header image
 

Képeskönyv – Ötödik fejezet: 2.0 Part II – Udas Temple

Elérkeztünk az első új 2.0-ás 6 fős instancehoz és sajnálattal vettem tudomásul hogy némileg jellegtelenebbre sikerült mint a többi új instance…

Tartalom:

01. Environment
02. Environment – Gelkmaros
03. Instanced Dungeons – Haramel
04. Instanced Dungeons – Haramel Videó
05. Instanced Dungeons – Nightmare
06. Instanced Dungeons – Taloc’s Hollow
07. Instanced Dungeons – Udas Temple
08. Instanced Dungeons – Udas Undeground Temple
09. Instanced Dungeons – Udas Temple Setek
10. Instanced Dungeons – Debris of Abyss
11. Instanced Dungeons – Debris of Abyss Videók
12. Instanced Dungeons – Haramel Loot
13. Instanced Dungeons – Taloc’s Hollow Loot
14. Instanced Dungeons – Udas Temple Loot
15. Environment – Corrupted Underground City/Fortress Loot
16. Instanced Dungeons/Quests – The Weapons of Siel
17. Instanced Dungeons – Debris of Abyss Loot
18. Instanced Dungeons – Chantra Dredgion
19. Environment – Word Bosses – Omega
20. Environment – Word Bosses – Ragnarok
21. Environment – Word Bosses – Sematariux & Padmarashka
22. Environment/Quest/Abyss – Kaisinel/Marchutan Weapons

Udas Temple egyike az Ezeréves Háborúból megmaradt relikviáknak. Dragon Lord Beritra által agymosott fanatikusok építették az ősi emberi építészet stílusjegyeinek felhasználásával. Beritra addig mérgezte az emberek elméjét míg alig voltak többek puszta bábnál, ekkor megparancsolta nekik hogy építsenek hatlmas templomot a tiszteletére. Az agymosott fanatikusok évszázadokon át imádták Beritrat miközben egyre több és több embert csábítottak a szektába. Egy idő után az Empyrean Lordok figyelmét is felkeltette a dolog és végül Lady Siel elküldte a Spear Legiont hogy elpusztítsák a hatalmas templomot. A támadás kudarcot vallott de a romok még ma is örzik a szörnyű csata emlékét.

Egy csapat Balaur imádó akik Dragonboundnak nevezik magukat beköltöztek a templomban. A te feladatod lesz kideríteni hogy mi után kutatnak ezek az árulók és hogy segíts Siel Spear légiójának leszármazottjainak, a Reian törzsnek.

  • Az instanceba való belépéhez előbb teljesítenünk kell egy küldtetést, Elyos számára Versetti adja Inggisonban, Asmodianok számára meg Valetta Gelkmarosban.
  • Csak a következő questek teljesítése után léphetünk be Udas Temple-be.

  • Az Elyos Inggisonban a Corrupted Underground Fortress közelében találja a bejáratot.
  • Asmodian játékosok pedig Gelkmarosban a Corrupted Underground City közelében léphetnek be.

Doh

Nincs is sok kedvem részletesebben írni a helyről, igazából nem az hogy problémám van vele hanem az előző két solo instancehoz képest szerintem nagy visszalépés. Mind kinézetben mind komplexitásban elmarad Uldas Telmple.

Látszik hogy dolgoztak vele ennek ellenére ez a romos kinézet nekem nem annyira jön be, a mobok ugy úgy néznek ki mint amik vannak az instanceon kívül is és amiről volt már kép az Inggisonos Fallen Sky Fort és a Gelkmarosi Underground City résznél.

Olyan 30-40 perces instance, nincs embertelen mennyiségű trash de CC kelleni fog, és jó tank+healer is. Droppok között feltűnnek kék és sárga set itemek és fegyverek is. Nem lesz a kedvenc instanceom de 53 körül el lehet szórakozni itt pár kört.

Viszont Underground Temple…

~ by baaldroth on .

Aion

6 Responses to “Képeskönyv – Ötödik fejezet: 2.0 Part II – Udas Temple”

  1. Szvsz azoknak jó ez akik nem akarnak solózva fejlődni és inkább a csapatos fejlődés mellet döntenek vagy vmi ilyesmi, tényleg többet kihozhattak volna belőle. Ez kb. olyan instance, mint asmoknál az a 40 körüli, aetherogenics lab vagy mi? Egyszer voltam benn vmi quest miatt, azt csók.

  2. Nekem nagyon tetszene egy olyan egyszemélyes instance, ahol nem elit, hanem normál esetleg kevesebb HP-s mobok lennének, szociál-agrók és egyzserre több támadna, 6-8 is akár. Ott legalább ki lehetne használni a területi és mass skilleket 100%osan, és az előrejutás vagy az életben maradás a jó helyzetfelismerésen és kezelésén múlna. Változatos terep, sok ugrás és glide lehetőséggel. Kb non-stop akció és a rendes zúzás élménye. 🙂 Drop nincs, viszont a teljesítés idejétől/nehézségétől függően lenne díjazás.

  3. Zander: tehát akkor te a Diablo III-mal szeretnél játszani.

  4. A Diablo nem tetszik, viszont gladiátorom van (ki gondolta volna :D) és régebben idegrohamot kaptam már attól, h mindenki egy mobot üt sokáig, a sorci meg a többit sleepeli, és a skillek felét nem igazán tudtam használni. Ha meg kiütöm sleepből, jön a hiszti. Hát nem volt benne túl sok akció számomra. Azóta már kicsit változtak a dolgok (jobb gear, nem kell tank/cc), de az az egészséges mészárlás feeling még mindig hiányzik kicsit. 😀 …mondjuk Admában volt egy rövid szakasz, ahol kiélhettem magam. 😉

  5. Zender: pont tegnap találtam egy játékot (Heroes of Newerth), ami valami nagyon érdekes koncepcióra épül. Igazából nem MMO, hanem ilyen DOTA szerűség, de mégsem az. Nem nagyon tudtam még besorolni a játékot, de egy dolog biztos: “hentes, mészárosok” nagy előnyben részesülnek a játékban, folyamatos zergelés megy.

  6. Nem rossz, de nekem ez kicsit közelebb áll a stratégiához, mint az akcióhoz, a stratégiát viszont nem szeretem. Mondjuk egy PvE akció el tudnék képzelni egy Devil May Cry 4-hez hasonlóan. A túl sok skill helyett is inkább kevesebb, de meghatározó skillt tennék egy játékba, és inkább a skillek időzítése, és az ellenfél akcióinak lereagálása vagy megelőzése döntsön egy harcban túlnyomó részt, ne a gear. Mondjuk Aionban a chain skillek kifejezetten tetszenek. A targetolást is kicsit idejét múltnak gondolom, én inkább a támadás irányát venném mérvadónak. Sajnos eddig ilyen játék MMO-ban nincs, talán majd a Terra. Amúgy játszottam kicsit pl. a Rumblefighterrel régebben, ot egész jól meg valósították a dolgot. Volt vagy 3 skill, egyszerű gyors grafika és élvezetes volt a fight. Remélem egyszer eljön az az idő, amikor beülök a nagy TV elé és gamepaddal kényelmesen megy az akció! 🙂

Comments are closed.