Last Stand – Spatalos/Elyos “állásfoglalás”
Valószínűleg nem mondom vele nagy újdonságot, de a Spatalos/Elyos oldalán a Last Stand légiónk mellett a Heroes légió képez még nagyobb aktív magyar közösséget. A Heroes légió honlapján adta hírül a tisztújító közleményét, amelyen jelenlegi és jövőbeli tagjainak bemutatják az új vezetőséget.
A közlemény foglalkoznik az inaktivitási kérdésekkel, ami hasznos lehet minden jelenlegi és jövőbeli Heroes légió tag számára és többek között az alábbi téma is előkerül:
Jómagam csak annyit tudnék ehhez hozzáfűzni, hogy a Last Stand részéről természetesen semmilyen hasonló klauzúrát nem kívánunk érvényesíteni, nemcsak hogy nem ellenezzük, de egyenesen javasoljuk a két légió közötti eddigi barátságos viszony ápolását, valamint a közös groupok/alianceok szervezését. Pont ez a hétvége volt nagyon jó példa arra, hogy mennyire előnyös a Spatalos Elyos oldalon megmaradt két aktív légió összefogása, hiszen a Heroes-os support nélkül valószínűleg nem ment volna le Deputy Hanuman, Indratu legendary world bossa. Ugyanígy örvendetes számunkra az ostromokra szervezett alianceokon a Heroesos idegenlégiós támogatás. Sajnálnánk, ha valami – félreérthetetlen – okból kifolyólag vakon kellene elrohangálnunk egymás mellett, mintha nem is ismernénk egymást. Mindenesetre tudomásul vesszük a Heroes légió vezetőjének ezirányú igényét. A történtektől függetlenül sok sikert kívánunk a Heroesnak, hogy teljesítsék a célkitűzéseiket és ahhoz is, hogy az ehhez szükséges toborzásokat lefolytassák (Heroes recruit infó). Amit a Heroes légió nyújt jelenlegi és jövőbeli tagjaiknak:
- Saját honlap, amelyen minden regisztrált tag egyéni galériát is létrehozhat a játékban csinált legjobb képeiből
- 80 fős Ventrilo szerver
- hatalmas csapatjáték
- állandó légión belüli eventek
- nagy családi hangulat
Magunk részéről továbbra is segítő kezet nyújtunk minden olyan esetben, amikor hajlandók azt kérni/elfogadni.
Last Stand
A magyar Asmo oldal legalább nem tud megoszlani 😛
Mynameis said this on April 13, 2010 at 3:24 pm
Mynameis: jó nektek. 🙂
menorel said this on April 13, 2010 at 3:46 pm
Asmo oldalon mennyivel egyszerűbb a helyzet. Van a Halál Angyalai mindenkinek (kivéve alt) és van a Galamb Off ahol főleg alt és kiskarik vannak. És ennyi. 🙂 Igazából egy hosszabb gondolatmenetet akartam fejtegetni a közlemény kapcsán, de mivel semmi közöm hozzá inkább nem teszem 🙂
Szergely said this on April 13, 2010 at 4:01 pm
Amúgy mi történt a két légió között hogy ez lett belőle?
Des said this on April 13, 2010 at 4:39 pm
Nekem úgy tűnik a Last Stang közleményből, hogy nem a két légió között történt valami, hanem a Heroes klán oldalon jelent meg a vezetés részéről elzárkozó magatartás. Kvázi bosszú azokon, akik “hűtlenné” váltak.
Pocak said this on April 13, 2010 at 4:42 pm
Stand (bocs az elgépelésért)
Pocak said this on April 13, 2010 at 4:43 pm
És ha jól hallottam az egyik ismerősömtől pont egy Heroes tag volt aki megkapta Deputy Hanuman dropját. Ez nem valami jó reklám a Heroes klánnak. Azt a belinkelt mondatot én csak attól a bizonyos “MrTűzember”ről tudom elképzelni. De ez már egy másik történet….
Zola said this on April 13, 2010 at 5:29 pm
Csak annyit tennék ehhez hozzá, hogy mindez ami az oldalunkot megjelent új hír, nem jelzi a konkrét elszigetelődés.
A légió tagok ösztönzése a cél, hogy ne hagyják ugy ott a légiójukat, mint azt már páran megtették, csak azért mert esetleg többen vannak a LS-ben, illetve mert jobb helyen van a ranglistán.
Szóval elsősorban a saját légiója legyen szemelött mindenkinek, ne az hogy inkább megy egy másik légiós grouppal, mert ők valamivel “táposabbak”.
Mindez saját légió fegyelmezés, ha már benne van az ember egy légióban akkor törekedjen a csapaton belül csapatjátékra.
/Kolundrum/
Kolundrum said this on April 13, 2010 at 6:38 pm
Kedves Zala, az a “konkrét mondat” nem tőlem származik, hanem attól, aki a cikket írta, vagyis a Légió vezetőjétől. Nem szoktam a nevében nyilatkozni, de alul olvashatod te magad is a cikk aláírását.
(Segitek: a post legalján találod)
Mr.Fireman said this on April 13, 2010 at 7:51 pm
Annyit esetleg még hozzátennék, hogy én a héten még segítettem is egy-két Last Standesnek questelni, mert kérték a segítségemet, és nem mondtam h nem megyek, segitettem megcsinálni a questeket.
Úgyhogy a sárdobálás előtt érdemes a következő alkalommal gondolkodni. nekem személy szerint semmi bajom a klánotokkal, sőt(!) Mindazonáltal a leaderünk döntése a klánon belül törvény és nem kérdőjelezem meg annak miértjét.
Mr.Fireman said this on April 13, 2010 at 7:57 pm
Kolu
Nem azért mentünk el a légióbol, mert a Last stand ben olyan sokan vannak, meg “táposak”, szomorú h ezt itt kell megbeszélnünk, mert oldalról 1 szó nélkül letiltottatok, azért mentünk el, mert 1 grupot nem tudtunk összerakni normálisan vita volt ki menyen kivel mert nem volt elég kaszt ebből abból és ott tartottunk mér hogy herionban ugráltunk mert 1 rohadt aby instás csapatot sem tudtunk összerakni!! EZÉRT mentünk el, FÉL évig voltunk a heroesben, 4 hónapja voltunk 50 esek én (és a csatlósaim) úgy döntötTünk, közösen hozzáteszem (nem én és noel hívtuk a többieket, mert persze eről is szó volt, nem hittem volna h ez lesz a vége a döntésünknek, de azt fölleg nem hittem volna h azok után ami energiát, időt belefektetünk a légióba és öszetartotuk, tartottam, mert sokat voltál offline, ezt kapjuk az arcunkba:( sajnálom h ez lett a vége, Fire, no comment a tegnapi beszélgetésünk után
Spartian
Spartian said this on April 13, 2010 at 8:23 pm
Nem tudom pontosan h mi történt “volt” légiómmal, ugyanis már egy jó ideje a háttérből figyelem csak a játék sorsát, vagyis az accountom jelenleg jegelve van, de a cikk vagy mi, meglehetősen félrevezető, és ami még rosszabb azaz, hogy álszent. Mivel körülbelül 12 embert számoltam meg akiknek a nevére emlékeztem, s akik átmentek LS-be a Heroes klánból, így az ottani “fegyelmezés” érthető. Mindazonáltal nem tudok állást foglalni még, mivel a háttérből nem nagyon vagyok informálva, csak részlegesen, hogy miért is mentek el azok a bizonyos emberek (Spartian… igazából csak rajtad lepődtem meg, pontosabban, döbbentem meg…:((((( ) esetleg volt-e vmi nagyobb összetűzés klánon belül stb..
A lényeg a lényeg, hogy bármennyire is “fényezve” van itt most ebben az irományban a HEroes, és bármennyire is a két klán csapatmunkájának az elősegítése van terítéken, és az “ámulat” hogy miért írt ilyet a HEroes, nem ártana megosztani a nagypublikummal, hogy miért is borult ki a bili, aminek következtében meglehetősen sok “régi motoros” ment el a HEroesból.
Tanus said this on April 13, 2010 at 8:28 pm
SParti!!!! Micsoda “véletlen”…:) Nem itt kellene erről beszlénünk, legalábbis nem hiszem h az oldal tulajdonosa(i) örülnének a sok OFF-nak, de semmi elérhetőségedet nem tudom… Viszont érdekelne, hogy mi a fészkes franc történt pontosan a régi kis csapattal… Pláne veled..
Tanus said this on April 13, 2010 at 8:30 pm
TANUUS, mi van veled töki,non rég beszéltünk:D hát ez tényleg a véletlen:D légió ventrire gyere fel a Last Standre és megadom az elérhetőséget és elmagyarázom a történteket, mert tömören fogalmaztam itt.
Spartian said this on April 13, 2010 at 8:38 pm
GOndoltam rá hogy felmászok, akkor beszéld meg kérlek ott pár emberrel, hogy felmegyek hnap, ezen a néven, és akkor ott mesélsz majd. Mikor leszel hnap? Délelőtt, délután?
Tanus said this on April 13, 2010 at 8:52 pm
Tanus: köszönöm a bizalmat, hogy látatlanban álszentséggel és hitelrontással vádolsz. Talán tényleg érdemes lett volna előbb informálódnod…
“nem ártana megosztani a nagypublikummal, hogy miért is borult ki a bili”: Erre mi is kiváncsi lennénk. Még vasárnap Heroessal közösen mentünk world boss-t ölni és amúgy is nagyon jó volt a hangulat a két légió között. Erre ma megszületik egy post a Heroes nyílt honlapján, amely arról szól, hogy Heroes játékosok “hanyagolják” a Last Standbe átjött tagokat.
Az indoklást azóta már megkaptuk Kolundrumtól, még ha nehéz is hova tenni azt, hogy “csapatjáték” címszóval a leader szegregációt hírdet.
menorel said this on April 13, 2010 at 8:57 pm
Kolu valóban elkövetett egy hatalmas hibát, úgy írta ki a hírt, hogy mindenki számára látható volt, elfelejtvén bepipálni, hogy csak a légiótagok láthassák a hírt.
Nem kell kiborulni a híren, nem kell megrökönyödni, keresni a miértjét, ez egy Légión belüli döntés volt, amely véletlenül kikerült Légión kívülre egy mellényomás miatt. Ez már javítva lett, igaz, ez már nem változtat a helyzeten.
“Az indoklást azóta már megkaptuk Kolundrumtól, még ha nehéz is hova tenni azt, hogy “csapatjáték” címszóval a leader szegregációt hírdet.”
A csapatjáték Légión belülre vonatkozik, jelenleg a leader úgy látja, a klánnak nem érdeke Légión kívüli klánokat előnyben részesíteni pl. instáknál. (inkább menjen Heroesossal mint egy Last Standessel)
És ennek nem az az oka, hogy büdösek vagytok, vagy utálunk titeket, hanem az, hogy Kolu össze akarja egy kicsit rázni a csapatot, mert a kilépés kicsit megosztotta a társaságot, és sokan továbbra is a régi barátokkal mennek instázni, mintsem egy kisebb karinak segítenének questben.
Természetese, aki a haverjával akar inkább instázni, az megteheti, a kilépés a Heroesból nem tiltott, bárki átmehet hozzátok. De kérdezem én, hogy ha a ti klánotokban többen panaszkodnának arra, hogy nem kapnak segítséget a nagyobb szintű playerektől, mert azok más klánokkal mennek helyette instázni, akkor ti nem intenétek óva a nagy karikat? Mondanátok a panaszt emelőknek, hogy “Törődj bele… lehet h másik klán, de haverok, nekik lehet…”
Már ismétlem magam, de szeretném ha megértenétek mindannyian, hogy ez egy Légión belüli döntés amely véletlenül került nyilvánosságra, titeket nem szidunk benne, nem a vérszomjas Kolundrum bosszúja sújt le, és a döntéshez nektek egyébként sincs túl sok közötök.
Mi sem nyitunk postot arról h ezt-meg azt mondotok rólunk. Ti járjátok a magatok útját, mi járjuk a magunkét. Sem keresztbe tenni nem akarunk nektek, sem ócsárólni. (ahogy azt páran örömmel teszitek felénk)
Majd ha nem lesz olyan gondunk, hogy a kiskari nem kap segítséget a nagyobbtól, aki légión kívülivel instázik 0-24, majd akkor Kolu is fel fogja oldani ezt a “rendeletet”.
És továbbra is: Akinek bármi problémája van és inkább haverral játszana, bármikor átmehet a Last Standbe.
Nah részemről ennyi. //Fire
Mr.Fireman said this on April 13, 2010 at 9:17 pm
Az informálatlanságomat fenntartom, és elnézést kérek az ebből kifolyó nézeteltérések miatt, ahogyan azt is fenntartom, hogy az írásod bármennyire is mézes-mázos a Heroessal szemben, mármár cinikus a sok “fényezéstől”. Ha valóban jószándékkal írtad mindezt, akkor csak annyit jegyezz meg, hogy a kevesebb néha több..
Ha csak nem nyerek a Heroesos nyereményjátékon, akkor nyárnál előbb nem térek vissza a játékba, ezért nem is akartam túlságosan belefolyni, viszont ahogyan most látom a történéseket kezd kicsit csúnyulni a helyzet. Biztosan megfelelő indokkal léptek ki azok a játékosok akik elhagyták a Heroest, de eddig csak fél információkat tudok, és ezen az oldalon sem találtam utalást arra, hogy miért léptek ki, ahogyan a Heroes honlapján sem…
Sok mindent ellehet mondani Kolura és Spartira is..:) de az egészen biztos, hogy mindkét félnek megvan a maga érve, és hogy megfontoltam írta, cselekedte azt amit tett. Legjobb lenne ha mind2fél kifejtené, elvégre a végcél az lenne, hogy az a kevés kis magyar játékos együtt maradjon, és összefogjon.
Tanus said this on April 13, 2010 at 9:19 pm
Mr. Fireman: Csak magam nevében nyilatkozhatom, de köszönöm a részletes magyarázatot. Igyekszünk tiszteletben tartani a Heroes bezártsági politikáját.
menorel said this on April 13, 2010 at 9:25 pm
Korrektnek tartom mindkét fél hozzáállását kívülállóként.. Az azonban biztos h nem az egyik legnépszerubb aion blogon kéne ezt megvitatni. Már a post létrehozását sem értem, ha valami gondja van a Last Standnek, beszéljék meg a Heroessal személyesen. A Heroes meg jobban figyelhetne arra h mit ir ki a honlapra nyilvánosan. Bár átolvasva Fire érvelését érthető h miért hozott a klán ilyen döntést vagy a leader.
Nálunk ez alap, h első a kiskariknak a help klánon belül… (nem hiszem h asmo vagy elyos szamit ilyenkor)
Nwodsad said this on April 13, 2010 at 9:39 pm
Tanus: Mi is ezt szerettük volna. A Last Stand eredeti koncepciója az lett volna, hogy mindhárom megmaradt magyar légió összedobja azt amivel rendelkezik és közösen toljuk tovább a szekeret. Sokminden más mellett azt is felajánlottuk, hogy Kolu legyen az új légiónak a leadere, Én amúgy is már csak egy rövid ideig fogok tudni játszani, és Klei sem vágyott a “leaderségre”. Sajnos a három légió összeolvadása nem jöhetett még így sem létre… nem a mi hibánkból.
menorel said this on April 13, 2010 at 9:41 pm
Nwodsad: Ez továbbra is “csak” egy blog. Leírok mindent ami a téma kapcsán érdekel. Ma éppenséggel ez érdekelt. Van amikor az 1.9 érdekel jobban, van amikor abyss változása, van amikor az, hogy miért nem tudjuk már 2 hónapja elfoglalni Krotant az asmoktól és persze van olyan is mint a mai nap. Remélem elnézitek, hogy nem minden téma közérdekű.
menorel said this on April 13, 2010 at 9:44 pm
szép és jó amit leirtál fire, de ha ezt eröltetitek a többiek is át fognak jönni:( mert ha kötelezed h hívjuk bossra és nem jöhet, kicsit fura. És ezek a problémák amit leirtál a kilépésünk után voltak, ne csodálkozz ezen, elég sokat segitetünk, neked és a töbieknek is amikor kisebbek voltatok fire, és nem értem h ezért mért kell eltiltani minket a többiektöl, és mért kellet banolni oldalról, és mért kell titkolozni, nem értem! Tanis csütörtök este gyere fel ventrire akkor leszek,
Spartian said this on April 13, 2010 at 9:45 pm
Rohadt szar helyzet ez, mivel bizonyos okokból nem tudok játszani már egy ideje, és egyszer én is félreléptem már Heroesból, de gyorsan vissza is mentem. Én is voltam már tehát sáros, és nem akarok bábáskodónak tűnni, így ilyen “messziről” és távlatból, mert x hónap alatt bizony elég sok minden olyan dolog történt, amit csak “belsősök” a mag tud, és amit a többség is tud. Én innen csak azt látom, hogy a klánom kezd szétesni, legalábbis sokan léptek le Heroesból, köztük az a skac is akivel kezdtem még OB-ben a játékot, vagyis akivel végigtoltam Aiont!
Azért is [email protected] helyzet ez, mert tudom h Kolu is érett gondolkodású, Sparti pedig hűséges embernek ismertem meg, és bármennyire ellenezte mikr én kiléptem megértette az akkori indokomat. Így én sem fordulok felé “hűtlenség vádjával” csupán elszomorító ezt látni, mindezek mellett tudom, hogy neki is megvan/volt az indoka amiért kilépett, melyet lehet hogy nem fog így itt feltárni, ezt nem is lehet elvárni tőle, magánvéleménye, és tiszteletben fogom tartani.
Írtam volt vezetőmnek is, és Spartival is felveszem most akkor a kapcsolatot. Azt szeretném csak végérvényesen elérni, hogy magam számára tiszta legyen kép, mivel anno szerettem Heroest, és az ottaniakat, és csak annyit akarok, h a régi banda közt ne legyen harag, és összetűzés.
Tanus said this on April 13, 2010 at 9:49 pm
Nah te tök mindig elírod a nevem:D
Tanus said this on April 13, 2010 at 9:50 pm
Hát nem lesz könnyü. de azt hiszem most rászánom magam és leírom most én is a véleményem…..
Nem vagyok alapítótag Heroesban, nem vagyok a legjobb a classomon belül se, nem is vagyok vmi hiperaktív tag, de annak ellenére büszkén viselem a Heroes feliratot a nevem mellett!!!!!
Bár nem értem ezt az egész fejleményt ami itt zajlik és nem is az én dolgom! De ahogy itt olvasom a postokat csak azt veszem észre hogy mindkét oldalról jönnek olyan megnyilvánulások amiket személy szerint igencsak elítélek……
Emlékszem hogy volt próbálkozás Heroes oldalrál fortress foglalásról szó amiben a LS is kivette részét! Volt world boss ölés sikeres amiben a Heroes segített az LS-nak. Most meg ezek a dobálózások mind2 oldalon…..
Tudom megvan mindenkinek az oka, a véleménye! De emberek Mind MAGYAROK vagyunk…. Ha mi nem tartunk össze akkor az lesz a sorsa
a légióknak hogy gyülölködünk ujjal mutogatunk meg köpködünk 1másra és elvesszük annak az értelmét amiért végülis ittvagyunk :
Játszani kikapcsolódni és jólérezni magunkat!!!!
Tényleg erre van szükségünk?
Megjártam már 1-2 MMO-t , láttam már ilyet…… hidjétek el ez nem vezet sehova…..
Nézzétek meg a tényleg nagy légiókat elyos oldalon…..
Miért vannak ott ahol vannak ?!?
Lehet itt lenne az ideje annak hogy elgondolkozzunk azon hogy miért jó nekünk az hogy hogy 2 fele húzunk ahelyett hogy 1 közös célt tüznénk ki magunk elé és azt követnénk!
Nekem személy szerint annak ellenére hogy sokan leléptek a Heroesból semmi bajom velük…. Az ö döntésük elfogadom… De annak ellenére én még szivesen eljárok velük partyzni elhülyülök velük Ventrin és ennyi…. De ezt nem hiszem hogy bárkinek is meg kellene tiltania…. Megértem azt az állásfoglalást is vhol amit Kolu gondol, de szerintem azért nem kell szerintem ilyen Sankciókat hozni!!! Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, nem állt szándékomban!
UI: sry ha hosszúra sikeredett 😀
Aranka (Szunyog) said this on April 13, 2010 at 11:51 pm
Nem esküdnék meg róla, hogy mindent értek abból Aranka, amit fentebb leírtál. Különösen a széthúzás, meg magyarok vagyunk, meg satöbbi részt. Visszatérve a kiinduló posthoz, remélem, hogy legalább annyit elértünk ezzel az egésszel, hogy mindenki kiírhatta magából azt, amit ki szeretett volna, aki eddig nem tette meg, az mostmár tartsa magában.
menorel said this on April 14, 2010 at 12:15 am
Az a döntés egy felvetés alapján megbeszélés útján született, aki jelen volt ezen tudja hogy mit takar (Enquil, Sipiboy, Hantolok Meyove, és jó magam). Nem fogom részletesen ecsetelni de lényegébe hogy a saját légiónk legyen az elsődleges.
Aki ere a hírre egyből agresszíven reagál és csupán egy mondat alapján … tipikusan magyar, lásd politika
Mindenki írogatja találgatásait.
Vég szónak csak annyit:
Kenyeret és cirkuszt a népnek
Absynth said this on April 14, 2010 at 12:44 am
Így kívülállóként mégis annyit hozzáfűznék, ha nekem ilyet írna ki a légióm, tuti, hogy csak ezért elhagynám (személyes vélemény, nem bíztatás!). Régebben rengeteget kellett pugoznom, mivel megvolt az összeszokott csapat, ahol nekem már nem volt hely, a többiek pedig még nagyok voltak hozzám. Aztán átmentünk telemachusra, mindenki egy szinten kezdte, keveredtek a partyk, élvezetes volt a játék. Aztán persze a kis létszám miatt ott is kettészakadt a csapat és kb. ugyan úgy ment minden tovább, mint ahogy spataost hagytuk. Végül a többség visszajött spatalosra, köztük én is. És mit látok? Eltűntek a magyar légiók. Egyszerűen megszűntek, rengeteg rage quit, wow-os visszatérés stb. miatt. Egy nagy klán maradt meg az asmóknál. Beléptünk, mindenki kapásból talált partyt, persze most is vannak összeszokott csapatok, de már mindenki tud játszani rendesen. És ez jó, sokkal jobb, mintha 3-4 kisebb légió lenne tele inaktív playerekkel. Persze így is bejön a képbe a pug, akár, ha épp kevesebben vagyunk online, akár ha 3 DP party indul és a 3.-ba még ember kell… Viszont nincs másik magyar légió, ahonnan segítséget kérjünk.
Kis létszámú légiónál ez nagyon súlyos probléma lehet, alap, hogy ilyenkor az ember más, lehetőleg egyazon anyanyelvű légió tagjait keresi meg partyzáshoz. Az ignoráljuk a “renegátokat” felfogás sem célravezető. Sokan vannak úgy, hogy ragaszkodnak a gyökerekhez, nem szivesen hagyják el a klánjukat, de ilyen szabályzással pont azok kapnak egy pofont akik kitartanak klánjuk mellett. Ha nem is összeolvadás, de a jó kapcsolat már csak ezért is nagyon fontos lenne. Nem sokan akarnak egy kis, elzárkózó légióba kerülni, de a tagokat is elbizonytalanítják a fenti okok a jövőjüket illetően.
/flame on
Bár miket beszélek… essenek csak egymásnak a galambok, muhahahahaaa 😀
/flame off
Szergely said this on April 14, 2010 at 12:50 am
Nah kicsit késve reagáltam és az egész elment a nagy magyar önérzet/utálat irányába, nc. Nekik csak a flame részt ajánlom 😀
Nah jóéjt all 😛
Szergely said this on April 14, 2010 at 12:54 am
Tipikus fejlemény látható megint, az embrek elefántot csináltak a hangyából.
Szeretném ha ezt a témát lezárnánk, mindenki már össze vissza beszél, már senki nem tudja az alap dolgokat mik történtek, de “fújja tovább a lufit”.
A végére tisztázásképp csak hozzáfűznék pár információt.
Amikor szó volt a 3 légió összeolvadásáról, én kértem 1-2 hetet hogy normálisan megbeszéljünk, lefixáljunk mindent. Ez nem volt megvalósítható mert a másik 2 légió egyik napról a másikra megcsinálta az összeolvadást.
-Nincsen szó konkrétan olyan dologról hogy az egész Last Stand légiótól eltiltanám a saját légiómat. Csupán arról van szó, hogy vannak azok az emberek akik itthagytak, és vannak olyanok akik maradtak, viszont baráti szálak fűzik azokhoz akik elmentek. Erre volt az a felhívás hogy akik maradtak, ne éjjel nappal, ne egész gametime alatt azokkal legyenek, akik nincsenek a saját légiójukban. Magyarul, elsösorban koncentráljanak a belső csapatra, és csak utánna a régiekre/külsősökre.
Mind1, nem szeretném ha ez a dolog tovább lenne itt nyújtva, leirtam a konkrét dolgokat amik valójában történtek, akinek gondja van megkereshet ingame, avagy mailben.
/Kolundrum/
Kolundrum said this on April 14, 2010 at 7:30 am
Tiszta popcorn és Cola volt egy ideig a kommentek sora. Annyira jellemző irányba (dopbájuk a sz*rt egymás felé nagy lapáttal) fordultak a kommentek.
Nyugodtan észbe lehet kapni és örülni annak, hogy egyáltalán van magyar légió Ely oldalon és nem is csak egy, hanem máris kettő. Tessék szépen összedolgozni (fúúj bazz, asmo létemre miket mondok 😀 ), mivel most tapasztalom igazán meg azt, hogy milyen gebasz is tud lenni egy tényleg nemzetközi légióban tapicskolni. Számomra 1-2 óra után már összefolyik 4-6 nemzetiségű angol hablaty a ventrin a fülemben és megdöglök 1 magyar szóért 😀 Nyugodtan ki lehet próbálni, ha nagyon nem érti meg valaki 😀
A Tenebrae meg néha még rug 1-2-őt ha beloggolok a Templarral kukkolni mi az abyss helyzet. (igaz ez már inkább csak ilyen idegrángás lehet aktivitási szempontból 😀 ) A mostani 2 napban időm se volt még csak belépni se sajna. 🙁
malacithe said this on April 14, 2010 at 8:12 am
Kolu: Minden tiszteletem mellet azért egy dolgot tisztázzunk. Megtörtént a merge megkeresés, mire jelezted hogy gondolkodási időre van szükséged és át kell ezt beszélned a légiósokkal is. Majd két nap mulva jelezted, hogy nem csatlakoztok, gondolom a többség/vezetőség leszavazta. Nem értem ezek után mire kellett volna várnia bárkinek is.
menorel said this on April 14, 2010 at 8:46 am
Lenne mit mondani különféle ellentmondásos megnyilvánulásokra egyazon személyektől különféle írásaiból, de hát minek. Nem ez a cél, és az sem, hogy itt 250 comment legyen, ezért igyekszem a lehető legobjektívebben írni.
Egy mmo-ban fontos szerepet játszanak a klánok/guildek/légiók, de azt merem állítani, hogy nem az elsődleges és legfontosabb ez a szempont, mert az ingame ‘család’ jelzőhöz sokkal közelebb vannak azok, akikkel az ember együtt játszik, és ezt karakterekben és az azokat irányító emberekben lehet mérni, nem egy gyűjtőnévben a nick alatt.
Csenky said this on April 14, 2010 at 9:41 am
Hát ezért megy szét sok klán, mert így gondolkoznak mint te. Én azt mondom, akikkel együt akar valaki játszani, azokkal legyen egy klánban (külömben minek lép be?). Nem is beszélve arról, hogy rlw programok szervezése is benne van egy klán életében, ami elég sokat számít összekovácsolodás szempontjából. Egy közös sörözés, vagy együtt eltöltött hét(vége) sokkal többet jelent, mint akárhány játékban eltöltött óra. Ezektől lesz egy klán valóban egy “család”.
Sun said this on April 14, 2010 at 10:04 am
Sun: Ez is fura volt kicsit, mert nekem ahhoz nem kell közös klán, hogy sörözzek valakivel. Persze, valahol hozzátartozik a klán a dologhoz, de nem annyira elsődleges, mint maga a jó kapcsolat, klántól függetlenül. A közös klánnak inkább kommunikációs és ingame ‘anyagi’ előnyei vannak (légió chat, látni ki mekkora, fort medalok, légió kisk). Van ugyan közösségépítő jellege, de ha túl komolyan van véve, közösségrombolóan is hathat, mint a mellékelt ábra mutatja.
Tehát én nem a légió lényegtelenségéről próbáltam véleményt nyilvánítani, hanem inkább az egyéb kapcsolatok fontosságáról.
Csenky said this on April 14, 2010 at 10:17 am
Nem a közös sörözéshez kell klán, hanem a családias légkör mélyítéséhez, a teljes bizalom kialakulásához (akár egymás accountkainak ismerete) kellenek a közös programok. Egy alkalmi, egy konkrét játékra alakult társulásnál ennek nincs akkora jelentősége. Viszont ha az a cél, hogy hosszú távon találjon az ember játékostársakat magának, akikkel hasonló a hozzáállása a játkhoz, játékostársakhoz akkor szükséges, hogy minél joban megismerjék egymást. Ezen pedig sokat segít a közös rlw programok szervezése.
Aki hosszú távon szeretne neki megfelelő légkörben, környezetben játszani és nem mindíg nulláról ismeretlenekkel kezdeni, az megpróbálja megtalálni azt a közösséget, ahova szívesen tartozik.
Persze új játék új arcok, vannak akik “örök” tagokká válnak, vannak akik tovább álnak. Ezzel szerintem semmi gond, ha ez kulturált körülmények között, személyeskedés nélkül zajlik.
Sun said this on April 14, 2010 at 10:42 am
Sun: Valamennyire igazad van, hogy a klánon belüli összetartás fontos, de a klánban mindenképpen kialakulnak “családok”. Ezekről beszélt Csenky. Egy klán azoknak a “családoknak” (klikkeknek?) a halmaza, akik egymást segítve a játékban előre jutnak. Amikor egy légió/klán elmegy IRL összejövetelre, akkor sem mind a 80 emberrel beszél mindenki, hanem a játékban kialakult “családok” ülnek egy-egy asztalhoz, viszont ha egy másik “család” odaül hozzájuk, barátként fogadják, elbeszélgetnek vele. Minden légióban vannak kialakult/összeszokott csapatok, ettől a légió még nem szakad szét.
Szolo said this on April 14, 2010 at 10:50 am
Ebben igazad van. Az inkább “kifele játszók” akik a széthúzó erő.
Sun said this on April 14, 2010 at 10:59 am
Elment a téma erősen offtopicba. Hanyagoljuk.
menorel said this on April 14, 2010 at 10:59 am
Most kaptuk a stúdióból a hírt, hogy aki blogon felszólalt Mr.Fireman néven, az valójában az lenne, aki a méltán híres Aion Opening-et felénekelte?
Mert ha igen.
h o l v a n a z a u t o g r a m m o s z t á s ? ? ?
Teljesen kiégtem azon _dalon_, még most is érzem hogy belülről perzsel!! Can’t RESIST!
(valami kis témával kapcsolatos hozzaszolas is)
Ez vicc ami itt megy, ez a más legioval lehetoleg ne játszál, ez legiogyerekbetegség. Variance-ban is anno felütette ez a fejét, de csak kicsit. Valamiert ott napok alatt rájöttünk arra, hogy ezen nincs mit veszekedni. Legio = pvp+siege. Most hogy kivel megy instazni, hát istenem. Adren (egyik Last Stand cleric, fogalmam sincsen mennyi van ott) elég sokat játszik velünk (Dren és én, valamint be happysekkel, ha esetleg nincsen clericünk, akár WB-re). Úgy tudom, hogy ebből még nem volt felszolalkozás, pedig már kezd pofátlan lenni a srác 😛
NicoRobin said this on April 14, 2010 at 11:58 am
Nem baj a más légióval játszás, az elszigetelődés sem célravezető, de aki _rendszeresen_ arra hivatkozva marad távol a közös megmozdulásoktól, hogy épp másokkal ment ide-oda az már szerintem nem elfogadható.
Sun said this on April 14, 2010 at 12:17 pm
Nico: Bölcsebbnek és idősebbnek gondollak annál, hogy a heroes dal miatt érezd, hogy fel kell szólalnod. Gondolom ezt a kitörésedet is inkább csak az egész témához kapcsolódó magasröptű komment áradat hozta ki. Szóval ha kérhetem ne menjünk el személyeskedés irányba (az is személyeskedés, ha valaki “visszaszemélyeskedik”…)
Egyébkén meg amit az on-topic részben irtál az teljesen helytálló.
menorel said this on April 14, 2010 at 12:43 pm
DE sun ti miröl beszéltek??? Mióta kiléptünk MAX 2x hivtuk őket bossra vagy ostromra, nem MINDEN NAP! komolyan emberek öszevissza beszéltek itt a baromságokról, és pont te meg fire beszéltek amikor 2 hónapot ha játszottatok akkor sokat mondtam! Az oldalt megcsináltátok faszán meg a ventrit, de a légióval mikor törődtetek? hm? Fire te ha havonta voltál 1 hetet sokat mondtam, Kolu kb csak északa volt online, Sun meg 1x láttam szököévben!(vezetöség + jómagam még anno) igen, a fasz Spárti, menyünk ostromra, bossolni, SEGITENI! Mert mi legalább segitettünk a kissebeken. MI akik elmentünk, de nekem olyan fasságokat nem mondjatok h “de aki _rendszeresen_ arra hivatkozva marad távol a közös megmozdulásoktól”, mert én meg noelék ezt csináltuk fél éven keresztül, ha 40 gyereknek nem csináltam meg a xenot akkor 1 nek sem 50 esen, vagy az a rohadt indratu, Látom faszán kimutatjátok a hálátokat a segitségért, és 1 ikötökben sem volt anyi h te spárti mért mentetek el? MEG SEM KÉRDEZTÉTEK, 1 ikötök sem, most meg itt irjátok a sok hülyeséget!! komolyan, szánalmas! ÉS az még szánalmasabb h ezt itt kell leirnom mert persze oldalról bannoltatok szó nélkül, Nice team work!! Nock pls töröld ki ezt az egészet, már nem érdekel, elmondtam amit akartam, többiek meg ne csorgassák itt a nyálukat! Részemről(és az uj LS tagok részéröl! enyit a heroesról, (a vezetsöségre értem) hanti aranka többiek, ha kell help szóljatok!!! Wisperben:)
Spartian said this on April 14, 2010 at 1:35 pm
/popcornért nyúl
/hátradől
Mónika show rulz! 😀
Szergely said this on April 14, 2010 at 1:41 pm
Én nem konkrétan a ti kilépésetekről írtam, mert gőzöm sincs ki miért ment el. Általános gondolatok voltak amiket írtam. Én a játékban nem is tudok annyit lenni, mint szeretnék, ezért nem is szólok nagyon bele mi történik ott (konkrét esetekben, általános irányelvek a klán megalakulása óta fontos kérdésekben nem változtak)
Sun said this on April 14, 2010 at 1:44 pm
Sparti: szerintem ne vedd ennyire fel a dolgot. Sajnos nagyon kevés esetben fordul csak elő, hogy egy-egy légió vezetősége képes tolerálni a bármilyen okból tovább lépő tagokat és képes a történtektől függetlenül a “renegátok” korábban letett érdemei alapján megítélni azokat.
Amikor még januárban az Aeresis-Variance merge elutasításakor néhány tag úgy döntött, hogy ők mégis átmennek a Aeresisbe, akkor sem volt könnyű visszafogni a dühös tömegeket, de szerencsére mindekni belátta, hogy embereket nem lehet röghöz kötni és kényszeríteni semmire, ami valójában neki nem érdeke. Végülis szerintem jól jöttünk ki a dologból, bár látszólagosan elveszítettünk néhány nagyon jó játékost, de ők továbbra is a barátaink maradtak és jópárszor közösen partizunk a mai napig is, ahogy azt fentebb Nico is írta. Én remélem, hogy ennek az egésznek is ugyanez lesz a vége. (Legalábbis ezzel az egész posttal leginkább ez lett volna a célom…)
Egyébként a post/commentek törlése nem igazán egyezik a világnézeti elveimmel. Egészen addig amíg a kulturáltság szikráját vélem felfedezni a commentekben és amíg nem arról szól, hogy kinek mit csinálj az anyja szabadidejáben, addig nem zárom le a commentelési lehetőséget.
menorel said this on April 14, 2010 at 1:59 pm
Vegyetek példát Varianceról (last stand), amikor mi páran átmentünk Aeresis/Be Happy-be, mert ugy éreztük jobban ki tudunk ott bontakozni, rá 2 napra Menot hivtam “pugolni” velünk, a leadert. És jött. Bármilyen megjegyzés, célzás nélkül. Ezt a hozzáállást kellene mindenkinek eröltetni.
NicoRobin said this on April 14, 2010 at 2:09 pm
Biztos nem volt más partija akkor épp XD
Iridescent said this on April 14, 2010 at 2:18 pm
egyébként tényleg nem volt 🙂
menorel said this on April 14, 2010 at 2:28 pm