11-ig siegelünk

  22. Ez nálunk is így volt, csak az afkolásban sok motiváció nincsen ugye 🙂 Most meg kb az lesz, ami eddig ely oldalon volt perenton, b.szunk menni…

  23. Heti 1-2 siege bőven élég lenne abyssban, nem tudom miért kell ezt ilyen szinten erőltetni.

  24. “G4G akció pólóra, gamecardra….” WTF?! Kit erdekel az? 😀 Csinálunk mi offtopicot a postokbol mindig =)

  25. Igen, mindig ez van, próbálunk témánál maradni, míg valaki fel nem vet egy off témát és elszabadul a az off-pokol 😀
    De ez a pólós dolog is nagyon izgi meg minden 😀

  26. Áh de szar ezt olvasni, elveszitek a kedvemet a játéktól 🙁 pedig lenne mert én nagyon szeret(t)em az aiont de egy idő után elvész az értelme, ha mindenki abbahagyja melletted és nincs kivel játszani, wowhoz már nincs kedvem 5év után, Tera még nincs..

    egyébként telemachus elyos oldalon igencsak vannak a kezdő területeken, nemtudom ez más szervereken és asmo oldalon milyen..de itt van bőven utánpótlás. Fura de énis elyost kezdtem pedig asmokat sokkal jobban szeretem, jobban tetszenek a területeik de fogyó arányok mellett nem látom értelmét azt kezdeni és az ilyen, ehhez hasonló commentek olvasása még inkább elterel az asmo oldaltól..
    De ha megfigyeltétek már minden az elyos oldalt reklámozza, akármilyen trailert, patchvideót, plakátot, újságcikket láttam mindig az elyos oldalt mutatják.

  27. Nem hiszem hogy “számok”-ról kéne beszélni, mert annak nem sok köze van balanszhoz. Mit tud kezdeni 40db kék-zöld cuccos játékos egy szervezett, jol gearelt (abyss setes, legroszabb esetben is mira) ally ellen? Hát bizony semmit. A probléma ott van, hogy mivel az aktív játékosbázis alacsony, ezért 1-2 légió már el tudja dönteni egy siege kimenetelét. Ezek a “toplégiók” jobb esetben mindkét oldalon megvannak, még jobb esetben kb azonos erőt képviselnek. A probléma forrása véleményem szerint az volt, hogy spatalos asmo oldalon ezek a légiók a sorozatos kudarcok után feladták a dolgot, és könyebbnek gondolták a költözést. Az NC pedig hagyta; és ez volt a hiba. Innentől kezdve, a balance kérdést egyedül is befolyásolni tudó toplégiók, egyenlőtlenül oszlottak szét a szervereken, és rohanva a pvp content után olyan nagy egyenlőtlenséget hoztak létre amin egyetlen egy módon lehet változtatni: fel kell gearelni azt a sok kék-zöld emberkét akikről az elején beszéltem, olyan ruhába amivel legalább esélye van pvp-ben az ilyenek ellen: http://uk.aiononline.com/livestatus/character-legion/search?serverID=34&charID=474486

    És ezt várom a 2.1-es patchtől… Geart kapnak azok a “számok”.

  28. Hmmm, egy siegen ez nem feltétlenül van így Grumpy, max ha tényleg próbál az ember taktikázni és külön feladatokat adni egy-egy alliance-nyi embernek. De a csata “magjában” csak a létszám és az utánpótlás gyorsasága számít(kisk). Akit egy 500 vs 500 szituációban kitargetelnek az meg is hal, legyen az Huka vagy bárki (jó mondjuk Vipu azt is túléli). De a többiben legyen igazad, hisz nem csak a siege-ről kéne hogy szóljon a játék. Engem meggyőztél a high drop rate létjogosultságáról.

  29. Én úgy vettem észre a siegen, hogy nem csak a létszám hanem a kasztok eloszlása is fontos. Meg a transformok száma. Telemakkoson jött az elyos amőba siegelni, elől 2-3 transformmal. Kb levert a governor tank egyedül mindenkit. Akkor felmerült a kérdés, h miért nem transformálódik nálunk senki?
    Hát ezért: http://uk.aiononline.com/livestatus/ranking/playerlist?serverID=32&race=1&option=all
    Az első 10-ből 3 nincs is légióban, és az egyik a governor. Aztán van pár nevesincs légióból származó, akiket sosem látni siegen. A többiek közül meg egy részének olyan szar cucca van, hogy majdnem mind1, hogy tolja-e a transformot, vagy sem.
    Ennyit a pve-ből szerzett AP jótékony hatásáról. Volt túlerő meg minden, de volt elszántság is, szerintem hazai pályán megoldottuk volna a dolgot, de az tényleg túlzás, h egy transformos tank szétverte az egész asmo csapatot. (képletesen értve, ő csak megfogta az embereket, a mögötte érkező sereg meg ledarálta.) A kasztoktól meg megint csak sok függ sztem. Én legalább is a gladival sok mindent nem tudok tenni siegen. Nagyon jó kari, ha push van, meg ha kisket kell leverni,menekülő csapatot megfogni vagy spotot tartani, de kb ennyi. Ha álló harcra kerül a sor, akkor vagy az van, h mire megütném az első embert, kapot 20 targetot, és nincs az a cleric team aki kihealelne, vagy messziről íjazok, ami lássuk be nem a fő profilom. A sin hasonló, gondolom a chanter is csak az offhealen van rajta. A tank fontos, viszont majdnem biztos, h lezúzzák, a kérdés csak az, h mennyi idő alatt. Szóval elbukják a siegre szánt AP-t, és részükről ennyi a push. maradnak a ranges karik, gyűjtögetik az AP-t, a többiek meg arra várnak, h a bátor tank behúzza az enemyt. Lehet, h nem ártana a melee kasztoknak valami siege területen használható ranges skill. Bocs az offért, vegyetek pólót! 🙂

  30. /*** Ez az üzenet bent ragadt a spam queue-ban, úgyhogy bumpolom… (Menorel)***/
    Yep, én se járok már siegre egy ideje, mert túl sok van és 1xűen u-n-a-l-m-a-s, vagy afk camp a fortban, vagy jön az Elyos és hozza Wipe-O-Hammert. Amíg rankban voltam(kb 1 hét:)) toltam a transformot, qrva sok AP elment a semmiért, pl.: normális healt sem kaptam, a 2. után meguntam mentem és megvettem a stigma köveimet és búcsút intetettem a ranknak.
    Esténként tolok egy DG-t meg néha elnézek a Gelk Siegere, ez kb el is viszi azt a tonna időt, amim van a játékra, illetve néha már kedvem sincs belogolni, nem szeretem a tök üres friend listem bámulni, meg a faxságokat olvasni a /3-on.

    @Csocsi, az x. ban után váltott sorci-ra, bár lehet az volt az első perma ban, de utána is sokáig zöld volt még az a térkép:)

  31. Ha már offtopic lett elmondom az én m,egoldásomat siegekre.
    1. a fortok méretét minimum a 3X osára növelni mert ezek nevetségesen kicsik és tényleg csak zerg re jó.
    2. a kapuk hp ját is meg 3X ozni mert mi ez h ott vannak a siege weaponok és semmit sem érnek mert 30 ember 5 perc alatt beveri a kaput.
    3. ne csak a kapukat lehessen lőni hanem a várfal más akár előre kijelölt részeit is. Akár bástyák is lehetnek amiben deffender fegyók vannak (a siege weaponokhoz hasonlóak)
    4. a fort falain álló emberkék +2 méter ranget kapnak és minden védő +5% sebzést és def et. (hazai pálya előnye)
    5. A főbosshoz csak úgy lehet bejutni h leütik a 2. kapu shield generátorait amik egy kisebb jól védhető erődben vannak egymástól távol (ha csak 2 erőd van a fort egymástól eső legtávolabbi pontjain máris sokat veszít a támadás az erejéből).
    6. a fortokban több szobában lehetne utánpótlás idéző ketyere ami x időnként mondjuk 10 heroic np-c spawnol le amíg be nem verik a ketyerét.
    7. a reward rendszert átszabni és egy időben kevesebb fortot foglalhatóvá tenni. pl 1 nap nirtoklásért 10 medalt kap a légió és a fort 3 naponta foglalható. Ez csak egy példa lehet ez így enm életképes.
    8. egy új opció bevezetése a nagyobb részvétel érdekében: egy npc-t kell berakni ahhol regisztrálni kell a külön jutalmakért ez lehet akár ap item medal vagy pénz. Ezt a jutalmat sikeres védés ill támadás esetén megkapja a játékos (értelmesebb mint napi 1000 kinah).
    9. és eza legfontosabb OPTIMALIZÁLNI KÉNE EZT A NYOMORULT GAME ENGINE-T.
    Ráadásul ha drasztikusan megnövelnék a fortok méretét akkor a bodyblock ot is be lehetne rakni amivel védelemnél a melle kasztok is nagyobb szerepet kapnának.
    Egyenlőre ennyi ha ezeket beraknák szerintem sokkal érdekesebb lenne a siege.

  32. Des, az sztem egáltalán nem akkora baj, hogy egy fortress viszonylag könnyen elfoglalható, mert egy szerveren, aholl egyenlőtlenek a viszonyok, szinte lehetetlenné válna a foglalás a gyengébbik félnek. Kicsit érdekesebb lenne viszont ha mondjuk 3 spot lenne, amit foglalni/védeni kellene egy időben. Amint mind a 3 spotot elfoglalta az ellenség, akkor nyílna ki a belső kapu a bosshoz pl. Kicsit Battlefield, de ott bevált. Ez így azért elég unalmas, hogy 300 ember egy targetet damagel és pl a kapu vissza sem üt, védeni meg csak ranges karik tudják. És a siege weaponoknak tényleg nem sok értelmük van, max valamennyivel hamarabb törik be a kapu. De a lényeg, hogy betörik, pont azért mert támadni minden kaszt tudja, védeni meg melee kasz nem nagyon. Amúgy szerintem már az is kicsit akciódúsabbá tenné a játékot, ha siege területen a ranged attackot feleznék. Több hangsúlyt kapnának a melee karik, meg nem lenne az, hogy egy ranger hide-ból kiszedi a magasabb rankokat a tömegből. …mert hogy ez a low rank öl high rankot, és kevesebb AP-t kap, az szép lenne, de nem működik. Az engine meg ja, rakás fos. Én siegen úgy tolom, hogy az asmo karakterek egyáltalán nem látszanak, a partytársaknak és az elyosoknak is csak a neveik, és még így is szaggat a gépem, pedig core2duo/radeon4850/2GB RAM/Win7_32b. Pedig ez a config a recommend felett van. Van amúgy valakinek olyan gépe, amin rendesen megy a siege? Min kellene bővítenem?

  33. Szvsz mindenen. De leginkább cpu c2d elég soványka már (aionhoz pláne).
    Sajnos nekem is akadás van sigeon.
    Ismerõs gépén shift+f12 használat nélkül 25 körüli fpsl láttam menni ,szóval van gép ami birja siget is =)
    Aszem valami i7 cpu + egy uj generacios nv vga van bent neki de pontos configot nem ismerem , hülyeséget meg nem akarok mondani hehe

  34. Nekem is szokta bírni a gépem 20-30 fps között full grafikon (árnyékok, élsimítás stbc)
    Config:
    Intel E8400 (step E0 ás maggal)
    4 giga ddr3 as ram (geil)
    HD5770 es videókari
    DE teszem hozzá ha durvul a helyzet akkor overclockolni kell a procimat meg a ramomat még szerncse h az msi alaplapom van mert csak 3 kattintás az egész és akkor a proci 3870mhz-n megy 1700 körüli fsb vel és a ramjaim is 1700 fsb vel pörögnek ekkor.
    De ez így akkor sem állapot h 180k-s gép kell hozzá és azt is oc-zni kell. Amúgy L2 ben ez a gép meg sem döccent siegen pedig 3x ennyi ember volt ot 60 fps volt a minium!!!! És közel sincs ekkora különbség a két játék garfikáfja között és itt nem mászkálnak hegynyi magas siege golemek sem és a heal effekt is jóval puritánabb az Aionban mint L2 ben és L2 megy a heal ezerrel.
    De ne egy 8 éves játékot említsünk Bad Company2 meg sem döccent az is fullon volt.

  35. A ramon gondolkodtam, mint bővítés első körben. Viszont E7600 procim van, ne már, hogy kevés legyen. Meg a HD4850 kártyát sem mondanám idejét múltnak. Amikor kijött az Aion (vagy a Cryssis), 4 magos procik már voltak, de a HD5xxx sorozat szerintem még csak készülőben volt, elterjedve biztos nem. A vicc az, hogy a munkahelyemen ilyen configon elindul a game, és tudok craftolni:
    P4 2.4/1GB Ram/Gf FX5600 🙂 asszem ez a minimum system req. alatt van. (városon kívül még egész tűrhetően megy is) Az otthoni gépem viszont a recommend system req. felett van, szerintem nem is olyan kevéssel. Amúgy közepes grafikán használom, nincs is semmi gond. Városban kicsit akadozós, meg balaureában. Ezenkívül siegen használhatatlan kb. A legújabb CoD full grafikán fut gond nélkül, és ez igaz a többi új játékra is, amiknek sokkal jobb grafikája van, mint pl. Balaureának. Úgyhogy sztem lenne mit optimalizálni.

  36. I5 3.7-re tolva
    MSI P7P55 Pro
    4GB DDR3 1333
    ATI4890 1GB @870/1050 OC nélkül

    Minden maxon 1680×1050 no AA
    Városon kívül, instában – 150fps körül, de pl.: KT-ben nem ritka a 250 sem, bár az ugye egy külön kicsi map, so nem releváns
    Nagyobb tömött városokban – 30-50fps (itt még nem kell a shift-f12, viszi simán)
    Siege (függően a tömegtől) – 25-40fps (shift-f12 alap a telemacsón)
    @Meno: thx:)

Comments are closed.