header image
 

[EU 1.9] Kinslon interjú második menet

Kezdjük az interjú első mondataival:

“This week, our Daeva of Journalism, Aquilanius, spoke with Aion Producer Chris “Kinslon” Hager about Two-Handed Armsfusion and the Mist Item Rental system coming to Aion in May with the 1.9 update. That’s right, we said May!

(Ha ők mondják, akkor biztos úgy van. Május hónap folyamán megérkezik nekünk a várva várt 1.9. Most már csak azt kell megtudunk, hogy mégis mire is várunk pontosan: (Az interjú első része elolvasható ebben a postban, eddig érintett témák: stun resist, mist tárgyak és napi küldetések). Az alábbi fordítást egyébként Z készítette el, szóval köszi neki.)

Q: Miben fog a Mist Item kölcsönzés különbözni a Daily Questes bérleti rendszertől?

Kinslon: A Daily Questekből jóval erősebb páncélokat/fegyvereket lehet szerezni és jóval nagyobb szabadságot kapunk az időlimit kiválasztására (3, 7 és 14 nap). Ahhoz viszont hogy minél tovább nálunk legyenek az itemek jóval több Daly Questet kell megcsinánunk, ezzel szemben a Mist fegyverek fixen 14 napig maradnak meg és mivel 5 szintenként vannak beosztva a játékosok szélesebb körben tudják használni azokat. Tökéletesen alkalmasak például olyan játékosok számára akik gyorsan szeretnének egy jó fegyvert a hétvégére vagy egy instance-ba anélkül hogy meg kelljen csinálniuk jópár daly questet még ha onnan jobb fegyver is jön, vagy esetleg még több kinaht belefektetni egy olyanba amit valószínűleg hamarosan kinőnek. (Akkor most ezt lefordítanám emberi nyelvre: a bérelhető cuccok kék (heroic), míg a napi questből kapható cuccok arany (fable) besorolásúak, tehát nem meglepő, hogy erősebbek. Ezt leszámítva persze jól rátapintott a lényegre Kinslon, mind a daily, mind a rental mist tárgyak a lowlvl insták iszonyatosan zéró droprateját hivatottak ellensúlyozni. Minek neked Kromede’s Greatsword item Fire Templeből, ha pont lvl35-ön fogsz tudni bérelni egy kicsit rosszabb statú kék kardot, vagy éppen a napi questelsz, akkor egy hasonló imba fable mist fegyvert a napi questekből? Ezt jól kifundálták…)

Q: Milyen megkötések vannak a Mist tárgyakon?

Kinslon: Nem lehet őket berakni a warehousba, eladni, átadni és automatikusan eltűnnek ha lejárt az idő limit. Ezen kívül nem lehet őket enchantolni vagy mana/god-stoneokkal erősíteni. (És nem lehet egyébként redesign-olni sem és értelemszerűen disenchantolni sem)

Q:Tudnál mutatni pár példát a tárgyakra hogy lássuk mire lehet számítani?

Kinslon: Lejebb látható 4 Mist tárgy képe amiből körülbelül látszik milyen statokra számíthatunk 35-40 körül. Mindegyik Heroic (kék) és az azonos szintű/tipusú tárgyak ugyan annyiba kerülnek, tehát ugyan annyit fogsz fizetni egy 35-ös Mist cloth ruháért mint egy plate-ért, ugyan ez igaz a fegyverekre is (influence ratio ezekre az árakra is hatással van).

Item Stats Price
Level 35

‘Fleeting Breastplate’

404,499 Kinah
Level 40

‘SpiritualDirk’

687,467 Kinah
Level 40

‘Spiritual Tome’

687,467 Kinah
Level 50

‘Ebbing Shield’

566,134 Kinah

Q: Hogy működik pontosan az Armsfusion és az Armsbreaking rendszer? Milyen tulajdonságok maradnak meg két fegyver összeolvasztása után?

Kinslon: Mielőtt a játékos összerakhatna két fegyvert néhány feltételnek kell megfelelnie. Először is ugyan olyan tipusúnak kell lennie a két fegyvernek (2 polearm, 2 two-handed sword). Másodszor pedig az elsődleges fegyver szintjének nagyobbak vagy ugyan akkorának kell lennie mint a másodlagosé. Ha mindez megvan és összeolvasztottuk a két fegyvert akkor a következők fognak változni:

A másodlagos fegyver alap attack power és magic boost-jának 20%-a hozzáadódik az elsődleges fegyverhez. (Ejj Kinslon, le vagy maradva mint a déli busz… Valójában ezt már nagyon-nagyon régen benerfelték 10%-ra…)

A másodlagos fegyver extra tulajdonságai hozzáadódnak a fő fegyverhez (abban az esetben ha mind a kettőn van ugyan az a stat mint pl attack speed, casting speed stb. csak a magasabb érték kerül rá és nem adódik össze).

A második fegyverről minden manastone slot átkerül az elsődleges fegyverre (ha vannak bennük manastoneok akkor azok is).

Q:Mi történik a már meglévő manastoneokkal és godstoneokkal?

Kinslon:Mind a két fegyver manastonejai megmaradnak. Amennyiben a másodlagos fegyverben már vannak berakva manastoneok akkor azok is átkerülnek az új fegyverbe. Ezen kívül ha a jövőben akarsz a kész fegyverre manastonet rakni kiválaszthatod hogy melyiknek a slotjaiba rakod azt. A godstoneok mindig a fő fegyverbe kerülnek, ha később szétszedjük a fegyvert akkor is a fő fegyverben lesz. Ez enchantment stoneokra is igaz tehát a fő fegyverre kerülnek és szétbontás után is megmarad azon a fegyveren. (Igen, szándékosan(?) nem válaszolt a legfontosabb kérdéssel: mi van akkor ha mindkét fegyverben vagy csak a másodlagos fegyverben volt godstone… A válasz: passz, majd meglátjuk, egyenlőre a paralízis godstoneok maradjanak a bankokban… Ami még fontos lehet: azért kell egy armfusion-ölt (mekkora egy ócsa….) itemben megválasztani, hogy az elsődleges vagy a másodlagos fegyver socketjeibe akarod rakni az adott manastone-t, mert amennyiben beletörne, akkor nem fog kitörni a tárgyból az összes benne lévő manastone, hanem csak azok amik a kiválasztott socket csoportba lettek korábban berakva.)

Q:Elég szó esett már az összeolvasztott fegyver szétszedéséről, erről mit tudsz mondani? Mi lesz a másodlagos fegyverrel?

Kinslon: A másodlagos fegyver megsemmisül az összeolvasztás során. Visszavonhatod később a dolgot és visszaállíthatod az elsődleges fegyvert az eredeti állapotába de a második fegyver mindenképpen elveszik. Ez abban az esetben lehet hasznos ha találunk egy alkalmasabb másodlagos fegyvert. (Valójában nem az eredeti állapotába állítod vissza, hanem cska a másodlagos fegyver extráit szeded le, ha időközben átsocketelted, raktál bele godstone-t és felenchantoltad, akkor ezek mind megmaradnak.)

Q: Arra vannak megkötések hogy milyen fegyverekkel lehet használni az Armsfusiont?

Kinslon: Van néhán fegyver ami ugyan beleillik a két kezses kategóriába mégse lehet őket összerakni. Ilyenek a Mist és Daily Questes fegyverek és a skin változtató cuccok (azok az itemek amik önmagukban semmire nem jók, csak egy-egy item típust tudnak átskinelni, pl. a kardhal vagy a pitypang staff, stb.)

Köszönjük Kinslon! Következő héten az Energy of Salvation-ről és az új statokról lesz szó. (Aki nem bírja kivárni, azoknak előzetesen: Energy of Salvation info :: Variance :: Blog)

~ by Menorel on .

Aion

25 Responses to “[EU 1.9] Kinslon interjú második menet”

  1. “That’s right, we said May!” It MAY come. 😛

  2. Egyéb elfoglaltság miatt nem lesz ma időm lefordítani, de max holnap meglesz.

  3. Linket bitte, hadd olvassam már el végig 🙂 Kösz 🙂

  4. http://uk.aiononline.com/board/notices/view?articleID=547&page=

  5. Hmmm… már egy ideje fogalmazódik bennem egy gondolat, lehet a “Bevásárló lista”-nál jobb lett volna, de talán ide is befér. Ncsoft mint ahogy hallhattuk, tűzzel vassal kűzd a gold sellerek ellen, erre 1.9 patch legnagyobb újításai: merge=cash (2x annyi stoneolás), enchant=cash, rent-a-stuff=cash, craft 499 = cash (gondolom lesz remek kis quest is hozzá mint experthez…) 100kk-s szárny = cash… biztos kihagytam valamit ami még és még inkább arra ösztönöz mindenkit, hogy aki nem napi 128h-ban farmol vegyen goldot külső forrásból. Borzasztó kíváncsi leszek, hogy az “increased drop rate” a gyakorlatban érezehtő lesz, vagy az 1x-es le lesz cserélve 1,5x-re vagy hasonló. !Minden tárgyi bizonyíték nélkül! hallottam olyan összeesküvés elméleteket, (nem csak Aion), hogy az mmo-k kiadói saját gold sellerekkel rendelkeznek. Persze tudom én, hogy a több kinah egyben több játék órát is jelent, de nehogymár ez legyen az amivel szeretnék megtartani a játékosokat minnél tovább, erre lennének más lehetőségek is. Nagyon kíváncsi vagyok, ki-hogy látja ezt a dolgot.
    (ha nagyon off a comment, vagy ilyesmi nyugodtan “del” 🙂 ,de kikívánkozott)

  6. Stake:
    – Az 1.9 nem content update. Csak a meglévő játék mechanizmust updatelik, okosítják, valamint a szintezést erősítik sok-sok aprósággal (erről volt korábban cikk). Content update nélkül mi marad az endgame playereknek: “apró” csiszolások, amik persze sokba kerülnek.
    – Drop rate téma. Az Invenen van egy nagy topic a bossok dropjáról. Na ott az egyik commentben valaki olyasmit írt, hogy 7,5%-kkal nőtt valszeg a droprate átlagosan mindenhol. Legalábbis az első két hetes adatok alapján ez jött ki. Nem tudom mennyire volt authentikus az infó, de a 7,5% az egyébként nagyon sok egy olyan játékban mint az Aion. Majd meglátjuk. Nem kell kész tényként kezelni ezt, hiszen tényleg csak egy comment volt és senki nem cáfolta, igazolta.
    – Goldseller téma: Ha az NCSoft üzemeltetene goldseller cégeket (nem tudhatjuk, hogy nem-e igy van), akkor nem lennének a játékban botok, hiszen az NCSoft csak nyom egy (.makemonay 50000000000000) parancsot. Szóval a dolog illogikus, ámbátor ettől függetlenül persze minden konspirációs teóriának lehet alapja.

  7. 1.9.-et sok szeretettel várom ha csak “apróság” update lesz benne akkor is 🙂 tetszik a daily quest rendszer is, és a rent -el sem lenne semmi bajom, ha nem ilyen áron lennének. Mi lenne reális? Tudja fene. Ennyiért egy nem crittelt armort össze lehet kaparni. 47-es kék shield hasonló statokkal 1kk-ért meg lehet kapni és ha nem szerzel 28 napon belül jobbat már ugyan ott vagy. Ráadásul ezt utána szét is lehet bontani. Abban az esetben, hogy ha ez a 7,5% drop rate növelés valóban érezhető lesz akkor már elképzelhető, hogy anyagilag is megéri bérelgetni. 40 hip-hop megvan aki 40-en akar rift pvp-zni 1-2 hétig annak esetleg megéri.
    Belső gold sellerek, meg tudja csuda, talán sosem derül ki pontosan. Csak abból a szemszögből, hogy mennyire ellenzik és olyan irányba fejlesztik a játékot ami ezt ösztönzi, furcsa. Például WH-ben a cashnek lényegében csak jelképes értéke volt, utazásra és res sick levételének gyorsítására. Persze, az 80%-ban PvP volt. (Aionra vetítve: mintha 1kk kinahból kényelmesen eléldegélnél fél-1 évig.) PvE részen pedig a bossok fixen dobtak 1-3 arany cuccot, igaz, ott 12 class volt / fraction így sokszor esett olyan amit épp a 6 fős partyból senki nem tudott használni. Ezt lehetett bontani gond, sértődés, ninjazás nélkül. -9 lvl no loot sem volt, így a kis karikat is jobban lehetett segíteni, felszerelni.
    Természetesen ez másik játék, más szabályok, csak arra szerettem volna rávilágítani, hogy nem feltétlenül a cash körül kell forognia a játéknak és rage quittelőket termelnie és a gold sellereket bátorítania. 🙂
    Mindenesetre remélem a legjobbakat ezektől a változtatásoktól, leginkább, hogy talán néhány a kezdetekben velünk játszó nagyszerű ember úra kedvet kap Aion világához. ^^

  8. Szerintem nem illogikus, hanem inkább nagyon is elképzelhető a goldseller teória! Szerintem 100% hogy makeamoney paranccsal elöállìtott goldot adnak el! AZ meg hogy nem lehetnek botok…lol, miért engednék a konkurenciát pénzt keresni? Még jó hogy monopol helyzetbe akarnak maradni! A másik dolog, ha ez így nem volna igaz, akkor miért van ebben a játékban ennyire irreálisan eltolva a kifizetendö és adott idön belül megszerezhetö kinah aránya? Ez egy pvp játék igaz? Na most ha pvp-zel akkor honnan lesz elég kinah? Mert ha órákat farmolsz össze lehet szedni 1-2 millát, de akkor nem mész fortresszre és egyébb közös elfoglaltságokra, viszont lesz pénzed…

  9. Látom nem sikerült megértened amit irtam Jrdoki, de nem baj. Nehéz olyan érvekkel harcolni, amelyek kész tênykênt állítanak be feltételezéseket.
    Stake: Szerintem nem veszélyes a rent itemek ára. Indulj ki abból, hogy a content bővülésével egyre drágább lesz a lowlvl material. Egyébként a rental itemek azoknak lesznek akik X. altot húzzák (mint pl. te is). A kezdő/legatyásodottaknak ott a daily arany gear, ami egyrészt ingyen van másrészt meg sok-sok pénzt is keresel vele.
    Az meg hogy az endgame finomhangolás (enchant supply, armfusion, alapanyagok) drága arra csak azt tudom mondani hogy vannak dolgok amiket meg kell fizetni.

  10. Meno, szerinted azonos szinten melyik az érdemesebb: rent v. daily arany? (azért kérdezem, mert tényleg nem tudom, nem kötekedésből 🙂 ) rent: viszi a pénzt, idő limites, ellenben 1 click és nálad van; daily: hoz pénzt, xp-t, viszont idő, kihívás. Nagyon kíváncsi leszek ezekre a dailykre, mennyire problémás, grind igényes, mert alapvetően jó ötlet ha nem is egy full set-et összekaparni, de hiányzó részeket, vagy “class must” dolgokat (pl. templar-shield, dps class – weapon, stb.).
    Ami még furdalja az oldalam, az a lvl55 update után a “Miragent” téma. Ugye egyik részről mocsok jó xp mennyiség 50-től amennyi grinddal, quest xp-vel jár, szerintem 51-52 benne van, de az új itemekkel mennyire fogja tudni felvenni a versenyt? vagy már csak enchant stone-nak lesz jó? (pl, wow-ban amikor kijött outland az addigi lila cuccok még az új zöldekkel sem vették fel a versenyt)
    finomhangolás: persze nem kell 15-ös tahabata-archon merge weaponnel rohangálni mindenkinek, de azért mindenki arra gürizik 🙂

  11. Stake: Akkor fordított sorrendben:
    finomhangolás: Nem túl sok olyan MMOt ismerek, ahol az aktuális endgame itemeket és azok upgradelését, stb. bárki számára elérhetővé tennék. Ha jól tudom (bár már egy éve nem játszom vele), de pl. a közismerten legcasual-friendly-bb MMO a WoW is úgy működik, hogy bárki össze tudja szedni minimális munkával a az aktuális Tier plafon itemet (hol tarthat most, talán T10?), de minden egyes Tierből van két-három különböző itemlvlű set, és a legmagasabb itemlvlű setet (T10.3 vagy tudja a franc hogy jelölik) csak akkor tudod megszerezni, ha egyrészt bitang jó játékos vagy és meg tudod csinálni a 25 fős heroic módokat, másrészt meg bitang sok pénzed van, hogy folyamatosan finanszírozd a wipeokat a consumable-öket és enchantot, gemeket stb-stb. Arról nem is beszélve, hogyha tényleg top player akarsz lenni, akkor minden kiegnél el kell dobálnom a professionjeidet és fel kell húzni azt ami akkor éppen a legmenőbb (lásd pl. Sunwellnél a letherworking a dobok miatt, vagy Wrathban a jewelcrafting a JC only gemek miatt).
    Ez most nem ellenreklám volt…

    Miragent téma: Igazából az Aion már átélt egy ilyen generációt, az 1.0-ban lvl45 volt a lvlcap, ami 1.2-ben lvl50-re emelkedett. Az 1.0-ban semmilyen endgame PvE tartalom nem volt, ehhez képest az 1.2 és az 1.5 rengeteg PvE tartalmat hozott be. Ami most látszik: a 2.0 még az 1.5-höz képest is nagyon sok PvE tartalat fog hozni. Minden egyes fegyver típusból 8 féle eternal (naracssárga) fegyvertípus fog bekerülni lvl55-ön, ez az egy szem Tahabata eternat készlethez képest elég merész ugrásnak tűnik.
    Ha megnézed ezt a képet: (A Tahabata longbowhoz tévesen lvl55-öt irtam, az természetesen lvl50-es)
    /2010/04/12/2-0-lvl55-os-eternal-ijak/
    Akkor jól látszik, hogy kb mekkora upgrade lesz az endgame anuhart és lvl55-ös endgame eternal fegyverek között. Ennek alapján a Miragent szerintem bőven vállalható lesz.

    Daily vs Rent téma: keresek invenen egy-egy itemet és belinkelem.

  12. Stake:
    lvl40-es arany daily quest chain set: http://img.inven.co.kr/column/jukz_aion_reporter/(17)20100304174859848.jpg
    lvl45-ös bérelhető set:
    http://img.inven.co.kr/column/jukz_AION_besttip/(98)20100304175821453.jpg
    A lvl40-es arany setnek az alap statjai (phys def, evasion, mrez) ugyanazok mint a lvl45-ös kék setnek.
    A bónuszok terén viszont nagy a különbség. A kék set minden darabján van +phys def, viszont +HP csak a chesten van. Az arany seten rajta vannak a spéci bónuszok mint pl. Flight Speed (+7%), Bonus Healing vagy Critical Def, ezek viszont nem nagyon vannak a kék seten. Accuracy: 48 a sárga seten, 51 a kék seten.
    Összességében a daily quest reward arany lvl40-es set simán veri az öt szinttel nagyobb rental lvl45-ös kék set-et.

  13. menorel tudsz nekem mondani egy Zapiel spawn időintervallumot? vagy esetleg vki aki ölte soakt vagy csak szimplán van rá tippje? 😛

    Ebből az egész dailyből esküszöm csak a szárny éri meg a vesződséget
    😛

  14. Iridescent:
    -Watcher Zapiel’s respawn time is 48-56 hours

    Egyébként szerintem a PVP titleket és a medal+relics zsákbamacskákat is szeretni fogod.

  15. Fú, thx a linkeket! Rá is fogok akkor kattani egy set erejéig arra az arany set-re, kíváncsi vagyok mennyi xp,kinah,erőfeszítés jár vele.
    Nekem itt a crafttal csak az a bajom, hogy ha nem crittel, lényegében mehet a vendornak vagy bontani és ez leginkább a vendortól muszály vásárolandó finomító anyagok miatt. (Na, de ez már nagyon off, majd ha lesz 1.9-2.0 kapcsán egy mély craft post rárepülök a témára. 🙂 )
    Félreértés ne essék, én sem kívánom, hogy minden mobból Tahabat cucc essen. 🙂 Igenis legyen meló kikaparni azt a gesztenyét! De, attól még azért mindenkinek ott motoszkál a fejében, hogy kellene egy a zsákba, vagy offhandbe, még akkor is ha pvp orientált az illető, mert azért az csak státusz szimbolum szvsz. “Igen, ott voltam, leszedtük, kiesett.” 😛
    Ha már az újdonságoknál járunk, lenne valami amivel egy életre leköteleznél… 🙂 1.9. patch leírásban nem találtam erről infot, 2.0. meg ugye csak elbeszélések legendák vannak, de hátha:
    —> “psy def” értékváltozás?!? ugyanis perpill nagyon azon vagyok, hogy miragentből (blue anuhart, pvp set) galdinak a leather-t izzadjam ki, azok után, hogy az armor enchanttal is jobban járok a leatherrel meg pláne. (kieg info: 100 psydef = -13dmg)
    Előre is köszönöm, ha van valami infod!

  16. Napi questekből 1-3 tokent kaphatsz egy nap, 1 token az egyedül csinálható questekért 2-3at pedig a grp questekért.
    Tokenekből lehet bérelni:
    39/50-es Title-t 3 napra 7 tokenért vagy 7 napra 14 tokenért.
    30-as fegyvereket 3 napra 6, 7 napra 12 és 14 napra 20 tokenért.
    30-as pajzsokat/armorokat (jacket) 3 napra 4, 7 napra 8 és 14 napra 14 tokenért.
    30-as armorokat (gloves,boots,pauldron) 3 napra 2, 7 napra 4 és 14 napra 7 tokenért.
    A 40-es cuccokat az előző árak duplájáért kapjuk meg.
    Van 50-es set is de azt már nem tudom hogy van.

    3 dolgot lehet fixen megvenni:
    40-es szárnyat, a kéket 28ért a sárgát 50 tokenért.
    Lehet még 7 tokenért random APs szart tartalmazó zsákot meg még valami manastoneos izét is venni.

    Írni akartam róla egypostot pár napja de nem volt kedvem szóval ha már úgyis szóbakerült az árakat beírom ide.

  17. Szóval a daily tokenes is bérlő rendszer, érdekes. Ezek szerint e felett elsiklottam. 🙁
    Akkor szerintem marad a random APs szarzsák. 🙂
    Még annyi info érdekelne akkor, hogy a “token” bop vagy tradelhető? ^^^
    ty

  18. Nem csak te siklottál el, ezért akartam írni róla. A tokent majd holnap megnézem de most nem saját gépről vagyok és nincs rajta koreai nyelv támogatás.

  19. És mi a helyzet ezzel az állítással: “A második fegyver attack power és magic boost statjainak 20%-ával erősödik az első fegyver. VISZONT, amennyiben a másodlagos itemen az adott stat alacsonyabb mint az elsődlegesen, akkor nem kerül alkalmazásra a boostolás.” A fenti szövegben erről nem esik szó, ezek szerint ez csak téves infó volt?

  20. Nem tudom miről beszélt.

  21. Én meg azt nem tudom, hogy Eloim miről beszél, de talán a következők választ adnak a dilemmájára:

    kétkezes fegyver “armfusion”-ölése után a következőképpen változik az elsődleges fegyver:
    – A másodlagos fegyveren lévő manastone socketek, azok tartalmával együtt rákerülnek az elsődleges fegyverre.
    – A másodlagos fegyveren található “Attack” és “Magic Boost” értékek 10%-a (nem 20%) átkerül az elsődleges fegyverre. (Tehát az HOZZÁADÓDIK az elsődleges fegyver azonos statjához)
    – A másodlagos fegyveren lévő minden “további stat” (beleértve az Attack, Cast Speed és PVP dmg, crit, accuracy, stb.) átkerül az elsődleges fegyvere, amennyiben az adott statból nem szerepel magasabb érték az elsődleges fegyveren.

    Tehát az “további stat“-okra a következő három eset lehetséges:
    – A másodlagos fegyveren szerepel egy olyan stat ami nincs az elsődleges fegyveren, ilyenkor az ARMFUSION után az elsődleges fegyverre ÁTMÁSOLÓDIK EGY AZ EGYBEN az adott stat.
    – A másodlagos fegyveren szerepel egy olyan stat ami az elsődleges fegyveren is van, de az elsődleges fegyveren ALACSONYABB az adott stat értéke. Ilyenkor az adott stat a mádoslagos fegyverről ÁTMÁSOLÓDIK az elsődleges fegyverre, ahol a meglévő stat felülíródik, tehát a korábbi stat eltűnik és helyette a másodlagos fegyverren szereplő érté kerül CSAK megjelenítésre/használatra.
    – A másodlagos fegyveren szerepel egy olyan stat ami az elsődleges fegyveren is van, de az elsődleges fegyveren MAGASABB az adott stat értéke. Ilyenkor nem történik semmi, az adott stat nem kerül átmásolásra.

    Remélem tisztul a kép.

  22. Eloim gondolom erről a mondatról beszél:
    “20% of the secondary weapon’s basic attack power andmagic boost are added to the main weapon (stats lower on secondary weaponaren’t changed)”
    És hogy miért maradt ki a zárójeles rész. Tök egyszerűen azért mert nem tudom miről beszélt, sőtt, azt se értem hogy a hivatalos patch note-sba mi az a ” However, stats that are lower on the secondary weapon are not changed” mivel ez nem igaz, minden esetben megkapja a 10%ot.

  23. Elég hülyén nézne ki, ha így lenne, mert a main-nek elvileg erősebbnek(vagy egyenlőnek) kell lennie a secondaryval, így marha érdekes lenne, ha a gyengébb secondary sebzése csak akkor számítana, ha nagyobb lenne az erősebb main fegyverénél. xD

  24. nem csak akkor számít. Az hogy NCWestesek mit irkálnak az tök mind1. A statok úgy kerülnek át armfusion során, ahogy azt fentebb leírtam.

  25. Bocs ha félreérthhető voltam 🙂 Korábban volt egy post az armsfusionrol. Abban az első pont az attack powerrol és a magic boostról szólt, és utána van az a mondat amit én is beírtam. Számomra abból úgy jött le, hogy amennyiben ez a 2 stat a másodlagos fegyón alacsonyabb mint az elsőn, úgy a boostolás nem kerül alkalmazásra… Erre próbáltam utalni, de ezek szerint akkor nemjól értelmeztem ezt a pontot 🙂

Comments are closed.