header image
 

Újabb reaktiváció

A karácsonyi reaktivációt követően igen hamar eljött az újabb játszási lehetőség azoknak is, akik nem rendelkeznek befizetett accounttal. Az NCWest Március 24 és Március 31 között egy egész héten keresztül biztosít reaktivációt minden meglévő accountra. A lvl15-nél magasabb szintű karakterek minden nap egy-egy friss survey-t kapnak, amibe természetesen apró ajándékok lesznek elrejtve. Rögtön az első nap (azaz ma) már át is lehet venni az Infinite HP potit és az papír repcsi emótot. De lesz itt még dobolós emót, platinum medál, sőt még újabb fura sapka is. Azok, akik befizetik a reaktivációnak köszönhetően az accountjukat (vagy már amúgy is be van fizetve), azok ráadásul a bolondok világnapján kapnak valami nagyon hasznos pet tojást és hozzá négy darab major ancient crown-t is. Nyilván nincs semmi összefüggés…

Nem ide tartozik, de azért illik erről is számot adni, ha már a blogon a postok száma egy alá zuhant havi bontásban: Az NCSoft mélyen a zsebébe nyúlt és 6,3 millió USD-nek megfelelő fizetőeszközzel támogatta a Japánban bekövetkezett katasztrófa elhárítási munkálatait. Erről részletesebb beszámoló itt találtok.

~ by Menorel on .

Aion

227 Responses to “Újabb reaktiváció”

  1. “te aki ezer éve nem játszottál” …egész pontosan 1 hónapot hagytam ki. 😛 Amúgy meg jól nyomtad, ott sunnyogtál a styxes party (inkább 1,5-2) körül hide-ban. Aztán meg csak annyit láttunk, hogy folyamatosan haltál, mert kiírta a rendszer… Volt némi mosolygás a csiszolatlan AP “gyűjtés” technikádon, de ilyen a sin-ek élete! 🙂 A 2nd zónát meg hagyjuk már, aki ott hide-ol a város kijáratnál és várja a questelőket. Bocs már, hogy behúztuk a fraget, és feleslegesen kellett kijönnöd hide-ból. Amúgy meg összesen 3an voltunk, a pet-et ne számold. 😀 A sorci shieldjével kapcsolatban igazad van, úgyhogy kapsz egy piros pontot. 😛

  2. Dejó hogy csak a hsz felét jeleníti meg 😀

  3. @Zender: Még egyszer: kétkezes extendable 7m. Úgy alakult, hogy tőlem kell megtudnod ;D

  4. Cence benned csak azt nemértem,hogy eleged van az 1 hites pvpböl(ami aionban is elég ritka,eddig kb 5ször fordult elö velem aionos pályafutásom alatt),és elmész egy olyan játékba,ahol szinte minden kaszt képes 1 hitelni:)) Persze lehet magyarázni hogy az erötöltös skillbe aki beleáll az meg is érdemli,de hát ez aionban is igy van,mákolni lehet csak ilyet…Amugy persze h nem isteniteni akarom aion pvpt,van hibája, de ahogy olvasom azért a tera félétöl még(egyenlöre) magasabb szinten áll,hiszen tera az,ahol még hallásbol sem ismerik azt h balance.Persze ettöl még lehet jo game,biztosan az is,csak ne vágj ide olyan dolgokat,ami erösebben jelen van a teraban!Amugy mostanában szerginek köszönhetöen egyre jobban érdekel a tera is,de azért nemvagyok vak,látom h még nagyon kezdetleges állapotban van,szoval majd nyugtával a napot,mert eddig max pár napot játszott vele pár ember,és igazán 2-3 honap után derül ki,h lehet-e benne mit csinálni.Én is remélem,h tera jo lesz mire nálunk kiadják,nemvagyok elfogult semilyen játékkal sem,de egyenlöre aion tökéletes pvp élményt nyujt,néha felkurom magam mert nemszeretek meghalni,de amugy én elvagyok:DD Ha lesz jobb,szo nélkül rerollolok másik játékba!

  5. nem tudok mit csinálni Zender, a ti tudásotok elött már honapok ota térdekel. Téged is megkértelek volna, ha játszanék még a játékkal, hogy tanits meg assassinnal játszani plz, mert fergetegesen láma vagyok, ti meg fergetekesen prok. Nem szokásom/unk campelni a falut, mindig elnézünk arra ugyanis az outposton szoktak lenni elég szép ranku emberek, rájuk ment mindig a suicide mission (igy öltünk már le governort is). bár nem nagyon érdekel, hogy konkrétan ti mit gondoltok. Hisz aki számít az mind tudja milyen assa is voltam… 🙂

  6. fincsi, mint már mondtam letettem a hittéritésről :). Az lehet, hogy TERA ban is jelen van az 1 hit, de a pvp nem fejezödik be mielött elkezdödne (aka Aion PvP) Ahol a glaci shard meg inferno meg minden rádküldi a 10k-s sebzést simán ap gearben. TERA ban ha láma vagy, igenis meghalsz, ha meg tudsz játszani, mert ismered a karid/ a másikét is és tudod is kezelni akkor fos gearben is eltáncikálsz az enemy elöl. Tudom, hogy számotokra ez boszorkányosdi. Hisz ti nem vagytok hozzá szokva, nem probáltátok…stb mindegyis, nem ezen van a lényeg. Aionnak egyedi pvp je van mint sok más játéknak, de messze menökig nem olyan jó mint azt te leírod, illetve számomra és sok ember számára nem olyan jó. mig számodra és biztosan sok más ember számára is tökéletes. Ámbár te manapság már ilyen fanboy vagy mintsem normál játékos. (olvasd vissza csak ebben a topicban a HSZ-eket és talán rájösz miért.

    Továbbá nyilván van hibája TERA nak is, minden mmo nak van, balance sem lesz 1 mmo ban sem ha van egy kis tapasztalatod roluk. De TERA még friss, és a kiadó is és az EU terjesztő is teper valamiért, ami dícséretes és az emberek szeretik, ellenben a fantasztikus NC westel aki a pénzedért rákakál a fejedre. és nem mindegy, hogy miért fizet az ember, ha már fizet… 🙂

    még egy utolsó mondat. Majd ha kiprobálod a játékot, rájösz miről beszélünk. Eddig még bárki játszott vele, olyan benyomás volt amit nehéz leírni, és nem fogható semmi eddigihez a piacon, ez nem csak duma, meg reklám, ha az ember ott van és játszik vele, rájön. Aki meg videokat nézeget, meg olvasgat nem fogja sajnos. Ez megintcsak az én véleményem volt és tényleg az utolsó HSZ TERA ról, erre ott a TERA szekció. Itt Aion legyen a téma, és az hogy ki pro és ki láma (utobbi én)

  7. oh és bocs a Wall of Textért XD

  8. “Persze lehet magyarázni hogy az erötöltös skillbe aki beleáll az meg is érdemli,de hát ez aionban is igy van,mákolni lehet csak ilyet…” Terában ki tudod kerülni, Aionban mák kell. Van egy kis különbség azért 😉 Igazából tényleg korai fázisban áll még a játék, ezért nem érdemes messzemenő következtetéseket levonni, azt viszont már most látom, hogy Tera a jelenlegi állapotában messze felülmúlja Aion harcrendszerét. Persze fail is lehet később.

  9. amugy mi a helyzet Iridescentel meg Zarache val, nagyon eltüntek.

  10. Kouta: nyugodj meg, ezt mindenki tudja, aki játszott veled, nem csak aki számít… 😛
    Szergely: akkor annyit helyesbítek, hogy a 2 kezes GS-emel 6m-ről lehet skillezni, az auto attackot el tom tolni 7m-ről. Este kipróbálom az egy kezedt, meg a DW-t is. 7m-ről tok területizni, annyi a skill range, ahhoz nem ad hozzá. Ettől független ment már be rootom 40m-ről is sztem szerver lag miatt.

  11. Nemjátszanak már,vagyis traki még tolja de sanyi már nem. Szergi:mondom mostanában egyre jobban érdekel engem is tera,amit mondtok,h ilyen pro meg olyan pro,ezek a dolgok csak pár honap game után derülnek majd ki,h tartos-e!Amiröl ti beszéltek,az a graf meg az irányitás adta ujdonság,semmi más,kell még idö neki hogy rájöjjön mindenki,mennyire is pro game.Amikor Aion kijött,pár honapig mindenki a fellegekben járt,és nézd meg most,ez várna terara is?Nemtudni,csak én már nemakarok fölöslegesen isteniteni egyetlen gamet sem csak legalább 2-3 honap kiprobálás után,ezért vagyok mostanában kicsit tartozkodo GW2vel is,mert egyszerüen tulságosan tökéletesnek tünik,és már visszavettem abbol h mennyire várom:) Amugy Cence,én messze nemvagyok fanboy,egyszerüen csak tetszik,ezért dicsérem,vagy te szidni szoktad azt ami tetszik?Persze ami fos Aionban azt is megmondom,nem is kevés hibája van!Persze a legtöbb hibája az inkább az ncwestnek tudhato be,nempedig a játéknak sajnos.

  12. Terát meg majd kipróbálom és eldöntöm. Vindictust próbáltam és tetszett a harcrendszere, a sok tereptárgy használata, melee és ranged weapon használat, stb. Ha a Tera is lesz olyan jó, annak csak örülni fogok.
    Kouta: az meg hogy, fos gearben is elugrálhasz… gyanítom nem fogsz. Legalább is, ha valakinek azért van jó gearje, mert tud is játszani, akkor megint ugyan ott vagy. Aionban is ugyan úgy meg lehet verni jól gearelt játékost, ha hülye hozzá. (de tény, hogy sokat számít a gear, többet mint kellene)

  13. Zender:ebben igazad van,a mai napig egy totál nevetséges fenrir szettben szaladgálok,és a full 50es abysszettes emberkéket ugy picsázom el h öröm nézni:D TERAban is két hasonlo tudásu játékos közt a gear fog dönteni,hiába ugrálsz a másik is ugrál.Azért azt ne felejtsük el,h az sem tul szerencsés dolog,ha tulzottan sokáig tart egy fight!Án pl az olyan 10-30seces fightokat részesitem elönyben,a hosszabbak már nem nyeröek,sok komplikácio jöhet,ás az már nemannyira tiszta.Remélem TERAban is lesz lehetöség 1-2 hitböl pkzni,mert az azért egy külön feeling:)Legalább is L2ben nem volt jobb dolog a pktol:) Csak amit eddig nemláttam mmoban,hogy a pkt dijazták volna!Mindenhol bünti jár érte,pedig szerintem jutalmazni kellene,hogy ösztönözve legyen rá az ember,L2ben legalább is m,indig az oknélküli pkzás miatt alakultak ki a nagyobb harcok,volt h egy kiskari megölése után fél orával már 3-4pt vs 3-4pt harcolt egymás ellen:))aaa régi szépidök..:DD

  14. Egyébként Telemachus elyos oldalon történt valami változás? Merthogy jelenleg nagyon úgy fest a dolog, hogy ballance van. Vagy az elműlt eventek hozták fel kicsit az asmokat, vagy nemtom, de az utóbbi siegeken is komoly harcok voltak, és egyik frakcióról sem állítanám, hogy fölényban volt. Felső fort is 1ely, 1asmo, 1balaur egy ideje.

  15. finyak, biztos hogy lesz 1-2 hites pk is, nézz videokat, mondtam, hogy emberek kb lefossák azt az 5 secet, és állnak és várnak és nem fut senki, ezért is mondtam, hogy számomra nincs gond a pk val. A másik, felesleges aiont tera hoz hasonlitani, a kezdeti idő varázsa más, terában a pvp t azért látom életképesebbnek mert nincs ill eddig és gyanitom nagyobb szinten sem egy rotácio kell esetlegesen 1 enemy megöléséhez, hanem ált szituácio adja. Mig aionban minden kasztnak megvan a rotácioja kb, amivel öl, és ezt vagy elismered vagy nem (de attol hogy esetleg tagadod még ugy van) én ebben látom tera pvp-t, hogy nem rotáciok lesznek hanem szituácio szülte helyzetek, lásd warriorral az original hitek menöbbek ill életképesebbek pvp re mint 1-2 skill…stb Persze ez a jövő zenéje, lehet nem igy van és én koppanok bár a koreai videok alapján pontosan igy van, ha valaki sokat használ egy rotáciot, az megüti a bokáját (ugyanis counter megy rá) erre egy nagyon jó példa szergely berserker vs sorci videoja. nézd meg.

  16. Szergely: most próbálgatom a GS-el a ranget. 6m-ről folyamatosan tok skillezni, 7-8m-ről is bemegy a skill, de sokszor előre lép a kari a chain skill alatt. Mozgásból 11m volt most a legtöbb, ami bement, de az szerintem csak lag miatt. (a damage-t néztem, nem az animációt, azt még jobban el lehetne húzni, főleg charge-al)

  17. Én már mem játszom de barátnõm igen. Õ folyton panaszkodik hogy tünnek el az emberek telemacsoról.

  18. Cence azok a “rotáciok” amiket mondasz,azok rövidtávu dolgok,és inkább 1v1re igazak,mass pvpben már nemannyira.Pl én rangerként nemtudok lerotálni egy gladit vagy egy templart vagy egy chantert,ezért szeretem a rangeremet,mert itt lehet huzni az enemyt,kiteolni stb.Assákat meg a pizsamásokat viszont tényleg szétrotálom:))

  19. Kouta az adott skill sorrendekre gondolt szerintem, ami bizonyos kasztoknál igaz is lehet. Amellett a sokféle stigmázás miatt teljesen más is lehet. Nálam pl bent van a “howl”, ami szerintem sokak által alábecsült skill. Mégis nagyobb pvp-ben az egyik leghasznosabb skillem, 1v1-ben pedig soxor volt már döntő. Mégse láttam még egy gladinál sem berakva.

  20. fincsi, tudtam, hogy nem ismered el, azt ne mondd nekem, hogy a gladi ellen se ugyanugy ugyanazt csinálod, mindig mást, mert azt nem hiszem el.

  21. akkor érdekes gladikkal játszhatsz Zender, ismerem a skillt, minden valamire való gladi kb használja is. és mint mondtam akár elismeritek akárnem, mass pvp ben is ugyanugy van rota, hiszen anélkül az ellenség megmenekülhetne, ergo nem szituácio szerint cselekszel ugyanis azt amit teraban szitu alatt értek, az egy targetes mmo ban kb nincs meg, maga a target miatt… De majd meglátjátok miről beszélek ha ott vagytok.

  22. ha meg már spammolok, hiányzik Traki oltogatása XD azok olyan jók voltakm feldobták a hangulatot 😀

    hogy hogy Zarache abba hagyta? nem tetszett neki spata v mi?
    és miujság Lacerval?

  23. WAR jutalmazta a PK-t mindenhol emlékeim szerint. Ott a jobb felszerelést direktbe csak PK-ból lehetett kiszedni bg-n meg owr-en. Ment is a hirig rebndesen 🙂

    http://uk.aiononline.com/livestatus/character-legion/search?charID=115748&serverID=32&zanpid=1491044957778539521
    Attakra pakolt. +200-al többje van mint nekem. Viszont critet nem nagyon üt pvp-ben, mert olyan 200-250 lehet neki. Én kicsit elborultam most a crittel próbaként és pvp-ben olyan 800-840+-al rohangálok. Elméletileg ez ellensúlyozza a +15-ös enchantolást is.

  24. Malachit: scrollal+kajával 657 a critje, ami szerintem bőven elég, viszont ezzel az attackkal jól szakít. Egyébként csak nekem tűnik fel úgy, vagy másnak is, h a critrate-t változtatták. Kicsit most vissza is vettem a DW critjén, mert nem látom értelmét. Régebben 750 feletti critrate mellett majdnem minden ütésem crit volt. Most a 840 crit mellett is elég sok ütés van ami nem crit. Úgyhogy sztem 700 fölé nem érdemes húzni, mert nem érezhető igazán, inkább teszek attackra.
    Kouta: linkelj valakit plz, aki használja a howl-t. A Styx-ben pl egy gladi sem használja. Még a draining blow-t is csak elvétve.

  25. Amúgy összeírhatnánk, hogy kinek melyik szerveren/oldalon van a karija, esetleg azt is hogy ki, ha nem titok.

  26. Zender, a critre, szimpla RNG régen mákod volt, most ilyen téren nem, nem változtattak semmit (valószinüleg. Ez a jó aionban minden RNG, még a pvp is ezért hébe hoba valami ha nem ugy jön össze mindig mennek a feltevések, ilyen volt a DP befolyásolja a proc ratet..stb)
    Most öszinte leszek, azt se tudom milyen gladik vannak jelenleg styxben XD, nem játszom már 1 ideje, akikkel toltam is abba hagyták, kb a core része a klánnak átalakult.

  27. a crt rész bi7ztosan változáson esett ét,régen 800as crit rateval egyszerüen alig tudtam nem critet löni,most meg 900assal van,h egymás után 5-6 sima hit megy,MOBBA!!Aztán lövök egy critet,és jön megint 3 ami nem az….régen ilyen sosem volt,ez nem olyan baromság,mint h a DP növeli a proc esélyt,arrol minden értelmes tudta h baromság.Ez viszont tény,egyszerüen nem ön a crit…

  28. Finyak, tanuld már meg, hogy ebben a retkes játékban a karakter generálás is RNG, ha peched van, akkor 900 as crittel fogsz igenis sima ütéseket löni ugyanis a crited nem 100% os. ergo mindig lesz rá esélyed, hogy ne critt legyen a lövés, azt vagy elfogadod, vagy nyomatjátok, hogy biztos hozzá lett nyulva….

  29. Akkor igy fogalmazok:régebben,100lövásböl,max 5öt nem criteltem 800as crit mellett,most meg 900assal 10böl 3at,lehet befolyása a randomitásnak,de ennyire nem,azért mert te beképzelted magdanak,h ez ugy van,attol még nem.Ennyi erövel akkor 200as crittel is ugyanannyi esély van a critre mint 800assal,de hajtogasd csak a hülyeségedet,kb napokig teszteltük

  30. gondolom akkor szerinted a manastonozáshoz sem nyultak hozzá igaz?régebben egy egész abysszettet beslotoltam pár kavicsbol,most 300bol sem tudtam1 et,ugy h még suplit is használtam hozzá.És kb 5böl 4 ember ugyanerröl számol be,de ha téged kérdeznénk akkor itt is kizárolag a randomitás jöhet szoba

  31. mostakkor énis mondjam, hogy attól mert te beképzeled magadnak 🙂
    A manastonozáshoz nem tudok mit hozzátenni, állitolag 95% esély van rá h belerakja a +5 ös kavicsot a cuccokba, nekem 60+ tört bele a kardomba 😀 (unlucky 5% :D)

    a crit sokal egyszerübb, ugye 440 ig mind ad 1% ot. azaz 44%, 440 felett x ig mind ad 0,5% ot (minden 10 ofc). és ez 500 v 600 nál megint esik le, szoval neked 900 as crittel lehet kb 6x nagyon max 70% crit chanced, anno makkoltál mint a retek ezért volt annyi crited, most meg pont pech szériában vagy és bele estél abba a 20-30% ba, Van ilyen, bár ez az én véleményem, a tied meg hogy hozzá nyultak a crithez. (bár nem tudom honnan veszed, hogy NC West egyátalán megmozditja a füle botját csak azért, hogy tegyen valamit a communitiért/ esetlegesen ellene…)
    továbbra is az én véleményem, és nem kérem a mellékes kommenteket, hogy hülye vagyok és láma ésatöbbi, hisz nektek is megvan a saját véleményetek, mégsem jelzőzöm (ill jelzöznek)

  32. Ez mopst úgyis csak 1 teszt crit nekem 1 ideje 🙂 Tervemn szerint majd olyan 150-200-at eldobok belőlle, ha lesz hozzá kövem 🙂

  33. Itt vagyok és élvezem a műsort 🙂
    Szergellyel is egyetértek, mert van 55ös Chanterem
    Zenderrel is egyetértek, mert van 55ös Gladim
    Koutaval is egyetértek, mert van 55ös Sinem
    és igen most fényezem magam, hogy mekkora büdös kocka vagyok 🙂

    AION el van baszva (Koreába jó), de el lehet vele lenni azt ennyi a véleményem…

  34. A Trakiiii! 🙂 Természetes akkor Finyaknak meg nincs igaza, mert 55-ös rangered nincs! 😛
    Kouta: azt, hogy a crit random, eddig is gyanítottam. 🙂 Ami nekem feltűnt ezzel kapcsolatban, hogy kb 650 felett ha pakoltál critre, eddig érezhetőbb volt, most nem az. Mintha kevesebb esélyt adna. Ettől független tényleg lehet, hogy igazad van és nekem is meg Finyaknak is peches napjaink vannak egy ideje. Mind1, a kérdésem továbbra is az lenne, hogy más is így látja-e. Főként olyan játékosokra gondolok itt, akik játszanak is.

  35. Chanteremnek 680 critje van, mobokra (is) érezhetően kevesebbet critel.

  36. Gábor ekkora “mákfaktro” nemlétezik mint amiröl cence beszélt.Anno 800as rateval,nemtudtam szinte csak critet tolni,és ezt folyamatosan,hosszu idön át.2.0 ota aztán megváltozott minden,nagyobb crit rate mellett sem lehet közel annyit critelni mint anno,és ez már messze nem a “mák-faktor”,hanem tesztekkel alátámaszott tény,amit máshol is sok helyen hallani,illetve megy a cry érte.Biztos mostanában senkinek sincsen mákja,ennyi…A manastonozás meg egy vicc,külön forum foglalkozik vele h menniyre el lett kurva,de a gmek le se fossák.Most suplival sem tudok beslotolni egy 40es abyss partot,olyan 200milla ráforditása után nemtudtam beletenni a 3ik slotba sem,ezért feladtam,anno ilyen nem volt sosem!De tudom, a mák a mák…Meg persze mindenkinek,ugyanis,ez miatt nagyon sok cry megy akik igy látják!!

  37. finyak, miért foglalkozzon vele gm? most öszintén, a játék fut több mint 1 éve, és semmiben nem voltak gm ek még érdekeltek, semmihez nem nyultak hozzá…stb, akkor miért gondolod, hogy majd most fognak? XD

  38. amugy eltudom képzelni, hogy ha sokan sírnak akkor victor shugo majd meglesi és megállapítja, hogy ti vagytok a hülyék és semmi gond nincs a crittel XD

  39. 2.0 óta jóhogy megváltozott a critrate, mivel azelőtt nem volt strike resist. Sőt, az oly-nagyon várt 2.5-ben az új PvP armoroknak már alapból lesz strike fortitude (pár PvE cuccnak már most is van + Lakhane’s Kerchief), ami a crit sebzését csökkenti százalékosan, ez szépen felenchantolva nevetségessé teszi a physical critelést…
    Egy mostani átlagosan gearelt játékosnak is kb 200 crit resistje van, ha úgy akarsz critelni, mint régen, akkor legalább ennyivel több critednek is kell lennie.
    Mobokkal nem tudom mi a helyzet, de nem lepődnék meg, ha bizonyos szinttől azoknak is lenne egy alap strike resist statjuk.

  40. Most akkor a crit sebzéséből vesz el vagy az esélyét csökenti annak hogy critical ütést vigyenek be neked? szerintem utóbbi de nem merném bizton állítani. Egyébként 470 crit-el manapság ritkábban critelek mobokra mint anno lvl 45-ön 350 crit-el.

  41. Strike resist = physical critrate csökkentés, kevesebb eséllyel critelnek rajtad;
    Strike fortitude = physical critical sebzés csökkentés, ha critet kapsz, kevésbé sebződsz.
    Magical criticalra ezek nem vonatkoznak.

  42. 10 strike fortitude = 1% crit csökkentés, ha jól emlékszek, de erre nem tenném a nyakamat…

  43. Szergely, tudjuk hogy mi a crit resist, nyilvánvaló hogy 2.0 óta ezt is számításba kell venni. A chanteremmel 2.0 megjelenése után játszottam nagyon sokat, amikor inggisonban szinteztem öröm volt nézni a sok felvillanó critet a mobokon. A változást én kb 2.1 part 2 óta látom. Ez kb ugyanaz a kategória mint a “secret loot nerf”, mindenki tudja hogy valamit átparamétereztek, amiről mélyen kussolnak. Loot nerfről csak annyit, hogy ez elmúlt két hétben napi két debil runt csináltam 3 fős állandó grouppal, összesen 1 azaz EGY sárgát dobott (staff). Narancs ékszerről nem is álmodhatunk, pedig amiatt erőlködünk vele, de lassan leszarom mert kiveszem majd az eternal abyss ékszeket akármennyi időbe is telik.

  44. szerintem valami ilyen fasság lehetett h a már meglévő beállításokat lenullázták updatelés közben [trollface] és igen! szerintem is kurva szar lett az utóbbi 2 hónapban a játék. sem a manastonezás (egy karakternél sem a kettőből) sem a critelés nem jó, nem a régi. és mindezt megspékelve h a sinemmel pont most váltottam tőrökre…

  45. “Anno 800as rateval,nemtudtam szinte csak critet tolni,és ezt folyamatosan,hosszu idön át.2.0 ota aztán megváltozott minden,nagyobb crit rate mellett sem lehet közel annyit critelni mint anno”
    Ne érts félre Prana, erre válaszoltam 😉

  46. Szergely, lehet Prana finyak, régen is 80 névvel irkált ide, lehet most is :d

  47. amugy egy ilyen aktiv aionos player nem akarná tovább vinni ezt a blogot? kicsit kihalt 😛

  48. Nem.

  49. Mármint nem ő 😛

  50. Cence:eddig ezzel az egy névvel irtam ide,sgn volt több nevem!Amugy dummin volt tesztelve a crit rate anno,h hogyan slotozzunk,és a rekord vmi 25 crit egymás után,néha volt 1-2 nem crit.Most,Nagyon ritka az,amikor egymás után 3-5 becritel(150el nagyobb rate mellett),de akkor is van utánna pár nem crit,ugyanze a manastonoknál,és akkor ezt mindenki észrevette ,de jön egy emos cence aki megmondja,h ez csak random…komolyan felbasz ez már

Comments are closed.